Reklamacje

Twoja paczka dotarła do Ciebie zbyt późno lub w nie najlepszym stanie? Paczkomat nie działa? Jeśli masz zastrzeżenia do naszej pracy, zgłoś reklamację. Postaramy się rozwiązać Twój problem najszybciej jak to możliwe!

Złóż reklamację

Rodzaj zgłaszającego
Dane kontaktowe
Dane reklamowanej przesyłki
Prosimy o wskazanie 24-cyfrowego numeru przesyłki lub 10-cyfrowego kodu zwrotu (kod uzyskany na stronie szybkiezwroty.pl lub w serwisie Allegro).
Data nadania
Szczegóły reklamacji
Załączniki
Drogi Kliencie, w tym miejscu możesz dołączyć posiadane dowody związane z reklamowaną usługą.
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 3MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 3MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 3MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
W zależności od tego, jakiej usługi dotyczy reklamacja administratorem Twoich danych osobowych jest InPost Paczkomaty sp. z o.o. lub InPost sp. z o.o. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji, mogą być także przetwarzane w celach statystycznych i analitycznych, a także w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. Mogą być również przetwarzane w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, jeżeli wyraziłeś zgodę w tym zakresie.
Lista i opis usług świadczonych przez InPost Paczkomaty sp. z o.o. oraz InPost sp. z o.o. oraz szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach, znajdują się w Polityce prywatności

Reklamację możesz również złożyć inaczej

Zadzwoń
Skontaktuj się z Infolinią InPost, dzwoniąc pod numer:
746 600 000
722 444 000
Wyślij list
Napisz do nas na adres: InPost S.A., ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

Pomoc

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz zgłosić na trzy sposoby:

  • za pośrednictwem formularza na stronie Reklamacje
  • dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000
  • listownie na adres: InPost S.A., ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

Czytaj więcej

Co się stanie, gdy paczka zostanie uszkodzona albo skradziona?

Jeśli Twoja przesyłka została uszkodzona, bądź skradziona, skontaktuj się niezwłocznie z naszą Infolinią pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000.

Czytaj więcej

Zaginęła paczka, czy przysługuje mi odszkodowanie?

W przypadku zaginięcia paczki możesz ubiegać się o odszkodowanie. 
Prosimy o zgłoszenie oficjalnej reklamacji za pomocą formularza. Zgłoszenie takie trafi do naszego Działu Reklamacji, który rozpatrzy przesłany wniosek.

Czytaj więcej