Jak nadać paczkę w Paczkomacie.
Sposób 1: Nadaj bez etykiety w aplikacji InPost Mobile

1. Wybierz środkową ikonę ze strzałką (Nadaj)
Zaznacz formę wysyłki i uzupełnij wymagane dane odbiorcy oraz nadawcy. Telefon wypełni się sam!
2. Opłać wysyłkę BLIKiem
Po uzupełnieniu informacji zostaniesz przekierowany do płatności BLIK. Po ukończeniu płatności, w aplikacji pojawi się 9-cyfrowy kod nadania oraz kod QR.
3. Nadaj w Paczkomacie
Udaj się do dowolnego Paczkomatu. Zeskanuj kod QR z aplikacji lub na ekranie Paczkomatu wybierz opcję „Mam kod nadania lub kod zwrotu”. Gotowe!
Sposób 2: Nadaj i opłać przez Internet
1. Wygeneruj i opłać etykietę
Wejdź na inpost.pl/SzybkieNadania/, uzupełnij formularz i zapłać online. Otrzymasz etykietę na swoją paczkę.
2. Wydrukuj etykietę i naklej
Otrzymaną etykietę wydrukuj i naklej na odpowiednio zabezpieczonej paczce. Sprawdź jak spakować przesyłkę.
3. Umieść w Paczkomacie
Na ekranie Paczkomatu wybierz odpowiednie opcje, zeskanuj kod etykiety, włóż paczkę do skrytki i gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
Sposób 3: Nadaj bezpośrednio w Paczkomacie
1. Uzupełnij dane.
Na ekranie wybierz opcję nadania bezpośrednio w Paczkomacie. Podaj gabaryt, numer telefonu, e-mail odbiorcy i nadawcy oraz adres docelowego Paczkomatu.
2. Zapłać w maszynie.
W większości Paczkomatów zapłacisz kartą lub Blikiem, w pozostałych środkami z Managera Paczek.
3. Umieść w skrytce.
Po opłaceniu paczki, skrytka otworzy się automatycznie. Włóż do niej paczkę, potwierdzając nadanie. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
Wysyłaj wygodnie
Wydrukuj etykietę w domu. Następnie zostaw paczkę w Paczkomacie lub zamów kuriera - jak Ci wygodnie!