Jak przyciągnąć klientów skuteczną reklamą – sprawdź z InPost

Reklama E-commerce
Jak przyciągnąć klientów skuteczną reklamą – sprawdź z InPost Jak przyciągnąć klientów skuteczną reklamą – sprawdź z InPost

24 Maja 2024

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Prowadzenie działań promocyjnych może być nie lada wyzwaniem, a zainteresowanie potencjalnych konsumentów wymaga więc kreatywnych pomysłów. Szukasz nowych sposobów dotarcia do szerokiej grupy odbiorców e-commerce? Chcesz reklamować swoją firmę lub produkt poprzez ciekawe i niestandardowe formy reklamowe? W InPost mamy rozwiązanie dla Ciebie!

 

Reklama zewnętrzna - skuteczne dotarcie do klientów offline

Czy wiesz, że reklama zewnętrzna to pomost w porozumiewaniu się z konsumentami? Jest skuteczna i obecna dosłownie wszędzie w przestrzeni publicznej. Potencjalni klienci, widząc tego rodzaju przekaz, nie czują się atakowani treścią marketingową. Jeśli kreacja została profesjonalnie przygotowana oraz zawiera w sobie niebanalne elementy, z pewnością zaciekawi, a przede wszystkim zostanie zapamiętana.

Do aranżowania reklam zewnętrznych często wykorzystuje się wnętrza rozmaitych obiektów, np. korytarze w galeriach handlowych, supermarkety czy przestrzenie środków komunikacji miejskiej. Ten typ promocji produktu lub usługi wyróżnia się przede wszystkim docieraniem do masowego odbiorcy. Istnieje kilka rodzajów reklamy zewnętrznej.

Oto najpopularniejsze z nich:

  • billboard – czyli jedna z najbardziej rozpowszechnionych form współczesnego przekazu marketingowego. Cechuje się prostotą i dużą efektywnością. Wielki format pozwala zauważyć plakat nawet z dalekiej odległości. Istnieją zarówno billboardy wolnostojące, jak i przytwierdzone do budynku;
  • citylight – podświetlana tablica o niedużych rozmiarach umieszczana w punktach o sporym natężeniu ruchu. Jej łagodna forma doskonale wpasowuje się w miejski krajobraz;
  • ekrany reklamowe – obecnie są umieszczane w wielu miejscach, np. w autobusie, metrze, na lotniskach czy na maszynie Paczkomat. Wykorzystanie ruchomej kreacji skutecznie przyciąga odbiorców, nierzadko umilając im czas;
  • reklama ambientowa – czyli forma przekazu mająca na celu zaskoczenie przechodniów – do tej grupy należą wszystkie niestandardowe kreacje.

Oferujemy atrakcyjne rozwiązania reklamowe dla Twojej firmy. Sprawdź pełną ofertę reklamową i wybierz najlepszy sposób.

Reklamuj się tam, gdzie Twoi klienci odbierają paczki!

​​​​​​​Reklama internetowa - skuteczna forma online

Reklama internetowa jest jedną z najważniejszych form promocji produktów i usług we współczesnym świecie. Wykorzystuje różnorodne platformy i narzędzia, takie jak:

  • strony internetowe;
  • media społecznościowe;
  • wyszukiwarki;
  • aplikacje mobilne.

Kluczowym elementem reklamy internetowej jest jej precyzyjne targetowanie, czyli kierowanie komunikatów reklamowych do ściśle określonych grup odbiorców na podstawie ich zainteresowań, zachowań online oraz danych demograficznych.

Przez wykorzystanie technologii i informacji do dostarczania spersonalizowanych treści reklamowych da się na niespotykaną wcześniej skalę trafiać w bardzo konkretne potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentów.

Formy reklamy internetowej

Reklama internetowa jest niezwykle różnorodna i obejmuje wiele form. Wśród nich można wymienić:

  • banery reklamowe;
  • reklamy w wyszukiwarkach;
  • reklamy w mediach społecznościowych;
  • reklamy wideo;
  • reklamy natywne;
  • email marketing;
  • reklamy mobilne.

Taka forma marketingu znajduje zastosowanie w wielu obszarach. Jest kluczowym narzędziem w budowaniu świadomości marki, docierając do szerokiego grona odbiorców i zwiększając rozpoznawalność firmy. Dodatkowo pomaga w generowaniu leadów, czyli pozyskiwaniu potencjalnych klientów zainteresowanych oferowanymi produktami lub usługami. Do tego bezpośrednio wpływa na zwiększanie sprzedaży przez promowanie produktów i usług.

Reklama internetowa jest nieoceniona w działaniach PR-owych, pozwalając na monitorowanie i reagowanie na opinie oraz komentarze w sieci, a także w retargetingu, czyli ponownym kierowaniu reklam do osób, które wcześniej odwiedziły stronę internetową, ale nie dokonały zakupu.

Stanowi ona kluczowy element współczesnego marketingu, umożliwiając firmom efektywne dotarcie do swojej grupy docelowej i realizację celów biznesowych w dynamicznie zmieniającym się środowisku online.

​​​​​​​Reklama na ekranach automatów Paczkomat® InPost

Żyjemy w czasach ciągłego pośpiechu, nie poświęcamy cennych minut na analizowanie każdej błahostki, wybieramy szybkie i proste rozwiązania – dokładnie taka powinna być reklama. A jeśli dodatkowo stanie się ona interaktywna, mamy klucz do sukcesu!

Konsument nie chce skupiać się na rozległej treści, dlatego bardzo ważny jest obraz. W InPost oferujemy niestandardową formę reklamy na ekranach automatów Paczkomat. To doskonały sposób, aby zostać zauważonym!

Reklama na ekranach maszyn Paczkomat – kilka najważniejszych zalet

Dlaczego warto wybrać właśnie taką formę przekazu? Współczesny marketing daje nam praktycznie nieograniczone możliwości komunikacji z grupą docelową – w szczególności przez Internet. Ciekawa reklama na ekranach automatów Paczkomat InPost pozwala w efektywny sposób budować wizerunek marki w świadomości klientów, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

Poza tym wybór interaktywnej i pomysłowej reklamy świadczy o zaangażowaniu marki w odpowiadanie na potrzeby rynku. Ekrany pozwalają zdecydowanie lepiej zaprezentować dany produkt – przede wszystkim dzięki dynamice, wyrazistości, a także możliwości dostosowania wszystkich ważnych parametrów. Kolejną zaletą tego rozwiązania jest brak ograniczeń oraz uniwersalność – ekrany reklamowe sprawdzą się znakomicie w różnych branżach.

Przyciągnij klientów nietuzinkową reklamą na ekranie – postaw na InPost

Planujesz strategię budowy wizerunku swojej firmy? Pragniesz dotrzeć do ogromnej ilości osób robiących zakupy przez Internet? Nudzą Cię tradycyjne formy reklamy i stawiasz na innowacje? W takim razie reklama z InPost to rozwiązanie idealne dla Ciebie!

W ramach kampanii przygotowywanej z InPost klienci mogą skorzystać z następujących metod reklamowania swojego biznesu:

  • sampling produktów – obok paczek umieszczanych w skrytkach maszyn Paczkomat, dodajemy próbki Twoich produktów. Opcja jest szczególnie polecana przedsiębiorstwom, które oferują m.in. artykuły kosmetyczne, perfumeryjne czy spożywcze o długim terminie ważności;
  • kampania reklamowa online – posiadamy wiele platform internetowych, na których wyświetlimy Twoje reklamy. Mogą być one np. w postaci banerów bocznych na stronie;
  • powiadomienia PUSH – nasza aplikacja jest świetną przestrzenią do reklamowana się przy pomocy wysyłanych powiadomień na telefony użytkowników. Powiedz, jakie treści mają docierać do konsumentów, a my zajmiemy się resztą;
  • newsletter – kilkumilionowa baza potencjalnych klientów to doskonałe środowisko, w którym wysyłanie spersonalizowanych wiadomości o najnowszych promocjach i ofertach może przynieść wiele satysfakcjonujących skutków;
  • reklamy na urządzeniach Paczkomat – urządzenia do odbierania paczek, to idealne miejsce do reklamowania swoich produktów. Możesz wykorzystać automat jako wielkoformatowy baner reklamowy lub zdecydować się na promowanie swojej firmy na ekranie urządzenia. Taka reklama będzie zauważona zarówno przez klientów InPost, jak i przechodniów.

Zaufaj sprawdzonym rozwiązaniom i zwiększ rozpoznawalność swojej marki już dziś! Skontaktuj się z nami, aby rozpocząć współpracę i dowiedzieć się więcej o naszych możliwościach reklamowych.

Reklama Twojej firmy z InPost? To zawsze dobry pomysł!

Poświęć 1 minutę i zostaw nam swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę skrojoną na miarę.

Możliwości jest naprawdę sporo:


  • oklejanie urządzeń Paczkomat
  • reklama na ekranach urządzeń Paczkomat
  • sampling produktów reklamowych
  • banery reklamowe na stronie InPost
  • reklama w newsletterze InPost
  • powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile

Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania.

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraź zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o.o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o.o., innych spółek z Grupy Integer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.

Czytaj również

Jak pozyskać klienta na usługi? Cenne wskazówki i sposoby reklamowe

Pozyskiwanie klientów to trudne zadanie, zwłaszcza dla nowych firm. Jak to zrobić? Wykorzystaj moc rekomendacji, wydarzeń branżowych i i...

Jak poprawić wizerunek firmy? Przydatne wskazówki i tipy

Pozytywny wizerunek firmy ma ogromne znaczenie na konkurencyjnym rynku biznesowym. W InPost wierzymy, że zapewnić go może strategia skon...

Reklamy video – co warto o nich wiedzieć? Czy są skuteczną formą promocji?

Treści video generują tysiące, a nawet miliony odsłon. Właśnie dlatego są one formą reklamy tak chętnie wybieraną przez reklamodawców. C...

InPost mobile
Nie masz jeszcze apki InPost Mobile? Pobierz ją już teraz!
Z aplikacją InPost życie jest prostsze. Wysyłaj paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki funkcji zdalnego otwarcia skrytki i nadaniu bez etykiety. Oszczędzaj czas z apką!
Nie masz jeszcze apki InPost Mobile? Pobierz ją już teraz!
Z aplikacją InPost życie jest prostsze. Wysyłaj paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki funkcji zdalnego otwarcia skrytki i nadaniu bez etykiety. Oszczędzaj czas z apką!