Złóż reklamację

Rodzaj zgłaszającego
Dane kontaktowe
Dane reklamowanej przesyłki
Prosimy o wskazanie 24-cyfrowego numeru przesyłki lub 10-cyfrowego kodu zwrotu (kod uzyskany na stronie szybkiezwroty.pl lub w serwisie Allegro).
Data nadania
Dane nadawcy
Podanie numeru klienta/płatnika przyspieszy proces reklamacyjny.
W przypadku paczki cross-border wpisz 00-000
Dane adresata
W przypadku paczki cross-border wpisz 00-000
Szczegóły reklamacji
Drogi kliencie, w tym miejscu możesz dołączyć posiadane dowody związane z reklamowaną usługą.
Załączniki
    Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 3MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
      Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 3MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.
        Maksymalny rozmiar załącznika nie może przekroczyć 3MB. Nazwa nie może zawierać spacji i polskich znaków diakrytycznych.

        W zależności od tego, jakiej usługi dotyczy reklamacja administratorem Twoich danych osobowych jest InPost Paczkomaty sp. z o.o. lub InPost Express sp. z o.o. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji, mogą być także przetwarzane w celach statystycznych i analitycznych, a także w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. Mogą być również przetwarzane w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, jeżeli wyraziłeś zgodę w tym zakresie.

        Lista i opis usług świadczonych przez InPost Paczkomaty sp. z o.o. oraz InPost Express sp. z o.o. oraz szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach, znajdują się w Polityce prywatności.