InPost Pay w aplikacji mobilnej Media Expert


12 Marca 2025
Usługa ma już 7,5 mln użytkowników i została wprowadzona przez ponad 1 600 merchantów
Rewolucyjna usługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, które wdrożyło ponad 1 600 sprzedawców e-commerce. Pierwszym sklepem internetowym, który wprowadził usługę InPost Pay do swojej aplikacji mobilnej, jest sieć Media Expert.
– InPost Pay to przełomowe rozwiązanie na polskim rynku, łączące płatności za zakupy i dostawę w jednym miejscu. Nasza innowacyjna usługa zdobywa uznanie zarówno wśród klientów e-commerce – InPost Pay ma już ponad 7,5 milionów użytkowników, jak i wśród sprzedawców – współpracujemy z ponad 1 600 merchantami. W ostatnim czasie do grona naszych partnerów dołączyła sieć Media Expert, która jako pierwsza zdecydowała się na wdrożenie naszej usługi do swojej aplikacji mobilnej, zwiększając tym wygodę i szybkość zakupów dla licznego grona swoich klientów – mówi Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.
Nadrzędnym celem InPost jest budowanie spójnego i funkcjonalnego ekosystemu, który usprawnia codzienne transakcje online oraz optymalizuje procesy dostaw
– Dzięki temu, klienci mogą cieszyć się nie tylko wygodą, ale także oszczędnością czasu i większą satysfakcją z zakupów. InPost Pay to przyszłość płatności i dostaw w e-commerce – przyszłość, którą tworzymy już dziś – podkreśla Szymon Wałach.
InPost Pay zapewnia łatwy i intuicyjny proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Podczas zakupu wystarczy wybrać opcję "Dodaj do koszyka InPost Pay", a następnie przejść do aplikacji InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz, podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.
InPost Pay to usługa możliwa do wdrożenia w niemal każdym sklepie internetowym, której celem jest skrócenie ścieżki zakupowej u klienta oraz zmniejszenie ryzyka porzucenia koszyka zakupowego. Usługa zwiększa konwersję koszykową nawet o 30-70% w zależności od branży1, a dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla partnerów e-commerce2 – spośród milionów korzystających z usług InPost.
Według najnowszych badań Kantar – międzynarodowej agencji badawczej – InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 99% wskazań. Ponadto 93% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy, a 85% jako formę wysyłki. Natomiast 83% badanych uznaje Paczkomat InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat InPost – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 77 punktów.

