Jak zwrócić produkt kupiony na Allegro?

Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy.

Aby odesłać przedmiot:

  • Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać.
  • Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.
  • Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:

Jeśli zwracasz paczkę Allegro Kurier24 InPost albo Allegro miniKurier24 InPost to w zależności od jej wielkości możesz ją zwrócić w Paczkomacie lub w Punkcie Obsługi Klienta InPost. W Paczkomacie można zwracać przesyłki, których wymiary pozwalają na ich umieszczenie w jednej z trzech skrytek: A: 8 x 38 x 64 cm, B: 19 x 38 x 64 cm, C: 41 x 38 x 64 cm. Waga zwracanej paczki w Paczkomacie nie może być większa niż 25 kg.

Umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego Paczkomatu - znajdź najbliższy. Na ekranie Paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Jeśli masz paczkę, której rozmiar nie pozwala na zwrot w Paczkomacie to udaj się z nią do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.

Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty24/7 InPost, udaj się do dowolnego, najbliższego Paczkomatu. Na ekranie Paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.

Pamiętaj! Masz 14 dni na kliknięcie przycisku „Zwrot” (licząc od momentu odebrania przesyłki) i potem kolejne 14 dni na zwrócenie paczki. Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost.