InPost Fulfillment
Dla biznesu Fulfillment

InPost Fulfillment

18 Grudnia 2020

Coraz więcej firm działających na rynku e-commerce decyduje się na outsourcing usług logistycznych, czyli tzw. fulfillment. Obecnie już 30%* przedsiębiorstw korzysta z tego rozwiązania. Przeniesienie procesów takich jak magazynowanie, konfekcja i wysyłka ‘na zewnątrz’ firmy może wydawać Ci się dużym przedsięwzięciem, jednak jako lider usług logistycznych służymy swoim doświadczeniem i oferujemy przedsiębiorcom to, czego potrzebują, aby swobodnie prowadzić swój biznes, podczas gdy inni zajmują się ich procesami logistycznymi. Sprawdź, na czym polega usługa InPost Fulfillment!

 

InPost Fulfillment – bezkonkurencyjny cut-off time do godziny 20:00

Synergia z usługami InPost Paczkomaty i InPost Kurier bezsprzecznie stanowi naszą przewagę konkurencyjną. Dzięki niej zamówienia, które wpłyną do Twojego sklepu do godziny 20:00 są realizowane od razu i dostarczane do Paczkomatu lub do domu już następnego dnia. Ma to szczególne znaczenie w momencie kiedy Twoi Klienci korzystają z dostaw w ramach abonamentu, a Ty we własnym zakresie nie masz możliwości zagwarantowania im wysyłki w dniu, w którym wpłynęło zamówienie. Decydując się na model Fulfillment unikniesz dodatkowych dopłat związanych z opóźnieniami w wysyłce.

 

 

Co jeszcze możesz zyskać dzięki przejściu na InPost Fulfillment?

  • Oszczędność czasu
    Jeśli nie musisz zajmować się organizowaniem logistyki, zyskujesz dużo więcej czasu, który możesz poświęcić na rozwój swojego biznesu. Nie musisz odkładać na później odświeżenia oferty, wdrożenia nowej strategii marketingowej, czy aktualizacji treści na profilu swojego sklepu.
  • Niższe koszty
    Fulfillment to również niższe koszty, które w elastyczny sposób dostosowują się do Twojej firmy. Kiedy popyt na produkty w sklepie rośnie, zwiększa się również przestrzeń potrzebna do magazynowania i ilość kompletowanych przez nas zamówień. Jeśli jednak biznes znajduje się w momencie kiedy zainteresowanie produktami jest mniejsze, opłata za Fulfillment analogicznie maleje.
  • Usługi dodatkowe, które pomogą w bieżącej obsłudze Twojej firmy
    Oprócz tego, że zrobimy dla Ciebie logistykę dobrze i na czas, pomożemy również w bieżącej obsłudze biznesu. Obok Fulfillmentu świadczymy również usługi dodatkowe, takie jak zakup pudełek, w których wysyłane są zamówienia, czy dodawanie do przesyłek materiałów zgodnie z Twoim życzeniem. Jeśli akurat przeprowadzasz akcję marketingową polegającą na samplingu lub ulotkowaniu – możemy przeprowadzić to sprawnie i skutecznie. Wydrukujemy również nowe etykiety i nakleimy datę ważności. Po prostu powiedz, w czym możemy Ci pomóc.
  • Bieżąca analiza i szybka reakcja na zachowania rynku
    Mamy doświadczenie w obsłudze wahań popytowych. Z nami przejdziesz przez okresy wzmożonej sprzedaży takie jak Święta, czy Black Friday bez niepotrzebnego stresu. To nie Ty musisz reagować na zmieniającą się rzeczywistość. Managerowie InPost Fulfillment przeprowadzają bieżącą analizę danych i ustalają plan działania, nawet jeśli dotyczy to sytuacji niespodziewanych. Kiedy świat zmaga się z pandemią, kwestie bezpieczeństwa, dezynfekcji, zapewnienia odpowiednich standardów pracy, czy zabezpieczenia wystarczającej przestrzeni magazynowej pozostają po naszej stronie. 

Zainteresował Cię InPost Fulfillment i chcesz podjąć z nami współpracę? Po więcej informacji, przejdź na stronę poświęconą usłudze i wypełnij formularz»

 

*Raport GS1 „Fulfillment w eCommerce” styczeń-luty 2020. ​​​​​​​

Rozwiń swój biznes z InPost Fulfillment

Magazynowanie, pakowanie, wysyłka – nie musisz tego robić sam! Oddaj to w ręce profesjonalistów.

Poświęć 1 minutę i zostaw kontakt do siebie, aby zyskać więcej czasu i zredukować koszty.


  • Błyskawiczna dostawa
  • Redukcja kosztów
  • Zero problemów z wysyłką
  • Obsługa szczytów sprzedaży
  • Oferta szyta na miarę
  • Brak minimalnej liczby wysyłek

Wypełnij formularz, a szybko oddzwonimy

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraź zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o.o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o.o., innych spółek z Grupy Integer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.