Coś poszło nie tak?

Twoja paczka dotarła do Ciebie zbyt późno lub w nie najlepszym stanie? A może Paczkomat nie działa? Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia do naszej pracy – zgłoś reklamację. Postaramy się rozwiązać Twój problem najszybciej jak to możliwe! Pamiętaj, że możesz również otrzymać szybki zwrot za opłaconą i niewykorzystaną etykietę.

Elektroniczny protokół szkody

W tym miejscu umożliwiamy Ci sporządzenie elektronicznego protokołu szkody, który jest konieczny przy rozpatrywaniu reklamacji z powodu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

Reklamacje możesz złożyć również tutaj

Zadzwoń
Skontaktuj się z Infolinią InPost, dzwoniąc pod numer:
746 600 000
722 444 000
Opłata według stawki operatora
Wyślij list
Napisz do nas na adres:
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
z dopiskiem Dział Reklamacji

Pomoc

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz zgłosić na trzy sposoby:

  • za pośrednictwem formularza na stronie Reklamacje
  • dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000
  • listownie na adres: InPost sp. z o.o., ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

Reklamacja może zostać złożona w ciągu 12 miesięcy od dnia nadania przesyłki.

Czytaj więcej

Co się stanie, gdy paczka zostanie uszkodzona albo skradziona?

Jeśli Twoja przesyłka została uszkodzona, bądź skradziona, skontaktuj się niezwłocznie z naszą Infolinią pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000.

Czytaj więcej

Zaginęła paczka, czy przysługuje mi odszkodowanie?

W przypadku zaginięcia paczki możesz ubiegać się o odszkodowanie. 
Prosimy o zgłoszenie oficjalnej reklamacji za pomocą formularza. Zgłoszenie takie trafi do naszego Działu Reklamacji, który rozpatrzy przesłany wniosek.

Czytaj więcej