Kontakt i pomoc
Opłata według stawki operatora
Infolinia
+48 722 444 000 +48 746 600 000
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa
Inspektor Ochrony Danych
Paweł Mościcki
dane_osobowe@inpost.pl
Compliance Officer
Arleta Adamus
Najczęściej zadawane pytania
- Jak nadać paczkę wygodnie przez Paczkomat?
-
Paczki możesz nadawać bez etykiety prosto z aplikacji InPost Mobile, dzięki czemu wysyłanie paczek w automacie Paczkomat jest jeszcze wygodniejsze i szybsze. Rekomendujemy właśnie ten sposób wysyłki.
- Jak przedłużyć czas odbioru paczki z automatu Paczkomat?
-
Nagła zmiana planów? A może wypadło Ci coś pilnego i nie zdążysz odebrać swojej paczki? Nic straconego! Możesz wygodnie i szybko przedłużyć czas pobytu paczki w automacie Paczkomat i zyskać dodatkowe 24 h na jej odbiór. Zrobisz to teraz w aplikacji InPost Mobile – nowa usługa kosztuje 7,99 zł i można z niej korzystać wielokrotnie.
Jak przedłużyć czas odbioru paczki w aplikacji InPost Mobile?
- Jak odebrać przesyłkę w urządzeniu Paczkomat InPost?
-
Przy zakupach w sklepie internetowym wybierz opcję dostawy do automatu Paczkomat. Pamiętaj, że maksymalna waga paczki to 25 kg. Podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz Paczkomat, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji.
Listę maszyn znajdziesz na stronie Znajdź Paczkomat.
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa
Inspektor Ochrony Danych
Paweł Mościcki
dane_osobowe@inpost.pl
Compliance Officer
Arleta Adamus