W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz zgłosić na trzy sposoby:

  • za pośrednictwem formularza na stronie Reklamacje
  • dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000
  • listownie na adres: InPost sp. z o.o., ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

Reklamacja może zostać złożona w ciągu 12 miesięcy od dnia nadania przesyłki.

Odpowiedź nadejdzie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, reklamujący ma 14 dni na odwołanie się od tej decyzji. Rozpatrzenie odwołania trwa do 30 dni kalendarzowych.

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomaty)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa