Czy warto zainwestować reklamę w skrytkach InPost?

reklama

Skuteczny przekaz marketingowy nie powinien wyłącznie informować odbiorcy o marce lub usłudze, ponieważ wówczas zostanie szybko zapomniany. Współczesna reklama musi być wyjątkowa, ponadto powinna zapewniać konsumentom konkretne korzyści. Jakie rozwiązanie wybrać? Warto postawić na nietuzinkowe akcje sprzedażowe, do których zaliczamy sampling. Co to takiego? Sprawdźmy!

SAMPLING – na czym polega?

Kiedy na rynku pojawia się nowy produkt, chcielibyśmy mieć możliwość przetestowania go przed zakupem, aby uniknąć ewentualnych rozczarowań. Lubimy też otrzymywać różnego rodzaju próbki, które pozwalają nam lepiej poznać dany towar. Poza tym darmowa rzecz to zawsze miły upominek budzący pozytywne emocje i dobre skojarzenia. Sampling polega na dystrybucji bezpłatnych wersji danego produktu w celu dodarcia do szerszej grupy odbiorców oraz budowania świadomości marki. Takie działanie w dłuższej perspektywie znacząco poprawia wyniki sprzedaży, budzi zainteresowanie konsumentów oraz wzmacnia pozycję rynkową firmy. Akcja promocyjna przy wykorzystaniu samplingu to doskonałe narzędzie marketingowe, które sprawdzi się w każdej branży.

sampling

W jakich sytuacjach sampling będzie najlepszą opcją?

Istnieje kilka przypadków, gdzie reklama z wykorzystaniem darmowych próbek przynosi znakomite efekty – oczywiście pod warunkiem przygotowania dobrej i dopasowanej do grupy docelowej strategii. Mowa o takich momentach jak: wprowadzanie nowego produktu na rynek, dokonanie zmian w istniejącym już wyrobie, poszerzenie oferty sprzedażowej firmy. Sampling będzie również doskonałą metodą w przypadku malejącej sprzedaży danego artykułu. Pozwoli zwrócić uwagę klientów i przekonać ich do zakupu pełnowymiarowego opakowania. Pamiętajmy, że tego rodzaju akcje sprzedażowe powinny być organizowane cyklicznie. Nie jest to co prawda stałe narzędzie promocji, ale doskonale uzupełnia inne działania marketingowe.

 

Jesteś zainteresowany przeprowadzeniem samplingu w skrytkach InPost lub inną formą reklamy?

Więcej informacji znajdziesz tutaj:

https://inpost.pl/landing/dla-firm-reklama-inpost

 

Reklama w skrytkach InPost, czyli sampling idealny

Sądzisz, że dystrybucja materiałów promocyjnych lub darmowych testerów to doskonałe rozwiązanie dla Twojego biznesu? Chcesz zainteresować swoim towarem nowych konsumentów? Twoim celem jest prowadzenie bezpośredniego dialogu z kupującymi? Świetnie się składa, ponieważ w InPost proponujemy m.in. skuteczną reklamę w skrytkach Paczkomatów – osoby odbierające lub nadające przesyłki z pewnością będą mile zaskoczone i poznają szczegóły Twojej oferty! Wszyscy lubimy małe niespodziani, dzięki którym odkrywamy ciekawe usługi lub artykuły. Nie musisz martwić się dystrybucją oraz zatrudnianiem hostess, co generuje dodatkowe koszty. Z InPost szybko zrealizujesz zamierzone cele i zdobędziesz nowych klientów. Udostępniamy ponad 500 tysięcy skrytek w całej Polsce – to zdecydowanie jedna z najlepszych i najwygodniejszych metod samplingu, na którą możesz sobie pozwolić.

sampling

Reklama w skrytkach InPost – dlaczego warto?

Prowadząc działania promocyjne, trzeba mieć na uwadze, że obecnie rynek marketingowy dynamicznie się zmienia. Z tego względu tradycyjne rozwiązania z zakresu reklamowania marek nie zawsze się sprawdzają albo ich skuteczność nie jest satysfakcjonująca. O zainteresowanie konsumenta walczą codziennie setki firm, starając się stworzyć coraz bardziej pomysłowe i zapadające w pamięć komunikaty. Wyróżnić się na ich tle i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców to prawdziwa sztuka. Reklama przy pomocy samplingu należy co prawda do klasycznych metod wspierania sprzedaży, ale w dalszym ciągu ma duży potencjał i często nie jest wykorzystywana w odpowiedni sposób. Gwarantujemy, że inwestycja w promocję w skrytkach InPost to strzał w dziesiątkę? Dlaczego? Oto kilka najistotniejszych powodów:

  • nasze Paczkomaty zostały zlokalizowane w ponad 5000 miejsc publicznych na terenie całego kraju, co zapewnia dotarcie do wybranych grup odbiorców – właściwe targetowanie ma w akcjach sprzedażowych kluczowe znaczenie, liczy się również szeroki zasięg;
  • sampling w skrytkach InPost można przeprowadzić w wybranej lokalizacji – rejonie, mieście lub ogólnokrajowo;
  • wszystkie przekazane materiały marketingowe (ulotki, broszury, katalogi itp.) lub testery dotrą do klientów, co spowoduje wzrost zainteresowania produktem albo usługą;
  • nietuzinkowy i właściwie przeprowadzony sampling prowadzi do stworzenia długotrwałej więzi z odbiorcami i wzbudza w nich poczucie lojalności;
  • reklama w skrytkach InPost to idealny sposób dotarcia do osób robiących zakupy przez Internet, których liczba stale rośnie;
  • umożliwienie przetestowania produktów wpłynie pozytywnie na wizerunek marki – umocni go i ociepli;
  • konsumenci cenią firmy, które oferują im bezpłatne poznanie swoich wyrobów, zamiast tworzyć wyłącznie chwytliwe hasła reklamowe.

Pamiętaj, że każda akcja sprzedażowa to sposób komunikowania się z potencjalnymi klientami – nie chodzi wyłącznie o same darmowe testery. W dołączonych ulotkach zaprezentuj swoją firmę i wspomnij o pozostałym asortymencie.