Integracja z InPost

Zintegruj sklep z InPost

Usprawnij wysyłkę paczek w swoim e‑commerce

Uzyskaj we własnym zakresie dostęp do swojego
indywidualnego konta API ShipX

  • w paru krokach zintegruj się z Kurierem InPost i siecią automatów Paczkomat® InPost
  • bez konieczności wysyłania zgłoszeń
  • od razu bez zbędnego czasu oczekiwania uzyskaj ID i TOKEN dostępowy
Inpost

Pobierz poradnik wyjaśniający jak szybko we własnym zakresie utworzyć dostęp do API ShipX, dzięki czemu będziesz mógł zintegrować InPost z Twoją platformą sklepową lub systemem wysyłkowym.

Pobierz poradnik

Idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych

Skorzystaj z integracji przez API, które:

  • umożliwia generowanie etykiet, tworzenie wysyłek i zarządzanie rozliczeniami
  • dostarcza informację o usługach w czasie rzeczywistym, np.: wykaz dostępnych urządzeń Paczkomat, cenniki, statusy przesyłek, informacje o preferowanym przez Klienta automacie Paczkomat
  • pozwala na nadawanie indywidualnych numerów paczek i tworzenie własnych etykiet.

Dokumentacja API

Inpost

Pobierz zaktualizowaną dokumentację API InPost i wykorzystaj wszystkie możliwości w swoim sklepie internetowym. Integracja daje możliwość tworzenia przez API przesyłek: Kurier, Paczkomat® i Allegro InPost.

Pobierz dokumentację

Właściwe wdrożenie usług InPost na stronie internetowej

Zadbaj o poprawną ekspozycję usług InPost, dzięki czemu:

  • Kupujący szybko rozpoznają, że dokonując zakupu w Twoim sklepie mogą skorzystać z dostarczenia zamówienia przez firmę, której usług poszukują i do której mają zaufanie, co bezpośrednio przyczynia się do decyzji zakupowych Klientów.
  • Przy prawidłowym zastosowaniu mapy i listy urządzeń Paczkomat – Geowidget – pomagasz swoim Klientom szybko wyszukać pożądane przez nich miejsce dostawy zamówienia, skupiając ich uwagę na tym zadaniu, unikając rozproszeń i zagubienia się w procesie zakupowym.

Poradnik skutecznej implementacji dostaw InPost w koszyku e-commerce

Inpost

Zapoznaj się z dedykowanym materiałem wspierającym, dotyczącym poprawnej implementacji usług InPost. Gromadzi on w jednym miejscu informacje w zakresie aktualnego brandingu InPost, wytyczne odnośnie implementacji przyjaznego wyszukiwania automatów Paczkomat i PaczkoPunktów oraz dobre praktyki, warte stosowania przy budowaniu pozytywnego user experience wśród Kupujących online.

Pobierz poradnik

Jak przebiega integracja?

Przygotowanie wymiany danych

Przy pomocy API Twój sklep pobiera komplet danych wspierających dostawę przez Paczkomat lub przez kuriera. Druga opcja jest też obsługiwana bez konieczności integracji.

Zakupy w Twoim sklepie

Klienci składają zamówienia z opcją dostawy przez kuriera lub przez Paczkomat. Maszyny dostępne w okolicy są widoczne na mapie w Twoim sklepie.

Przygotowanie paczek

Sklep automatycznie komunikuje się z naszym systemem. InPost rejestruje przesyłki i wysyła do nich etykiety, które naklejasz na paczki. Statusy przesyłek możesz śledzić w swoim systemie.

Jesteśmy zintegrowani z następującymi platformami e-commerce

oscommerce
 
Magento
 
Prestashop
1.7
OpenCart
 
Prestashop
8.x

Platformy sklepowe zintegrowane z usługami InPost

Wsparcie techniczne

Przejdź do formularza