
Jesteśmy na WhatsAppie!
9 Kwietnia 2020
ChatBot w aplikacji WhatsApp to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce.
Czas na ogłoszenie kolejnej świetnej wiadomości! Jesteśmy już dla Was dostępni w popularnej aplikacji WhatsApp – jako pierwsi w Polsce dajemy Wam możliwość skontaktowania się z nami przez chatbota w tym komunikatorze. Rozwiązanie wprowadziliśmy we współpracy z firmą Chatbotize, z którą już wcześniej uruchomiliśmy naszego Google Asystenta oraz chatbota na Messengerze.
Za pomocą naszego chatbota w WhatsAppie możecie w prosty i szybki sposób sprawdzić status swojej przesyłki, wyszukać najbliższy Paczkomat i poprosić o numer do kuriera, który ma dostarczyć Waszą paczkę.
Obsługa chatbota i kontakt z InPost w komunikatorze jest niezwykle intuicyjny. Aby rozpocząć rozmowę z naszym botem, wystarczy wysłać wiadomość na numer +48 722 444 000 bezpośrednio w aplikacji lub po prostu kliknąć w link https://wa.me/48722444000.
Pamiętajcie, że z InPost możecie się również skontaktować głosowo za pomocą Google Asystenta, wywołując go frazą „Porozmawiaj z InPost” oraz poprzez ChatBota MATa na Messengerze.
Jesteśmy przekonani, że uruchomienie nowego kanału obsługi na WhatsAppie sprawi, że będziecie mogli skontaktować się z nami dowolnym, najwygodniejszym dla Was sposobem. Pamiętajcie, że swoje paczki możecie odebrać najbezpieczniej przy pomocy funkcji zdalnego otwierania skrytki, która jest dostępna w aplikacji mobilnej InPost Mobile.