Dodatkowe zlecenie odbioru przesyłek w grudniowe soboty

Okres przedświątecznej gorączki powoli daje o sobie znać. W tym czasie sprawna organizacja pracy oraz logistyczne rozwiązania stają się kluczowe dla skutecznego dostarczania przesyłek.

Chcąc usprawnić Państwa pracę w tym gorącym dla nas wszystkich okresie, w grudniu uruchamiamy możliwość zlecenia odbiorów przesyłek przez 6 dni w tygodniu, czyli dodatkowo w soboty 3, 10 i 17 grudnia 2016 r.

W jaki sposób złożyć dodatkowe zlecenie odbioru przesyłek na sobotę:

  1. Klienci, którzy składają zlecenia standardowo przez system Menadżer Paczek lub za pośrednictwem API mają możliwość złożenia zlecenia w sobotę do godziny 10:00
  2. Klienci, którzy korzystają ze stałej obsługi proszeni są o złożenie zlecenia w piątek poprzedzający odbiór do godz. 16.00, drogą mailową pod adresem dyspozytor@inpost.pl

Zlecenie powinno zawierać: Nazwę firmy, adres odbioru przesyłek, deklarowaną ilość przesyłek, godziny odbioru oraz telefon kontaktowy. 

Zlecenia sobotnie złożone po wyznaczonej godzinie zostaną debrane w następny dzień roboczy. Przesyłki nadane w sobotę postaramy się doręczyć w poniedziałek.

Minimalny wolumen wymagany przy odbiorach sobotnich to 50 sztuk. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z opiekunem handlowym bądź poprzez formularz na stronie Kontakt.