Chcąc usprawnić Państwa pracę w tym gorącym dla nas wszystkich okresie, w grudniu uruchamiamy możliwość zlecenia odbiorów przesyłek przez 6 dni w tygodniu, czyli dodatkowo w soboty 3, 10 i 17 grudnia 2016 r.
W jaki sposób złożyć dodatkowe zlecenie odbioru przesyłek na sobotę:
- Klienci, którzy składają zlecenia standardowo przez system Menadżer Paczek lub za pośrednictwem API mają możliwość złożenia zlecenia w sobotę do godziny 10:00
- Klienci, którzy korzystają ze stałej obsługi proszeni są o złożenie zlecenia w piątek poprzedzający odbiór do godz. 16.00, drogą mailową pod adresem dyspozytor@inpost.pl
Zlecenie powinno zawierać: Nazwę firmy, adres odbioru przesyłek, deklarowaną ilość przesyłek, godziny odbioru oraz telefon kontaktowy.
Zlecenia sobotnie złożone po wyznaczonej godzinie zostaną odebrane w następny dzień roboczy. Przesyłki nadane w sobotę postaramy się doręczyć w poniedziałek.
Minimalny wolumen wymagany przy odbiorach sobotnich to 50 sztuk. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z opiekunem handlowym bądź poprzez formularz na stronie Kontakt.