Kontakt i pomoc
Opłata według stawki operatora
Infolinia
+48 722 444 000 +48 746 600 000
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa
Inspektor Ochrony Danych
Paweł Mościcki
dane_osobowe@inpost.pl
Najczęściej zadawane pytania
- Jak nadać paczkę wygodnie w Paczkomacie?
-
Paczki możesz nadawać bez etykiety prosto z aplikacji InPost Mobile, dzięki czemu wysyłanie paczek w Paczkomacie jest jeszcze wygodniejsze i szybsze. Rekomendujemy właśnie ten sposób wysyłki.
- Jak przedłużyć czas odbioru paczki z Paczkomatu?
-
Nagła zmiana planów? A może wypadło Ci coś pilnego i nie zdążysz odebrać swojej paczki? Nic straconego! Możesz wygodnie i szybko przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie i zyskać dodatkowe 24 h na jej odbiór. Zrobisz to teraz w aplikacji InPost Mobile – nowa usługa kosztuje 7,99 zł i można z niej korzystać wielokrotnie.
Jak przedłużyć czas odbioru paczki w aplikacji InPost Mobile?
- Jak nadać paczkę w Paczkomacie za pomocą Managera Paczek
-
Jak nadać paczkę w Managerze Paczek
Nadawanie paczek paczkomatowych jest niezwykle proste. Wystarczy, że posiadasz konto w naszym Managerze Paczek. Założenie konta trwa jedynie kilka minut i nic nie kosztuje – potem do woli możesz je doładowywać i nadawać swoje przesyłki w bardzo prosty sposób.
Aby nadać paczkę paczkomatową:
1. Zaloguj się do Managera Paczek
Do Managera zalogujesz się na stronie manager.paczkomaty.pl
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa
Inspektor Ochrony Danych
Paweł Mościcki
dane_osobowe@inpost.pl