InPost Urząd 24

Nowa usługa dla urzędów
miast i gmin

Jak to działa?

1 Mieszkaniec
zanosi dokumenty
do automatu Paczkomat InPost.
2 Urzędnik odbiera
dokumenty
od Mieszkańca
z urządzenia Paczkomat
pod Urzędem.
3 Urząd
rozpatruje
sprawę.
4 Urzędnik umieszcza
dokumenty dla
Mieszkańca
w automacie Paczkomat
pod Urzędem.
5 Mieszkaniec
odbiera dokumenty
z automatu Paczkomat
pod Urzędem.

Wyślij formularz, a wrócimy do Ciebie ze szczegółami

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraź zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o.o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o.o., innych spółek z Grupy Integer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: dane_osobowe@inpost.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-552), przy ul. Wielickiej 28.

Twoje dane będą przetwarzane w celu umożliwienia rejestracji, korzystania i obsługi konta w aplikacji mobilnej oraz w celach analitycznych i statystycznych. W razie wyrażenia stosownej zgody, Twoje dane będą przetwarzane również w celu wyświetlania powiadomień z aplikacji o treści marketingowej, kierowania treści marketingowych na podane przez Ciebie dane kontaktowe, w tym treści dopasowanych do Twoich preferencji w oparciu o profilowanie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.

Poznaj korzyści
z wprowadzenia usługi
InPost Urząd 24

Większe
bezpieczeństwo

Usługa InPost Urząd 24 umożliwia załatwianie spraw urzędowych szybko i bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem.

Brak
kolejek

Mieszkańcy nie muszą już stać w kolejkach, a urząd działa znacznie sprawniej. Załatwianie wybranych spraw odbywa się przez Paczkomat.

Elastyczna
oferta

Usługa jest dopasowana do potrzeb urzędu w zakresie dostępnych wydziałów i liczby obsługiwanych spraw.

Strona nadawcza dla Mieszkańca

Mieszkańcy otrzymują do dyspozycji intuicyjną stronę nadawczą z prostym formularzem do wypełnienia oraz możliwością opłacenia przesyłki online i wydrukowania etykiety.

Intuicyjna obsługa dla Urzędu

Urząd otrzymuje dostęp do specjalnej platformy zarządzania przesyłkami, w której ma możliwość nadania dokumentów, wydruku etykiety i śledzenia statusu przesyłek.

Wygodne
nadania i odbiory dla Mieszkańca

Mieszkańcy mogą nadawać dokumenty 24/7 przez dowolny Paczkomat na terenie miasta lub powiatu. Odbiór przesyłki jest możliwy w automacie Paczkomat zlokalizowanym przy urzędzie.