Czym jest reklama przestrzenna? Dlaczego warto promować swoją firmę w ten sposób?
Reklama

1 Czerwca 2024
Reklama przestrzenna w Polsce to jedna z popularniejszych form promocji wykorzystywanej zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Na rynku pojawiają się coraz kreatywniejsze projekty, które trafiają na pylony czy tablice. Czym jest reklama przestrzenna i jakie są jej plusy?
Co to jest reklama przestrzenna?
Reklamy przestrzenne to materiały reklamowe, które powstają w formacie 3D. Najczęściej są to litery lub loga przyczepiane np. do ścian w pomieszczeniach czy jako szyldy na budynkach. Mają formę odstających od powierzchni brył. Mogą być podświetlane, a także występować w różnych kolorach i rozmiarach.
Czasami są to także loga montowane na pylonach np. w pobliżu centrum handlowego czy na kasetonach bezpośrednio przy sklepie. Niekiedy trafiają na dachy, słupy czy jeszcze inne miejsca. Ważne, aby zwracały uwagę klientów i rzucały się w oczy. Nie są to nigdy plakaty czy inne płaskie grafiki.
Oferujemy atrakcyjne rozwiązania reklamowe dla Twojej firmy. Sprawdź pełną ofertę reklamową i wybierz najlepszy sposób.
Reklamuj się tam, gdzie Twoi klienci odbierają paczki!
Zalety reklamy przestrzennej
Zaletą reklamy przestrzennej 3D jest jej dobra widoczność. Efektowne bryły zwracają uwagę przechodniów i zapadają w pamięć. Bardzo często pełnią także ważną funkcję we wnętrzu i stanowią dużą część aranżacji sklepu czy biura, co wpływa na wizerunek marki i jego utrwalanie w świadomości odbiorców.
Za pomocą reklamy przestrzennej LED można stworzyć nietuzinkowe, pomysłowe ozdoby, które będą widoczne przez całą dobę. Konsumenci zobaczą materiał promocyjny nawet po zmroku. Na dodatek taka forma promocji jest znacznie trwalsza niż np. papierowy plakat. Powstaje z wytrzymałych i odpornych na działania zjawisk atmosferycznych materiałów.
Reklama z InPost – docieraj do setek tysięcy odbiorców
W InPost także zajmujemy się świadczeniem usług reklamowych dla małych i większych firm. Każdy przedsiębiorca może skorzystać z naszej oferty, która składa się z kilku form promocji. Co mamy do zaoferowania?
- Reklama na ekranach maszyn Paczkomat® – materiały promujące Twoją firmę mogą znaleźć się na wyświetlaczu podczas ekranu powitalnego, autoryzacyjnego lub pożegnalnego. Zobaczą je osoby odbierające lub nadające swoje przesyłki przez nasze skrytki.
- Reklama na skrytkach automatów Paczkomat® – przygotowujemy specjalne naklejki z Twoją reklamą i umieszczamy je na co najmniej czterech kolumnach skrytek. To wielkoformatowy materiał reklamowy, który dzięki oświetleniu będzie widoczny przez całą dobę.
- Sampling produktów w skrytkach urządzeń Paczkomat® – jeśli zajmujesz się sprzedażą, możemy umieścić próbki Twoich towarów w naszych maszynach. W ten sposób trafią do zróżnicowanego grona adresatów odbierających swoje zamówienia.
- Reklamy banerowe – udostępniamy kilka miejsc na naszej witrynie, a także w aplikacji InPost Mobile do umieszczania banerów reklamowych.
- Wysyłka newslettera – w bazie mamy kilka milionów subskrybentów, do których regularnie wysyłamy e-maile. W którymś z nich może pojawić się Twoja reklama.
- Powiadomienia PUSH w InPost Mobile – za sprawą powiadomienia w naszej aplikacji zachęcisz potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą Twojej firmy.
Skorzystanie z naszych propozycji to idealny sposób na uzupełnienie montowanych w innych miejscach reklam przestrzennych. Jeśli interesują Cię takie formy promocji, koniecznie napisz do nas przez formularz kontaktowy. Kompleksowo zadbamy o obsługę, aby zapewnić Ci imponujące wyniki sprzedaży!
Reklama Twojej firmy z InPost? To zawsze dobry pomysł!
Poświęć 1 minutę i zostaw nam swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę skrojoną na miarę.
Możliwości jest naprawdę sporo:
- oklejanie urządzeń Paczkomat
- reklama na ekranach urządzeń Paczkomat
- sampling produktów reklamowych
- banery reklamowe na stronie InPost
- reklama w newsletterze InPost
- powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile
Czytaj również
Jak pozyskać klienta na usługi? Cenne wskazówki i sposoby reklamowe
Pozyskiwanie klientów to trudne zadanie, zwłaszcza dla nowych firm. Jak to zrobić? Wykorzystaj moc rekomendacji, wydarzeń branżowych i i...
Jak poprawić wizerunek firmy? Przydatne wskazówki i tipy
Pozytywny wizerunek firmy ma ogromne znaczenie na konkurencyjnym rynku biznesowym. W InPost wierzymy, że zapewnić go może strategia skon...
Reklamy video – co warto o nich wiedzieć? Czy są skuteczną formą promocji?
Treści video generują tysiące, a nawet miliony odsłon. Właśnie dlatego są one formą reklamy tak chętnie wybieraną przez reklamodawców. C...

