Baner LED-owy – energooszczędna reklama dla każdej branży?
Reklama

5 Czerwca 2024
W natłoku reklam trudno przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Z tym problemem spotykają się m.in. firmy, które decydują się na kampanie uliczne. Co zrobić, gdy okazuje się, że statyczny plakat nie wystarcza? Skutecznym rozwiązaniem jest tablica reklamowa LED.
Czym są banery LED-owe?
Baner LED-owy to wyświetlacz tekstowy lub graficzno-tekstowy przeznaczony do prezentacji informacji, które mogą zainteresować przechodniów. Takie tablice nie zawsze służą do pokazywania treści marketingowych.
Na ekranach często pojawiają się informacje m.in. o pogodzie, wydarzeniach kulturalnych i sportowych, sytuacjach na pobliskich drogach (np. utrudnieniach w ruchu ulicznym) oraz treści zaliczane do kampanii społecznych.
Potencjał banerów LED-owych nie mógł jednak pozostać niezauważony przez podmioty komercyjne. Właśnie dlatego te urządzenia tak powszechnie kojarzą się z reklamami. Dzięki instalacji w publicznych miejscach przedsiębiorcy są w stanie dotrzeć ze swoją ofertą do osób, które być może w inny sposób by jej nie poznały.
Co więcej, materiały promocyjne w formie cyfrowych obrazów i haseł zachęcających do zakupu lub skorzystania z usługi dużo bardziej przyciągają wzrok niż drukowane plakaty.
Oferujemy atrakcyjne rozwiązania reklamowe dla Twojej firmy. Sprawdź pełną ofertę reklamową i wybierz najlepszy sposób.
Reklamuj się tam, gdzie Twoi klienci odbierają paczki!
Rodzaje banerów LED-owych
Banery LED łączą w sobie możliwości dwóch starszych metod reklamy – plakatu (zarówno mało-, jak i wielkoformatowego) oraz neonu, a ekrany montuje się przede wszystkim na ulicach. Wyróżnia się 3 rodzaje urządzeń:
- citylight;
- telebim;
- ekran tekstowy.
Citylight
Popularny rodzaj banerów LED-owych, który umieszcza się na wysokości wzroku. Jednym z przykładów jest reklama na przystankach komunikacji miejskiej. Wolnostojące urządzenia ustawia się również przy chodnikach, na publicznych parkingach oraz w budynkach takich jak galerie handlowe. Jako citylight można również traktować przekaz reklamowy umieszczony na ekranach maszyn Paczkomat.
Telebim
W odróżnieniu od banerów typu citylight telebim to wyłącznie zewnętrzna reklama LED. Powodem są dużo większe rozmiary nośników. Taki format wymaga montażu plansz na wysokich słupach. Tego typu konstrukcja ma jednak wielką zaletę – jest bardzo dobrze widoczna z daleka. Właśnie dlatego telebimy ustawia się przy drogach.
Ekran tekstowy
Najmniejsza, ale nie mniej efektywna forma reklamy, z której korzystają m.in. publiczni przewoźnicy. Prosty wyświetlacz, na ogół w formie wąskiego prostokąta, pokazuje krótkie komunikaty, które zazwyczaj zachęcają do wzięcia udziału w jakimś wydarzeniu. Z tego sposobu prezentacji korzystają m.in. organizatorzy imprez kulturalnych oraz sportowych.
Reklama InPost – poznaj nasze outdoorowe propozycje
Klasyczny baner LED nie jest jedyną skuteczną formą reklamy. Jako firma posiadająca sieć kilkudziesięciu tysięcy automatów Paczkomat® zapraszamy do współpracy przedsiębiorstwa chcące wypromować swoją biznesową działalność.
Jak pomożemy? Po otrzymaniu zlecenia zaprezentujemy Twój produkt lub usługę na ekranach urządzeń Paczkomat® albo okleimy je Twoją reklamą. Zachęcamy do złożenia zapytań o te i pozostałe elementy naszej oferty, czyli m.in. sampling produktów oraz wysyłanie powiadomień PUSH do użytkowników aplikacji InPost Mobile. Na naszej stronie można sprawdzić cenę wykonania każdej z usług i zdecydować się na konkretny zakres działań marketingowych. Sprawdź na inpost.pl/reklama lub wypełnij poniższy formularz, a przedstawimy Ci opcje reklamowe!
Reklama Twojej firmy z InPost? To zawsze dobry pomysł!
Poświęć 1 minutę i zostaw nam swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę skrojoną na miarę.
Możliwości jest naprawdę sporo:
- oklejanie urządzeń Paczkomat
- reklama na ekranach urządzeń Paczkomat
- sampling produktów reklamowych
- banery reklamowe na stronie InPost
- reklama w newsletterze InPost
- powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile
Czytaj również
Jak pozyskać klienta na usługi? Cenne wskazówki i sposoby reklamowe
Pozyskiwanie klientów to trudne zadanie, zwłaszcza dla nowych firm. Jak to zrobić? Wykorzystaj moc rekomendacji, wydarzeń branżowych i i...
Jak poprawić wizerunek firmy? Przydatne wskazówki i tipy
Pozytywny wizerunek firmy ma ogromne znaczenie na konkurencyjnym rynku biznesowym. W InPost wierzymy, że zapewnić go może strategia skon...
Reklamy video – co warto o nich wiedzieć? Czy są skuteczną formą promocji?
Treści video generują tysiące, a nawet miliony odsłon. Właśnie dlatego są one formą reklamy tak chętnie wybieraną przez reklamodawców. C...

