Szybkie zwroty

Jak zwrócić paczkę z InPost

Sposób 1: Nadaj zwrot w aplikacji InPost Mobile

1. W dolnym menu aplikacji wybierz ikonkę “Zwróć”

W sekcji „Wyszukaj sklep” wpisz nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić swoją przesyłkę. Lista obejmuje sklepy oferujące usługę zwrotu. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek poniżej.

2. Wypełnij formularz zwrotu

W formularzu zwrotu wpisz niezbędne dane. Jeżeli sklep nie wymaga akceptacji zwrotu to tyle – Twój zwrot został zgłoszony! Jeśli wymaga on akceptacji przez sklep - poczekaj na potwierdzenie. Twój kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.

3. Przygotuj paczkę ze zwrotem

Jeśli używasz tego samego pudełka (bądźmy eko! :)), usuń starą etykietę. Możesz odręcznie napisać kod zwrotu na paczce. Sprawdź, jak spakować zwrot!

4. Nadaj zwrot w dowolnym automacie Paczkomat lub Appkomat InPost

Wystarczy, że w aplikacji, w szczegółach przesyłki, klikniesz „Otwórz skrytkę zdalnie”,a otworzy się skrytka. Możesz również zeskanować kod QR z aplikacji InPost zbliżając go do czytnika w urządzeniu Paczkomat lub Appkomat. Wolisz opcję nadania paczki na ekranie automatu Paczkomat? Wpisz na ekranie kod nadania. Umieść paczkę w skrytce i zamknij ją. W aplikacji lub na ekranie urządzenia Paczkomat potwierdź nadanie. I już, gotowe! Chcesz nadać zwrot w automacie Appkomat InPost? Sprawdź tutaj, jak to zrobić.

Sposób 2: Nadaj na SzybkieZwroty.pl!

1. Wejdź na SzybkieZwroty.pl

Z rozwijanej listy sklepów wybierz ten, w którym zakupiłeś zwracany towar. Jeśli Twojego sklepu nie ma na liście - nadaj paczkę na InPost SzybkieNadania.

2. Wypełnij dane zwrotu

Jeśli wybrany przez Ciebie sklep nie wymaga akceptacji zwrotu, to tyle – Twój zwrot został zgłoszony! Gdy jej wymaga - po wypełnieniu formularza poczekaj na potwierdzenie. Twój kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.

3. Przygotuj paczkę ze zwrotem

Jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie (bądźmy eko!), usuń starą etykietę. Możesz odręcznie napisać kod zwrotu na paczce. Sprawdź nasz poradnik pakowania!

4. Nadaj zwrot w dowolnym automacie Paczkomat lub Appkomat InPost

Wystarczy, że w aplikacji, w szczegółach przesyłki, klikniesz „Otwórz skrytkę zdalnie” i skrytka otworzy się. Możesz też zeskanować kod QR z aplikacji InPost Mobile zbliżając go do czytnika w urządzeniu Paczkomat lub wybrać opcję nadania paczki na ekranie automatu Paczkomat i wpisać kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją i już, gotowe! Potwierdź zwrot w aplikacji lub na ekranie automatu Paczkomat. Chcesz nadać zwrot w automacie Appkomat InPost? Sprawdź tutaj, jak to zrobić.

Formularz zwrotu

Przejdź do strony

Zwrot Allegro InPost

Chcesz zwrócić zamówienie Allegro? Możesz to zrobić szybko i wygodnie, nie ponosząc dodatkowych kosztów!

Dowiedz się więcej

Pomoc

Jak nadać paczkę w automacie Paczkomat za pomocą Managera Paczek

Jak nadać paczkę w Managerze Paczek

Nadawanie paczek przez Paczkomat jest niezwykle proste. Wystarczy, że posiadasz konto w naszym Managerze Paczek. Założenie konta trwa jedynie kilka minut i nic nie kosztuje – potem do woli możesz je doładowywać i nadawać swoje przesyłki w bardzo prosty sposób.

Aby nadać paczkę przez Paczkomat:

1. Zaloguj się do Managera Paczek

Do Managera zalogujesz się na stronie manager.paczkomaty.pl

Czytaj więcej

Jak zwrócić produkt kupiony na Allegro?

Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy.

Aby odesłać przedmiot:

Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać.

Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.

Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS.

Czytaj więcej

Jak odebrać przesyłkę w urządzeniu Paczkomat InPost?

Przy zakupach w sklepie internetowym wybierz opcję dostawy do automatu Paczkomat. Pamiętaj, że maksymalna waga paczki to 25 kg. Podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz Paczkomat, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji.

Listę maszyn znajdziesz na stronie Znajdź Paczkomat

 

Czytaj więcej

Zostań partnerem Szybkich Zwrotów

Obsługuj wymiany oraz zwroty towarów jeszcze łatwiej - daj swoim klientom komfort i wygodę, zwiększając ich przywiązanie do Twojego e-sklepu. Poznaj korzyści Szybkich Zwrotów!