Dynamiczne przekierowanie paczek paczkomatowych

Dynamiczne Przekierowanie to darmowa usługa, dzięki której zmierzająca do Ciebie paczka paczkomatowa może zostać przekazana do pobliskiego Punktu Obsługi Paczek InPost. Co ważne – dzieje się tak jedynie na Twoje życzenie.

Czym jest punkt odbioru?

To stacjonarna placówka InPost albo punkt w sklepie partnera czynny w określonych godzinach.

Jak skorzystać z usługi dynamiczne przekierowanie?

Czekasz na paczkę paczkomatową? Jeśli w momencie wysłania paczki w drogę istnieje prawdopodobieństwo, że może zabraknąć dla niej wolnej skrytki, w wysłanej przez InPost wiadomości e-mail znajdziesz przycisk "Przekieruj paczkę". Kliknięcie przeniesie Cię na stronie, na której możesz wybrać nowy punkt odbioru w okolicy. Następnie należy zatwierdzić akcję - na Twój e-mail wysyłamy wówczas potwierdzenie przekierowania.

E-maile informujące możliwości przekierowania wysyłamy również po pierwszej, nieudanej (ze względu na przepełnienie Paczkomatu) próbie umieszczenia paczki w Paczkomacie przez kuriera.

Czy w przypadku potrzymania e-maila o możliwości przekierowania mam obowiązek przekierować paczkę?

Nie. Opcja ta jest zupełnie dobrowolna i przeznaczona do odbiorców, którym zależy na czasie. Paczka, która nie zostanie przekierowana, zostanie umieszczona w Paczkomacie, gdy tylko zwolni się dla niej miejsce.

Czy usługa jest darmowa? 

Tak, dynamiczne Przekierowanie jest usługą całkowicie darmową.