

10 Października 2024
Prowadzenie własnej strony internetowej lub platformy sprzedażowej to nie lada wyzwanie wymagające poświęcenia mnóstwa czasu. Kiedy udało nam się już przyciągnąć sporą ilość użytkowników i zwiększyć ruch w witrynie, pora zastanowić się, w jaki sposób zacząć na tym zarabiać? Jak skutecznie się reklamować, żeby odnieść sukces i wyprzedzić konkurencję? Poznaj możliwości, a także najważniejsze korzyści reklamy z InPost!
Co oznacza pojęcie monetyzacji?
Monetyzacja strony polega na przekształceniu ruchu internetowego kierowanego na konkretny adres WWW w zysk pieniężny. To idealna metoda dla firm chcących gromadzić dodatkowy przychód.
Istnieją różne sposoby zarabiania poprzez witrynę. Niektóre firmy decydują się m.in. na zastosowanie modelu reklam z zapłatą za kliknięcia lub wyświetlenia (tzw. systemy CPC lub CPM). Inne natomiast umieszczają graficzne bannery, które mają za zadanie przyciągnąć uwagę odbiorców, a następnie zachęcić ich do zapoznania się z konkretną ofertą.
Do innych metod w tym zakresie można zaliczyć programy afiliacyjne. Pozwalają one gromadzić zysk za polecenia konkretnych produktów i usług. Alternatywą mogą być posty sponsorowane. Działają one w bardzo podobny sposób: firmy płacą za promowanie ich wyrobów na wybranych przez nich stronach internetowych.
Pamiętaj, że chcąc osiągnąć znaczący zysk, musisz mieć naprawdę dużą liczbę odwiedzających. Jeśli dopiero rozpoczynasz sprzedaż w Internecie, lepiej zaczekaj z monetyzacją, aż Twój sklep zyska większą popularność.
Oferujemy atrakcyjne rozwiązania reklamowe dla Twojej firmy. Sprawdź pełną ofertę reklamową i wybierz najlepszy sposób.
Reklamuj się tam, gdzie Twoi klienci odbierają paczki!
Reklamy na stronę WWW – najpopularniejsze rodzaje
Jak zacząć zarabiać? Na początek warto zapoznać się z różnymi rodzajami reklam na stronę, żeby móc wybrać najbardziej odpowiednią dla swojego biznesu i opracować dokładną strategię. Współczesne działania promocyjne należy prowadzić w sposób inteligentny i przemyślany.
Internauci nie chcą być bombardowani wyskakującymi okienkami z mało oryginalną treścią. Pragną szybko znaleźć interesujący ich produkt, a przy okazji skorzystać z ciekawych rabatów. Z tego względu obecnie rekordy popularności bije m.in. reklama kontekstowa. Dlaczego? Idealnie dostosowuje się do treści strony, bo wyświetla użytkownikom ogłoszenia związane tematycznie z aktualnie przeglądaną przez nich witryną.
W przypadku, w którym prowadzisz, np. sklep z odzieżą i chcesz zyskać nowych klientów zainteresowanych modą, powinieneś być obecny na portalach poświęconych trendom odzieżowym. Jako reklamodawca możesz uruchomić tego rodzaju promocję poprzez system Google Ads.
Do innych skutecznych form reklam na stronę WWW należą:
- bannery – stworzone w oryginalny sposób mogą przyciągnąć dużą grupę odbiorców;
- reklama w serwisach społecznościowych;
- SEO (Search Engine Optimization), czyli pozycjonowanie witryn internetowych – metoda niepowiązana wprost z reklamą, lecz w dłuższej perspektywie bardzo ważna w promocji biznesu;
- mailing (newslettery).
Trzeba pamiętać, że najlepsze rezultaty zapewni korzystanie z różnych rodzajów reklamy – zdecydowanie warto eksperymentować, żeby przekonać się, co będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojej działalności.
Niebanalna reklama z InPost – poznaj możliwości
Prowadzenie działań promocyjnych w internecie jest w obecnych czasach koniecznością, aby docierać do nowych potencjalnych klientów. Niestety konkurencja działa w podobny sposób. Co zatem zrobić, żeby być bardziej skutecznym, a przy tym budować wizerunek marki? Mamy odpowiedź na to pytanie!
Specjalnie dla przedsiębiorców stworzyliśmy niestandardową ofertę reklamową InPost na urządzeniach Paczkomat® – ogromne zasięgi niemalże gwarantowane! Jakie opcje masz do wyboru? Jest ich całkiem sporo:
- oklejanie maszyn Paczkomat – reklama pracująca 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Nasze maszyny są zlokalizowane w często uczęszczanych miejscach publicznych, a ich liczba stale się powiększa. Dotarcie do wybranej przez Ciebie grupy odbiorców to dla nas żaden problem;
- reklama na ekranach urządzeń Paczkomat – konsumenci odbierają lub nadają paczkę i… widzą banner Twojego sklepu!;
- sampling produktów – klienci wprost uwielbiają testować produkty, dlatego darmowe próbki na pewno wywołają uśmiech na ich twarzy – zaplanuj nową akcję marketingową i podbij serca swojej grupy docelowej.
Szukasz alternatywnych sposobów reklamy na stronie WWW? W takim razie również zgłoś się do nas! Możesz skorzystać z potencjału display advertising i dotrzeć do milionów użytkowników za pośrednictwem witryny InPost. Banner zamieszony w widocznym miejscu zagwarantuje Ci zwiększenie rozpoznawalności marki.
Kolejną ciekawą propozycją jest reklama bannerowa w Managerze Paczek, służącym do generowania listów przewozowych. Taka forma promocji zagwarantuje Ci efektywne dotarcie do przedsiębiorców z branży e-commerce B2B.
Reklama z InPost – dlaczego warto?
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że dobrze przemyślana strategia promocyjna pomaga rozwijać biznes. Działania marketingowe muszą być jednak długotrwałe i odpowiednio zaplanowane. Nasza oferta reklamowa została już doceniona przez domy mediowe oraz przedsiębiorców z rozmaitych branży. Jesteśmy przekonani, że możemy wesprzeć również Ciebie! Dzięki reklamom z InPost zyskasz:
- zasięgi, które robią wrażenie;
- dotarcie do określonej grupy odbiorców w całym kraju;
- realizację od druku aż po montaż;
- znacznie większą siłę oddziaływania na odbiorców;
- łatwy kontakt konsumentów z kreacją;
- niestandardowy nośnik do działań promocyjnych – wciela się w niego Paczkomat;
- pełną kontrolę nad wyborem formy reklamy – mogą to być m.in. outdoor, grafika, ciekawa promocja w Managerze Paczek czy akcja sprzedażowa z wykorzystaniem samplingu.
Przekonaj się samemu o tym, że proponowane przez nas rozwiązania mogą odmienić losy Twojej firmy.
Reklama Twojej firmy z InPost? To zawsze dobry pomysł!
Poświęć 1 minutę i zostaw nam swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę skrojoną na miarę.
Możliwości jest naprawdę sporo:
- oklejanie urządzeń Paczkomat
- reklama na ekranach urządzeń Paczkomat
- sampling produktów reklamowych
- banery reklamowe na stronie InPost
- reklama w newsletterze InPost
- powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile
Czytaj również
Weekendowe Nadania na 2 sposoby. Dostosuj usługę do potrzeb swojego biznesu
Prowadzisz e-sklep? Weekendowe Nadania stworzyliśmy z myślą o Tobie! To bezpłatna usługa premium, z którą przesyłki nadane w weekend dotrą d...
Jak pozyskać klienta na usługi? Cenne wskazówki i sposoby reklamowe
Pozyskiwanie klientów to trudne zadanie, zwłaszcza dla nowych firm. Jak to zrobić? Wykorzystaj moc rekomendacji, wydarzeń branżowych i i...

