

17 Czerwca 2024
Działania promocyjne są podstawą każdego biznesu nastawionego na sukces. To dzięki odpowiedniej reklamie da się dotrzeć do nowych odbiorców i zainteresować marką przyszłych klientów. Musi być ona jednak wykonana profesjonalnie i z pomysłem, czyli tak, żeby została zapamiętana. Brakuje Ci kreatywnych pomysłów na skuteczną reklamę? Możemy pomóc!
Reklama zewnętrzna. Dlaczego warto w nią zainwestować?
Działania promocyjne powinny stanowić nieodzowny element budowania strategii wizerunkowej firmy i być prowadzone zarówno w internecie, jak i poza nim. Reklama zewnętrzna jest jedną z najskuteczniejszych form docierania do świadomości klienta, ponieważ ma na celu zainteresowanie konsumenta danym produktem lub usługą, kiedy znajduje się on poza domem.
Reklama outdoorowa ma pewną przewagę nad innymi formami promocji. Jest nieograniczona czasowo i dociera do ogromnej liczby ludzi każdego dnia. Warto zaznaczyć, że ta forma promocji powinna być wyjątkowo oszczędna w treści. Wyczerpujących informacji nikt nie przeczyta. Zdecydowanie ważniejszy będzie obraz i chwytliwe hasło reklamowe.
Oferujemy atrakcyjne rozwiązania reklamowe dla Twojej firmy. Sprawdź pełną ofertę reklamową i wybierz najlepszy sposób.
Reklamuj się tam, gdzie Twoi klienci odbierają paczki!
Urządzenie Paczkomat® jako nośnik reklamy zewnętrznej
Duża powierzchnia i atrakcyjna lokalizacja to cechy, którymi należy się kierować, gdy szuka się nośnika reklamy. Te założenia spełnia właśnie maszyna Paczkomat. Firmom, które chciałyby zainwestować w skuteczną formę promocji, proponujemy oklejenie reklamą naszych urządzeń. Co więcej, to my zajmiemy się przygotowaniem materiału w odpowiednim formacie. Po stronie klienta zostaje tylko wymyślenie, co ma się na nim znaleźć.
Okleina zwróci uwagę osób, które udają się z przesyłką do nadania albo po odbiór zamówienia. Nie trzeba jednak w ogóle być klientem InPost, żeby zobaczyć taką reklamę. Paczkomat wypromuje firmy, ich produkty i usługi także wśród osób, które po prostu będą go mijać.
Duża część naszych maszyn jest wyposażona w wyświetlacz. Dzięki temu możemy zaproponować promocję przy ich pomocy. Banery reklamowe w postaci grafik zaprezentujemy (w zależności od życzenia reklamodawcy) na ekranie powitalnym, autorytarnym bądź pożegnalnym.
Jak wykorzystać Paczkomat do obsługi posprzedażowej?
W trakcie podawania danych do odbioru zamówienia wiele osób wskazuje automat Paczkomat jako punkt przesyłki. Właśnie dlatego za pośrednictwem naszych maszyn warto prowadzić sampling produktów.
Wysyłka próbek towarów do przetestowania to tylko jedna z wielu propozycji. Dobrym pomysłem ma szansę stać się dystrybucja katalogów reklamowych. Dzięki nim klienci będą na bieżąco informowani o aktualnej ofercie i promocjach.
Promocja firmy na stronach InPost
Marketing offline doskonale uzupełnią działania promocyjne prowadzone w sieci. Na nasze strony internetowe codziennie wchodzą tysiące użytkowników. Postanowiliśmy wykorzystać ich potencjał reklamowy, żeby zaproponować publikację banerów.
Reklamy będą się wyświetlać zarówno na stronach otwartych na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Nasza oferta obejmuje kampanie trwające np. tylko tydzień. Na życzenie reklamodawcy zdjęcia i grafiki promocyjne, oczywiście, mogą być prezentowane dłużej.
Reklama za pośrednictwem InPost Mobile
Dziś trudno wyobrazić sobie korzystanie z różnych usług bez aplikacji. Właśnie dlatego uznaliśmy, że InPost Mobile stanowi bardzo skuteczny kanał sprzedaży. Firmy, które chciałyby się wypromować przy pomocy apki, powiadomią swoich klientów o ofercie i promocjach przy pomocy komunikatów PUSH czy też banerów.
Ten sposób dotarcia do konsumentów daje wyjątkowo dobre efekty, ponieważ powiadomienia trudno przegapić. Ważne jednak, aby komunikat był chwytliwy i krótki.
Omnichannel z InPost, czyli zalety e-mail marketingu
Szansę na zwiększenie rozpoznawalności biznesu i sprzedaży najlepiej rozszerzyć o grono osób, które nie używają InPost Mobile. Poczta elektroniczna to dobre miejsce na podanie informacji o ofercie, konkursach czy zniżkach. InPost posiada grono subskrybentów, któzy na bieżąco otwierają dostarczany im newsletter. Firmom oferujemy wysyłanie komunikatu właśnie w naszym newsletterze, w jednej z cyklicznie wysyłanych wiadomości.
Skorzystaj z naszych możliwości reklamowych i już teraz zwiększ rozpoznawalność swojej marki!
Reklama Twojej firmy z InPost? To zawsze dobry pomysł!
Poświęć 1 minutę i zostaw nam swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę skrojoną na miarę.
Możliwości jest naprawdę sporo:
- oklejanie urządzeń Paczkomat
- reklama na ekranach urządzeń Paczkomat
- sampling produktów reklamowych
- banery reklamowe na stronie InPost
- reklama w newsletterze InPost
- powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile
Czytaj również
Kompleksowa obsługa klienta. Jak określić potrzeby potencjalnego klienta w e-commerce?
Konkurencja w e-commerce jest ogromna, a zdobycie klienta nie oznacza jeszcze sukcesu. To, czy zdecyduje się na zakup i wróci po więcej, zal...
Kiedy jest dobry czas, żeby przenieść swój magazyn do InPost Fulfillment?
Zarządzanie magazynem to podstawowy element działań w zakresie e-commerce. Wielu sprzedawców internetowych po pewnym czasie zdaje sobie spra...

