Zgłoś błąd, wyślij zapytanie, poproś o dostęp do API lub konfigurację
Szanowny kliencie w tym formularzu, możesz zgłosić zapotrzebowanie na dostęp do API.
Jeśli Twoja platforma lub aplikacja wymaga podania ID organizacji i tokenu, wybierz API ShipX
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów udostępniliśmy funkcjonalność, która umożliwia generowanie dostępów dla API ShipX bezpośrednio w panelu konfiguracji konta w Managerze Paczek.
Dzięki temu możesz przeprowadzić proces integracji swojego sklepu z systemami InPost całkowicie samodzielnie oraz uzyskać natychmiastowy dostęp do swojego Klucza API ShipX.
Aby samodzielnie utworzyć dostęp do API ShipX, prosimy o postępowanie według instrukcji z poniższego linku: https://inpost.pl/sites/default/files/2022-03/instrukcja-konfiguracji-api-shipx.pdf
Szanowny kliencie, jeśli masz pytania dotyczące aplikacji i systemów InPost lub napotkałeś na błąd podczas ich użytkowania, prosimy o opisanie tego w tym formularzu.
Przy zgłaszaniu błędów prosimy o:
- Przekazanie ich treści
- Opisanie okoliczności ich wystąpienia
-
Drogi kliencie przed utworzeniem zgłoszenia sprawdź, czy
odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w artykule dot. dokumentacji wtyczek -
Drogi kliencie przed utworzeniem zgłoszenie sprawdź, czy
odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się w artykule FAQ
Szanowny kliencie, jeśli potrzebujesz dokonać niestandardowej konfiguracji używanego przez siebie systemu od InPost, prosimy o wybranie odpowiedniej pozycji z pola Kategoria.
Szanowny kliencie, jeśli Twoja integracja przestała nagle działać bądź napotkałeś błąd systemowy podczas korzystania z systemów InPost, prosimy o opisanie tego w tym formularzu.
Przy zgłaszaniu błędów prosimy o:
- Przekazanie ich treści
- Opisanie okoliczności ich wystąpienia