Kontakt i pomoc

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00 (tylko Paczkomaty)
Święta 8:00 - 16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa

Najczęściej zadawane pytania

Jak nadać paczkę paczkomatową bezpośrednio w maszynie?

Paczki paczkomatowe możesz nadawać poprzez Szybkie Nadania lub przez Managera Paczek. 

 

Czytaj więcej

Jak przedłużyć termin odbioru paczki w Paczkomacie?

Wyślij specjalny SMS i zyskaj dodatkowe 48 godzin na odbiór paczki z Paczkomatu lub w PaczkoPunkcie.

Jeśli do odbioru paczki zostało mniej niż 12 godzin i wiesz już, że nie uda Ci się jej odebrać w tym czasie, możesz jednorazowo przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie InPost o dodatkowe 48 godzin. Aby przedłużyć czas odbioru paczki postępuj w następujący sposób:

1) Upewnij się, że minęło 36 godzin od momentu umieszczenia paczki w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie.

Czytaj więcej

Jak nadać paczkę w Paczkomacie za pomocą Managera Paczek

Jak nadać paczkę w Managerze Paczek

Nadawanie paczek paczkomatowych jest niezwykle proste. Wystarczy, że posiadasz konto w naszym Managerze Paczek. Założenie konta trwa jedynie kilka minut i nic nie kosztuje – potem do woli możesz je doładowywać i nadawać swoje przesyłki w bardzo prosty sposób.

Aby nadać paczkę paczkomatową:

1. Zaloguj się do Managera Paczek

Do Managera zalogujesz się na stronie manager.paczkomaty.pl

Czytaj więcej

Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa