Jak zwrócić produkt kupiony na Allegro?
Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy.
Aby odesłać przedmiot:
Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać.
Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.
Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS.
Jeśli zwracasz paczkę Allegro Kurier24 InPost albo Allegro miniKurier24 InPost to w zależności od jej wielkości możesz ją zwrócić w automacie Paczkomat lub w Punkcie Obsługi Klienta InPost. W automacie Paczkomat można zwracać przesyłki, których wymiary pozwalają na ich umieszczenie w jednej z trzech skrytek: A: 8 x 38 x 64 cm, B: 19 x 38 x 64 cm, C: 41 x 38 x 64 cm. Waga zwracanej paczki w maszynie nie może być większa niż 25 kg.
Umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego automatu Paczkomat - znajdź najbliższy. Na ekranie urządzenia wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Po wpisaniu kodu Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Jeśli masz paczkę, której rozmiar nie pozwala na zwrot w automacie Paczkomat to udaj się z nią do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.
Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomat24/7 InPost, udaj się do dowolnego, najbliższego automatu Paczkomat. Na ekranie maszyny wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Po wpisaniu kodu Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.
Pamiętaj! Masz 14 dni na kliknięcie przycisku „Zwrot” (licząc od momentu odebrania przesyłki) i potem kolejne 14 dni na zwrócenie paczki. Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost.
Opłata według stawki operatora
Infolinia
+48 722 444 000 +48 746 600 000
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomat)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomat)
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa