Czym jest magazynowanie paczek w POP?

W sytuacji, gdy wybrany Paczkomat jest przepełniony lub uszkodzony, paczka zamiast jechać do odległego Oddziału, powędruje do POP-u, skąd możesz ją wygodnie odebrać.

Czym jest POP? To Punkt Obsługi Paczek, który tym razem pełni rolę lokalnego magazynu. Wskazane POP-y znajdują się nie dalej, niż w odległości 2 kilometrów (w linii prostej) od wybranego przez Ciebie Paczkomatu.

Paczka czeka w danym Punkcie przez dwa dni robocze. Jeśli nie zdążysz jej odebrać, po czasie magazynowania (dwa dni robocze), wróci ona do wybranego przez Ciebie pierwotnie Paczkomatu. Wówczas bez problemu odbierzesz ją z maszyny.

Podczas całego procesu magazynowania będziemy informować Cię o statusie paczki przy pomocy SMS-ów i e-maili. W każdym momencie będziesz wiedzieć, gdzie skierować się po odbiór swojej paczki – do POP lub docelowego Paczkomatu.

 

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobota 8:00–20:00
niedziele i święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793087624
InPost S.A.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa