
Nadawaj prosto z aplikacji InPost Mobile! Wyślij paczkę z Paczkomatu bez drukowania etykiety i 24/7
18 Grudnia 2020
To pierwsza taka usługa mobilna na rynku!
To GAME CHANGER – takimi słowami można z pewnością określić bezetykietowe nadania, które wylądowały właśnie w naszej aplikacji. Tak, zgadza się: od teraz możesz już wysyłać paczki przy pomocy InPost Mobile! To pierwsza taka usługa mobilna na rynku. Funkcjonalność jest dostępna wraz z najnowszą wersją aplikacji (3.0.0).
Ogłoszenie startu nowej usługi to dla nas zawsze chwila szczególna. Nasza nowa usługa oznacza, że wysyłanie przesyłek będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Wprowadzamy możliwość nadawania w aplikacji InPost Mobile w formie pilotażowej, ale gwarantujemy, że już teraz nadanie paczki w aplikacji InPost Mobile będzie niezwykle proste i szybkie. Co najważniejsze – możesz wysyłać przesyłki 24/7, bez drukowania czy naklejania etykiety na paczce. To fantastyczne wieści dla wszystkich entuzjastów Paczkomatów, którzy lubią wysyłać wygodnie, bez kolejek i o dowolnej porze.
Nadanie w aplikacji opłacisz, w pilotażowej fazie, przy pomocy wygodnej płatności BLIK. Dlaczego BLIK? To zdecydowanie jedna z najlepszych i najwygodniejszych form płatności mobilnych. Wystarczy 6-cyfrowy kod i gotowe! W kolejnych miesiącach będziemy sukcesywnie rozszerzać opcje płatności, a także wprowadzać nowe funkcjonalności dla nadań w aplikacji.
Chcesz wysłać paczkę bez etykiety przy pomocy InPost Mobile? Cały proces można zamknąć w zaledwie kilku krokach:
-
Spakuj swoją paczkę
Zadbaj o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki i zmierz jej gabaryt. Do wyboru masz skrytki w trzech rozmiarach. Poniżej krótka ściągawka, co możesz wysłać w danym rozmiarze:
-
Gabaryt A (8 x 38 x 64 cm)
W tym rozmiarze wyślesz na przykład płytę CD, książkę czy mniejsze ubrania.
-
Gabaryt B (19 x 38 x 64 cm)
W tym rozmiarze wyślesz na przykład buty, kosmetyki czy większe ubrania.
-
Gabaryt C (41 x 38 x 64 cm)
W tym rozmiarze wyślesz na przykład ekspres do kawy, drukarkę czy konsolę do gier.
-
W aplikacji, w dolnym menu, wybierz środkową ikonę ze strzałką (Nadaj)
Zaznacz wybraną formę wysyłki (możesz wysłać z Paczkomatu do Paczkomatu lub z Paczkomatu na wskazany adres domowy/firmowy), a następnie uzupełnij wymagane dane odbiorcy i nadawcy. Twój numer telefonu wypełni się automatycznie!
-
Opłać wysyłkę
Po uzupełnieniu informacji, zostaniesz przekierowany do płatności – wybierz najwygodniejszą metodę dla siebie. Po ukończeniu płatności, w aplikacji pojawi się 9-cyfrowy kod nadania oraz kod QR. Kod nadania otrzymasz również w mailu. Pamiętaj! Na paczce nie musisz już naklejać żadnej etykiety ani umieszczać kodu nadania.
-
Nadaj w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie
Z przygotowaną paczką udaj się do dowolnego Paczkomatu/PaczkoPunktu. W czytniku w Paczkomacie zeskanuj kod QR z aplikacji lub na ekranie Paczkomatu wybierz opcję „Mam kod nadania lub kod zwrotu” i wpisz dane – skrytka otworzy się automatycznie! Teraz włóż paczkę do skrytki.
Rozwijamy się cały czas, bo chcemy dostarczać jak najlepszą jakość usług naszym klientom. Wprowadzenie nadań do aplikacji to kolejny krok, który uczyniliśmy, by wysyłka paczek i codzienne korzystanie z Paczkomatów było jeszcze wygodniejsze.
Koniecznie wypróbuj nową opcję w aplikacji InPost Mobile! Nie masz jej jeszcze w swoim telefonie? Pobierz ją z oficjalnych sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.