W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Reklamację możesz zgłosić na trzy sposoby:

  • za pośrednictwem formularza na stronie Reklamacje
  • dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000
  • listownie na adres: InPost sp. z o.o., ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

Reklamacja może zostać złożona w ciągu 12 miesięcy od dnia nadania przesyłki.

Odpowiedź nadejdzie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, reklamujący ma 14 dni na odwołanie się od tej decyzji. Rozpatrzenie odwołania trwa do 30 dni kalendarzowych.

Opłata według stawki operatora

Infolinia

+48 722 444 000 +48 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomat)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomat)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa