
InPost Urząd 24
Nowa usługa dla urzędów
miast i gmin
Jak to działa?
zanosi dokumenty
do Paczkomatu.


dokumenty
od Mieszkańca
z Paczkomatu
pod Urzędem.


rozpatruje
sprawę.


dokumenty dla
Mieszkańca
w Paczkomacie
pod Urzędem.


odbiera dokumenty
z Paczkomatu
pod Urzędem.

Wyślij formularz, a wrócimy do Ciebie ze szczegółami
Poznaj korzyści
z wprowadzenia usługi
InPost Urząd 24
Większe
bezpieczeństwo
Usługa InPost Urząd 24 umożliwia załatwianie spraw urzędowych szybko i bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem.
Brak
kolejek
Mieszkańcy nie muszą już stać w kolejkach, a urząd działa znacznie sprawniej. Załatwianie wybranych spraw odbywa się przy pomocy Paczkomatu.
Elastyczna
oferta
Usługa jest dopasowana do potrzeb urzędu w zakresie dostępnych wydziałów i liczby obsługiwanych spraw.
Strona nadawcza dla Mieszkańca
Mieszkańcy otrzymują do dyspozycji intuicyjną stronę nadawczą z prostym formularzem do wypełnienia oraz możliwością opłacenia przesyłki online i wydrukowania etykiety.
Intuicyjna obsługa dla Urzędu
Urząd otrzymuje dostęp do specjalnej platformy zarządzania przesyłkami, w której ma możliwość nadania dokumentów, wydruku etykiety i śledzenia statusu przesyłek.
Wygodne
nadania i odbiory dla Mieszkańca
Mieszkańcy mogą nadawać dokumenty 24/7, w dowolnym Paczkomacie na terenie miasta lub powiatu. Odbiór przesyłki jest możliwy w Paczkomacie zlokalizowanym przy urzędzie.