Wysyłaj bezpiecznie poufne dokumenty
Sprawdź innowacyjną usługę e-SmartCourier

Poznaj usługę e-SmartCourier

Jest to pierwsza tego typu usługa na rynku, która powstała w odpowiedzi na rosnącą potrzebę digitalizacji dokumentów. Z InPost możesz bezpiecznie i wygodnie wysyłać dokumenty elektroniczne, wymagające podpisu. Wystarczy, że prześlesz nam dokumentację w formie elektronicznej, a my doręczymy ją do odbiorcy w postaci elektronicznego pliku PDF na tablecie i opatrzymy ją podpisem biometrycznym. Po weryfikacji odbiorcy i dopełnieniu formalności, dokumenty zostaną zwrócone do nadawcy w bezpiecznej, elektronicznej formie. Całość zostanie oznaczona pieczęcią kwalifikowaną, która daje kontrahentom absolutną pewność zabezpieczenia zarówno dokumentu, jak i złożonego podpisu.

ikona
Jedyna taka innowacja w kraju
Lubimy innowacje, dlatego zmodyfikowaliśmy tradycyjną formę dostarczania dokumentów, wykorzystując mechanizmy szyfrowania oraz dane biometryczne. Zapewnimy Ci najwyższy poziom bezpieczeństwa w transporcie nawet najbardziej poufnych przesyłek!
ikona
Elektroniczny plik zamiast stosu papierów
Nie zginiesz w morzu papierowych kartek – wszystko masz w jednym miejscu! Dokumentację doręczamy do odbiorców w postaci elektronicznych plików PDF na tabletach, nie generujemy zbędnej i niepraktycznej ilości papierowych dokumentów. Nie dość, że EKO, to jeszcze wygodnie!
ikona
Ekologiczna forma
Z ekologią nam po drodze, więc przesyłka zawiera dokumentację wyłącznie w formie elektronicznej. Oszczędzamy na wydruku, a co za tym idzie eliminujemy papier oraz koszty archiwizacji dokumentów.
ikona
Najwyższy poziom bezpieczeństwa
Wykorzystujemy specjalne mechanizmy szyfrowania, aby proces dostarczenia Twoich dokumentów był najbezpieczniejszy. Ponadto, masz pełną kontrolę nad przebiegiem każdego etapu dostarczenia przesyłki.
ikona
Wyjątkowy podpis
Nadając przesyłkę, otrzymasz dokument z podpisem biometrycznym – oznacza to, że od tego momentu nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany treści dokumentu. Moment złożenia go na dokumencie jest oznaczony czasem.
ikona
Łatwa weryfikacja odbiorcy
Nasz kurier, dostarczając dokumenty, w szybki i prosty sposób weryfikuje odbiorcę. Uprościliśmy proces logistyczny do minimum, aby zapewnić Tobie i Twoim klientom komfort i najwyższą jakość obsługi.
Wypełnij formularz, a my dopasujemy ofertę SmartCourier do Twojej firmy
Prosimy Cię o NIP, ponieważ oferta dotyczy firm.

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraź zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o.o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o.o., innych spółek z Grupy Integer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: dane_osobowe@inpost.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.


kurier

Jakie korzyści zyskasz, korzystając z e-SmartCourier?

  • Zredukowanie formalności
    Twoja wygoda to dla nas priorytet, dlatego ograniczamy ilość formalności do minimum! Dokument dostarczamy poprzez elektroniczny plik PDF, wykorzystując tablet.
  • Troska o środowisko
    Eliminujemy wydruk i archiwizację dokumentów, przez co ograniczamy emisję śladu węglowego do środowiska. Jesteśmy przekonani, że Tobie również na tym zależy!
  • Bezpieczeństwo i dyskrecja
    Masz pewność bezpiecznego dostarczenia nawet najbardziej poufnych dokumentów w krótkim czasie. Zadbaliśmy też o odpowiednią identyfikację każdego procesu, przez co możesz łatwo śledzić swoją przesyłkę.
  • Oszczędność czasu
    Szanujemy Twój czas, dlatego wyeliminowaliśmy długotrwały proces obsługi dokumentów papierowych. Pomyśleliśmy także o ich archiwizacji, w pełni ją automatyzując.