Coś poszło nie tak?
Twoja paczka dotarła do Ciebie zbyt późno lub w nie najlepszym stanie? A może Paczkomat nie działa? Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia do naszej pracy – zgłoś reklamację. Postaramy się rozwiązać Twój problem najszybciej jak to możliwe! Pamiętaj, że możesz również otrzymać szybki zwrot za opłaconą i niewykorzystaną etykietę.

Złóż reklamację na...
Elektroniczny protokół szkody
W tym miejscu umożliwiamy Ci sporządzenie elektronicznego protokołu szkody, który jest konieczny przy rozpatrywaniu reklamacji z powodu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
Reklamacje możesz złożyć również tutaj
746 600 000
722 444 000
Opłata według stawki operatora
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
z dopiskiem Dział Reklamacji
Pomoc
- W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
-
Reklamację możesz zgłosić na trzy sposoby:
- za pośrednictwem formularza na stronie Reklamacje
- dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000
- listownie na adres: InPost sp. z o.o., ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.
Reklamacja może zostać złożona w ciągu 12 miesięcy od dnia nadania przesyłki.
- Co się stanie, gdy paczka zostanie uszkodzona albo skradziona?
-
Jeśli Twoja przesyłka została uszkodzona, bądź skradziona, skontaktuj się niezwłocznie z naszą Infolinią pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000.
- Zaginęła paczka, czy przysługuje mi odszkodowanie?
-
W przypadku zaginięcia paczki możesz ubiegać się o odszkodowanie.
Prosimy o zgłoszenie oficjalnej reklamacji za pomocą formularza. Zgłoszenie takie trafi do naszego Działu Reklamacji, który rozpatrzy przesłany wniosek.