InPost wspiera profilaktykę raka piersi – jesteśmy partnerem głównym akcji #ThinkPink!

InPost wspiera profilaktykę raka piersi – jesteśmy partnerem głównym akcji #ThinkPink!

4 Października 2022

Październik to od wielu już lat miesiąc świadomości raka piersi. W tym roku ponownie do międzynarodowej akcji dołącza firma Purella i Ewa Chodakowska, organizując III edycję kampanii społecznej #ThinkPink, prowadzoną pod hasłem “międzypokoleniowość”. InPost angażuje się w tę niezwykle potrzebną akcję jako partner główny.

Celem kampanii jest zachęcenie kobiet w każdym wieku do regularnych badań profilaktycznych, a także zainspirowanie ich do rozmów o relacjach i dbaniu o zdrowie. #ThinkPink zachęca również do przełamania tabu w rozmowach z bliskimi kobietami na temat zdrowia.

W ramach akcji, Purella przeznaczy 10% ze sprzedaży limitowanego, różowego batona marki Ewy Chodakowskiej – BeRAW na Fundację OnkoCafe - Razem Lepiej i pomoc kobietom z rakiem piersi. W tym roku akcja wspierana jest także przez znane osobistości medialne, w tym przez Omenę Mensah i Fundację Omenaa Foundation.

Jako partner główny akcji, naszym celem jest budowanie świadomości profilaktyki raka piersi, m.in. poprzez promowanie kampanii na naszych kanałach i oklejanie automatów Paczkomat® InPost na terenie całej Polski.

„Profilaktyczne badania, podobnie jak odżywcza dieta i aktywność fizyczna, powinny stać się dobrym nawykiem każdego z nas. Dbając o siebie, możemy też stać się wzorem dla innych. Chcę zainspirować wszystkie Polki do tego, aby nie tylko pamiętały, że ich zdrowie jest najważniejsze, ale też przypominały o tym innym kobietom” - mówi Ewa Chodakowska, propagatorka zdrowego stylu życia i Ambasadorka #ThinkPink.

W celu nagłośnienia potrzeby dzielenia się wiedzą nt. profilaktyki nowotworowej w tym roku, w roli Ambasadorki, do akcji dołączyła również Omenaa Mensah, prezeska i założycielka Omenaa Foundation, filantropka, dziennikarka, businesswoman.

„Od wielu lat działam charytatywnie i aktywnie angażuję się w różne akcje charytatywne. Pomagam dzieciom w Polsce i Afryce z dostępem do edukacji, wspieram uchodźczynie i ich dzieci z Ukrainy. Naturalną decyzją było więc dla mnie wsparcie kampanii społecznej #ThinkPink. Edukacja, wiedza i świadomość to podstawa profilaktyki. A Polki ciągle za rzadko się badają, boją diagnozy, mają za małą wiedzę. Wierzę, że takie akcje przybliżają i oswajają temat raka piersi” - mówi Omenaa Mensah.

Akcja wystartowała z początkiem października i potrwa cały miesiąc. Batony oraz dedykowane akcji zestawy są dostępne m.in. w sklepach on-line www.purella.pl i www.bebio.pl oraz w sklepach stacjonarnych partnerów akcji: Lidl, Auchan, Carrefour, Decathlon, InterMarche, Netto, Stokrotka, SuperPharm, Polomarket, Leclerc, Selgros, Frac, Frisco, Allegro, Martes, Delikatesy Centrum, Spar, Shell. Partnerem głównym akcji jest InPost.

Więcej informacji na temat akcji można znaleźć na stronie: purellapomaga.pl. ​​​​​​​