

21 Lipca 2024
Aby odnieść prawdziwy sukces i mieć bardzo dobrze prosperujący biznes, nie można rezygnować z efektywnej reklamy internetowej. Obecnie nie ma innego medium oferującego tak wielkie możliwości promowania bez konieczności inwestowania dużych sum pieniędzy – czego często wymagają konwencjonalne metody reklamy, np. w telewizji czy prasie. Internet pomoże Ci zaistnieć, nawet jeśli dopiero rozkręcasz działalność. Jak zatem reklamować swoją firmę w sieci? Znamy najlepsze sposoby!
Reklama strony WWW – co należy zrobić?
Jeśli prowadzisz firmę, z pewnością masz już witrynę internetową, która pełni wiele ważnych funkcji. Prezentujesz na niej swoją ofertę, podajesz dane kontaktowe, zachęcasz potencjalnych klientów do skorzystania z usług.
Strona internetowa Twojego przedsiębiorstwa to doskonała wizytówka, ale nie tylko. Dzięki niej możesz przyciągnąć nowych kontrahentów lub kupujących i budować wizerunek swojej marki w przemyślany sposób. Co musisz zrobić?
Po prostu: zacznij reklamować stronę w internecie! Efekty pozytywnie Cię zaskoczą, ale pamiętaj, że na rezultaty będzie trzeba poczekać kilka miesięcy. Poniżej przedstawiamy kilka najskuteczniejszych metod reklamy internetowej:
Oferujemy atrakcyjne rozwiązania reklamowe dla Twojej firmy. Sprawdź pełną ofertę reklamową i wybierz najlepszy sposób.
Reklamuj się tam, gdzie Twoi klienci odbierają paczki!
Pozycjonowanie (SEO)
Jak często zdarza Ci się sprawdzać jakąś informację w sieci? Czy lubisz korzystać z najpopularniejszej wyszukiwarki Google? Z pewnością tak! Kiedy szukasz jakiejś konkretnej usługi, wpisujesz hasło w wyszukiwarkę. Zapewne nie masz czasu na przeglądanie kilkudziesięciu stron – satysfakcjonuje Cię tylko kilka pierwszych wyników. Dokładnie tak samo robią Twoi klienci!
Z tego powodu musisz zrobić wszystko, żeby znaleźć się na początku wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie polega na optymalizacji i edycji treści strony (dotyczy to również kodu źródłowego), tak żeby była ona przyjazna dla wyszukiwarek. SEO to dziś jedna z najskuteczniejszych i najbardziej opłacalnych metod marketingu internetowego, ale wymaga czasu. Nie uzyskasz pożądanych efektów od razu. Pamiętaj też, żeby nie wybierać zbyt ogólnych słów kluczowych, ponieważ nie pozwoli to spersonalizować Twojej witryny i trudniej będzie Ci wyprzedzić konkurencję.
Zadbaj o takie treści jak m.in.:
- oryginalne opisy produktów i kategorii;
- wartościowe artykuły blogowe i sponsorowane;
- wysokiej jakości opis w zakładce „O firmie”.
Reklamy na Facebooku
Obecność na najpopularniejszych portalach społecznościowych może przynieść bardzo dużo korzyści Twojej firmie. Oprócz publikowania angażujących i wartościowych postów warto bliżej zainteresować się płatnymi kampaniami. Na Facebooku pozwalają one dotrzeć do dokładnie określonej grupy odbiorców – ustawiasz reklamy według rozmaitych kryteriów, np. wieku, płci, zainteresowań.
Istnieje też możliwość ukierunkowania kampanii do osób, które już polubiły fanpage Twojej firmy. Ta metoda promocji dostarcza natychmiastowe efekty. Po zleceniu reklamy praktycznie od razu pojawia się odbiorcom, co błyskawicznie przyciągnie nowych klientów. Reklama na Facebooku nie jest też kosztownym przedsięwzięciem. W zależności od charakterystyki swojej działalności i grupy docelowej możesz postawić także na inne social media, np. Instagram, TikTok czy LinkedIn.
Prowadzenie firmowego bloga
Na Twojej witrynie niewiele się dzieje? Oprócz kilku grafik, formularza kontaktowego i dokładnej oferty nie ma innych treści? Koniecznie trzeba to zmienić! Dobrym sposobem na reklamę strony WWW jest prowadzenie bloga firmowego. Takim działaniem wspomożesz pozycjonowanie i zagwarantujesz sobie więcej odsłon.
Regularne udostępnianie wartościowych treści ma jeszcze inne korzyści. Zaufanie do Twojej marki wśród odbiorców zacznie rosnąć, a Ty staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie. Artykuły pokazują, że doskonale znasz się na tym, co robisz i chętnie dzielisz się wiedzą z innymi. Linki do wpisów na blogu możesz też udostępniać w mediach społecznościowych, co zlikwiduje problem braku pomysłu na nowe posty.
Remarketing Google
Remarketing Google to sposób ponownego dotarcia do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę, ale nie wykonały konkretnego działania, np. nie wysłały zapytania ofertowego lub nie zamówiły żadnego produktu. Po wykonaniu określonych ustawień reklama będzie przypominała klientom, żeby wrócili na stronę i złożyli zamówienie czy uzyskali więcej informacji.
Kampanie banerowe i newsletter z InPost
W InPost proponujemy klientom biznesowym pomoc w działaniach marketingowych. Jedną z naszych usług stanowią kampanie reklamowe na naszej oficjalnej stronie WWW. Możemy umieścić banery z Twoimi materiałami marketingowymi na:
- stronie głównej;
- w zakładce ze śledzeniem przesyłek;
- na podstronie Znajdź Paczkomat®️.
Ponadto dysponujemy kilkumilionową bazą subskrybentów newslettera. W naszych regularnie wysyłanych do klientów e-mailach może znaleźć się wzmianka o Twojej firmie, nowym produkcie czy usługach, jakie świadczysz.
Wysoki open rate naszego newslettera pozwala docierać do mnóstwa nowych potencjalnych konsumentów.
Reklama strony internetowej – dowiedz się jak najwięcej o swoich odbiorcach
Obojętnie jakie metody reklamy strony w internecie wybierzesz, pamiętaj, że aby były one skuteczne, musisz dobrze poznać swoich odbiorców. W budowaniu strategii marketingowej zadbaj o dokładny research i dowiedz się, czego potrzebują Twoi klienci.
W tym celu możesz również przyjrzeć się konkurencji i wyciągnąć wnioski z ich działań. Im lepiej poznasz swoją grupę docelową, tym skuteczniejszą reklamę będziesz w stanie przygotować.
Reklama strony WWW – przygotuj witrynę przed uruchomieniem promocji
Efektywna reklama znacząco zwiększy ruch w Twoim serwisie – o to właśnie chodzi. Zwróć jednak uwagę, żeby dobrze się do tego przygotować. Strona pod każdym względem powinna działać bez zarzutów. Sprawdź, czy wszystkie informacje na niej zawarte są aktualne. Zadbaj o wysokiej jakości, atrakcyjne zdjęcia i grafiki, przedstaw swój zespół, umieść informacje kontaktowe w widocznym miejscu, dodaj artykuły na bloga.
Jeśli interesuje Cię efektywna kampania reklamowa online z InPost, koniecznie wypełnij formularz kontaktowy. Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania. Razem wzmocnimy wizerunek Twojej marki oraz podniesiemy konwersję. Czekamy na Ciebie!
Reklama Twojej firmy z InPost? To zawsze dobry pomysł!
Poświęć 1 minutę i zostaw nam swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę skrojoną na miarę.
Możliwości jest naprawdę sporo:
- oklejanie urządzeń Paczkomat
- reklama na ekranach urządzeń Paczkomat
- sampling produktów reklamowych
- banery reklamowe na stronie InPost
- reklama w newsletterze InPost
- powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile
Czytaj również
Kompleksowa obsługa klienta. Jak określić potrzeby potencjalnego klienta w e-commerce?
Konkurencja w e-commerce jest ogromna, a zdobycie klienta nie oznacza jeszcze sukcesu. To, czy zdecyduje się na zakup i wróci po więcej, zal...
Kiedy jest dobry czas, żeby przenieść swój magazyn do InPost Fulfillment?
Zarządzanie magazynem to podstawowy element działań w zakresie e-commerce. Wielu sprzedawców internetowych po pewnym czasie zdaje sobie spra...

