Co to jest Dynamiczne Przekierowanie paczek paczkomatowych?

Dynamiczne Przekierowanie to darmowa usługa, dzięki której zmierzająca do Ciebie paczka paczkomatowa może zostać przekazana do pobliskiego Paczkomatu lub Punktu Obsługi Paczek InPost.

Czym jest punkt odbioru?

To stacjonarna placówka InPost albo punkt w sklepie partnera czynny w określonych godzinach.

Jak skorzystać z usługi dynamiczne przekierowanie?

Czekasz na paczkę paczkomatową? Jeśli w momencie wysłania paczki w drogę istnieje prawdopodobieństwo, że może zabraknąć dla niej wolnej skrytki, w wysłanej przez InPost wiadomości e-mail znajdziesz przycisk "Przekieruj paczkę". Kliknięcie przeniesie Cię na stronie, na której możesz wybrać nowy punkt odbioru/Paczkomat w okolicy. Następnie należy zatwierdzić akcję.

Czy w przypadku otrzymania e-maila o możliwości przekierowania mam obowiązek przekierować paczkę?

Nie. Opcja ta jest zupełnie dobrowolna i przeznaczona do odbiorców, którym zależy na czasie. Paczka, która nie zostanie przekierowana, zostanie umieszczona w Paczkomacie, gdy tylko zwolni się dla niej miejsce.

Czy usługa jest darmowa? 

Tak, Dynamiczne Przekierowanie jest usługą całkowicie darmową.

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa