Integracja

Zintegruj sklep z InPost

Usprawnij wysyłkę paczek w swoim e‑commerce

Idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych

Skorzystaj z integracji przez API, które:

  • umożliwia generowanie etykiet, tworzenie wysyłek i zarządzanie rozliczeniami
  • dostarcza informację o usługach w czasie rzeczywistym, np.: wykaz dostępnych Paczkomatów, cenniki, statusy przesyłek, informacje o preferowanym przez Klienta Paczkomacie
  • pozwala na nadawanie indywidualnych numerów paczek i tworzenie własnych etykiet.

Dokumentacja API

Inpost

Pobierz zaktualizowaną dokumentację API InPost i wykorzystaj wszystkie możliwości w swoim sklepie internetowym. Integracja daje możliwość tworzenia przez API przesyłek kurierskich, paczkomatowych i Allegro InPost.

Pobierz dokumentację

Jak przebiega integracja?

Przygotowanie wymiany danych

Przy pomocy API Twój sklep pobiera komplet danych wspierających dostawę do Paczkomatów lub przez kuriera. Druga opcja jest też obsługiwana bez konieczności integracji.

Zakupy w Twoim sklepie

Klienci składają zamówienia z opcją dostawy przez kuriera lub wybierają przesyłkę do Paczkomatów. Maszyny dostępne w okolicy są widoczne na mapie w Twoim sklepie.

Przygotowanie paczek

Sklep automatycznie komunikuje się z naszym systemem. InPost rejestruje przesyłki i wysyła do nich etykiety, które naklejasz na paczki. Statusy przesyłek możesz śledzić w swoim systemie.

Bezpłatne moduły integracyjne usprawniające wysyłkę towarów usługą Kurier Standard.

Platformy sklepowe zintegrowane z usługami InPost