Reklamacja:
Usługa InStore

Dane kontaktowe
Dane reklamowanej przesyłki
Numer zamówienia – automatycznie przypisany numer, który otrzymuje każde Twoje zamówienie. Znajdziesz go w zakładce 'Historia zamówień' dostępnej na Twoim koncie w Managerze Paczek.
Prosimy o wskazanie 24-cyfrowego numeru przesyłki.
Powód reklamacji
Protokół szkody
Protokół szkody
Opakowanie zewnętrzne:
Rodzaj opakowania:
Rodzaj szkody:
Uszkodzenie opakowania zewnętrznego:
Zabezpieczenie wewnętrzne:
Uszkodzenie zabezpieczenia wewnętrznego:
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 6MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
Zdjęcia
Prosimy o załączenie zdjęć przedstawiających
opakowanie zewnętrzne
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 6MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 6MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 6MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 6MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
uszkodzenie zawartości
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 6MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 6MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
Szczegóły reklamacji
Załączniki
Drogi Kliencie, w tym miejscu możesz dołączyć posiadane dowody związane z reklamowaną usługą.
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 6MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 6MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.