W Black Friday InPost dostarczył o 108% więcej przesyłek

W tygodniu Black Friday InPost dostarczył 2,85 mln sztuk przesyłek.
kurier inpost

Black Friday, choć pochodzi z USA i oznacza rozpoczęcie tam sezonu zakupów świątecznych, na dobre zadomowił się także w Polsce. Co roku w ten dzień handel detaliczny notuje znaczne wzrosty obrotów. Dzięki swoje powtarzalności jest także ważnym wskaźnikiem rozwoju dla krajowego sektora e-commerce. W tegoroczny Black Friday InPost dostarczył o 108 % więcej przesyłek w porównaniu do „czarnego piątku” rok wcześniej. W tygodniu poprzedzającym Black Friday razem z piątkiem InPost dostarczył 2,850 mln przesyłek. 

„Z roku na rok pokazujemy bardzo silne przyrosty obsługiwanych wolumenów, co jest szczególnie widoczne w tak powtarzalnym dniu jak Black Friday. Motorem tego wzrostu są przede wszystkim Paczkomaty® InPost, które są absolutnym hitem jeżeli chodzi o wybory kupujących w sieci. Świadczy to o rosnącym zainteresowaniu proponowanymi przez nas rozwiązaniami technologicznymi czyli głównie usługą dostaw za pośrednictwem Paczkomatów® szturmem zdobywających uznanie konsumentów. Z drugiej strony jest to wyraz docenienia przez klientów naszej usługi kurierskiej, którą zbudowaliśmy od podstaw w rekordowym okresie 2 lat” – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPostu. 

W Black Friday 24.11.2017 roku liczba nadanych przesyłek do Paczkomatów® InPost wzrosła o 194,5% w porównaniu do „czarnego piątku” 25.11.2016 r, a liczba przesyłek kurierskich wzrosła o 35,85%. Natomiast w 2016 versus 2015 wzrosty w ten dzień wynosiły: przesyłek kurierskich o 91%, a przesyłek do Paczkomatów® o 56%.