Komentarz Prezesa Rafała Brzoski odnośnie wypowiedzi T. Pękały z UPS

Cieszy nas, że najwięksi światowi giganci chcą powielać rozwiązania, które z powodzeniem wdrażamy na świecie od lat, jednak przed uruchomieniem nowej usługi, warto dokładnie zapoznać się z  produktem konkurencji.
Komentarz Prezesa Rafała Brzoski odnośnie wypowiedzi T. Pękały z UPS

Paczkomaty® InPost sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych. Gdyby sprzęt elektroniczny i kosmetyki ulegały uszkodzeniom w naszych maszynach, z usług InPost nie korzystałyby tak uznane firmy jak Samsung, Komputronik, Yves Rocher czy Avon, a wskaźnik pozytywnych opinii klientów w badaniach opineo.pl nie osiągnąłby poziomu 93% - o 3% wyższego niż drugi w kolejności UPS. 

Nie jest też prawdą, że Paczkomaty® nie obsługują płatności za pobraniem. W związku z wprowadzeniem obsługi płatności zbliżeniowych we wszystkich 1100  maszynach w Polsce, uruchamiamy właśnie specjalną promocję dla e-sklepów: 0 zł prowizji do 15 listopada br. 

Przedstawiciel UPS za największą wadę Paczkomatów® InPost uznał gabaryt przesyłek. Tymczasem z naszych analiz wynika, że trzy gabaryty, które proponujemy klientom, są najbardziej pożądane przez kupujących, a dodatkowym atutem ich zróżnicowania jest możliwość obniżenia cen za przesyłkę, które i tak są o kilka złotych niższe niż opłata za dostawę tradycyjnym kurierem. 

Rafał Brzoska
Prezes Grupy Kapitałowej
Integer.pl S.A.