Zmiana regulaminów usług InPost

Od 11 października 2018 roku obowiązywać będą nowe, zaktualizowane regulaminy. Sprawdźcie, co się zmieniło.
Zmiana regulaminów

Wraz z rozwojem naszych usług zaktualizowaliśmy regulamin świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. oraz regulamin świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez InPost Express Sp. z o.o. Wierzymy, że dzięki całkowitej przejrzystości naszych usług, przy zachowaniu najwyższych standardów, możemy być niekwestionowanym liderem.

Główne zmiany dotyczą:

  • wprowadzenia nowego modelu dostarczania przesyłek do przepełnionych Paczkomatów;
     
  • możliwości naliczenia opłaty weryfikacyjnej w przypadku wykrycia przesyłki o innym gabarycie (spośród gabarytów A-C) niż zadeklarowany przez nadawcę przy zlecaniu zamówienia;
     
  • postanowień definiujących przesyłki niestandardowe, gabarytowe, oraz dłużycowe (wcześniej te informacje były zawarte w Cenniku).

Ważna zmiana wiąże się z wydzieleniem cenników, jako osobnych dokumentów - do tej pory stanowiły one integralną część regulaminu.

Wprowadzenie nowych, przejrzystych cenników, ma na celu usprawnić korzystanie z świadczonych przez InPost usług, w trosce o ich najwyższą jakość. Nowe regulaminy wejdą w życie 11 października 2018 roku. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym brzmieniem zmienionych regulaminów oraz aktualnych cenników.

  • Regulamin świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. pobierz
  • Regulamin świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez InPost Express Sp. z o.o. pobierz
  • Cennik usług InPost Kurier pobierz
  • Cennik usług InPost Paczkomaty pobierz
  • Cennik usług InPost Allegro Kurier pobierz
  • Cennik usług InPost Allegro Paczkomaty pobierz