Szybkie zwroty
Jak zwrócić paczkę z InPost
Sposób 1: Nadaj zwrot w aplikacji InPost Mobile
1. W dolnym menu aplikacji wybierz ikonkę “Zwróć”
W sekcji „Wyszukaj sklep” wpisz nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić swoją przesyłkę. Lista obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek poniżej.
2. Wypełnij formularz zwrotu
Jeżeli sklep nie wymaga akceptacji zwrotu to tyle – zwrot został zgłoszony! Gdy wymaga on akceptacji - poczekaj na potwierdzenie, które otrzymasz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail. Twój kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.
3. Przygotuj paczkę ze zwrotem
Jeśli używasz tego samego pudełka (bądźmy eko!), usuń starą etykietę. Wystarczy, że odręcznie zapiszesz kod zwrotu na paczce. Sprawdź jak spakować zwrot poradnik pakowania!
4. Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie
Wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce. I już, gotowe!
Sposób 2: Nadaj na SzybkieZwroty.pl!
1. Wejdź na SzybkieZwroty.pl
Z listy sklepów, która obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu wybierz sklep, w którym zakupiłeś zwracany towar. Jeśli Twojego sklepu nie ma na liście - nadaj paczkę poprzez InPost SzybkieNadania.
2. Wypełnij formularz zwrotu
Jeśli wybrany przez Ciebie sklep nie wymaga akceptacji zwrotu to tyle – Twój zwrot został zgłoszony! Gdy jej wymaga - po wypełnieniu formularza poczekaj na potwierdzenie, które otrzymasz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail.
Twój kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.
3. Przygotuj paczkę ze zwrotem
Jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie usuń starą etykietę (bądźmy eko!). Wystarczy, że odręcznie zapiszesz kod zwrotu na paczce. Sprawdź nasz poradnik pakowania!
4. Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie
Wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz ręcznie kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce i... gotowe!
Formularz zwrotu
Przejdź do stronyZwrot Allegro InPost
Chcesz zwrócić zamówienie Allegro? Możesz to zrobić szybko i wygodnie, nie ponosząc dodatkowych kosztów!
Dowiedz się więcejPomoc
- Jak nadać paczkę w Paczkomacie za pomocą Managera Paczek
-
Jak nadać paczkę w Managerze Paczek
Nadawanie paczek paczkomatowych jest niezwykle proste. Wystarczy, że posiadasz konto w naszym Managerze Paczek. Założenie konta trwa jedynie kilka minut i nic nie kosztuje – potem do woli możesz je doładowywać i nadawać swoje przesyłki w bardzo prosty sposób.
Aby nadać paczkę paczkomatową:
1. Zaloguj się do Managera Paczek
Do Managera zalogujesz się na stronie manager.paczkomaty.pl
- Jak zwrócić produkt kupiony na Allegro?
-
Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy.
Aby odesłać przedmiot:
Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać.
Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.
Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS.
- Jak odebrać przesyłkę w Paczkomacie?
-
Przy zakupach w sklepie internetowym wybierz opcję dostawy do Paczkomatu. Podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz Paczkomat, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji.
Listę maszyn znajdziesz na stronie Znajdź Paczkomat.
Sposób 1: Odbierz z aplikacją InPost Mobile

Zostań partnerem Szybkich Zwrotów
Obsługuj wymiany oraz zwroty towarów jeszcze łatwiej - daj swoim klientom komfort i wygodę, zwiększając ich przywiązanie do Twojego e-sklepu. Poznaj korzyści Szybkich Zwrotów!