
Nowa usługa InPost Podaj Dalej i zmiany w cenniku!
30 Kwietnia 2020
Nowa usługa InPost Podaj Dalej wprowadza korzystne warunki cenowe dla przesyłek paczkomatowych, które zostały fizycznie nadane i odebrane w tym samym Paczkomacie. Co najważniejsze, usługa nie wymaga zmian w systemach ani dodatkowej integracji – jest naliczana automatycznie, bez konieczności dodatkowej aktywności ze strony Klienta. Wystarczy spełnić warunek nadania i odebrania paczki w tym samym Paczkomacie! Nowa usługa jest dostępna dla Klientów Biznesowych (z podpisaną umową).
Z racji uruchomienia nowej usługi, na stronie internetowej inpost.pl opublikowaliśmy również zaktualizowany cennik dla usługi InPost Paczkomaty 24/7.
Co zrobić, żeby skorzystać z InPost Podaj Dalej? Wystarczy:
-
Wygenerować etykietę adresową z wybranym Paczkomatem odbiorczym, który jest jednocześnie Paczkomatem nadawczym. Można to zrobić z poziomu Managera Paczek lub innego narzędzia do tworzenia przesyłek.
-
Umieścić przesyłkę w wybranym Paczkomacie odbiorczym.
-
Po kilku minutach odbiorca otrzyma powiadomienie o możliwości odebrania przesyłki.
Nowa usługa sprawdzi się w szczególności w przypadku rozszerzania opcji odbioru osobistego dla Klientów. Umieszczanie przesyłek w Paczkomacie w pobliżu firmy pozwoli na bezkontaktowy i bezpieczny odbiór przesyłek 24/7.
W przypadku, gdy przesyłka zostanie nadana w innej maszynie, zostanie naliczona cena standardowa, a przesyłka zostanie dostarczona do pierwotnie wybranego Paczkomatu. Usługa nie jest dostępna dla Klientów korzystających z płatności pre-paid oraz dla przesyłek nadawanych w ramach usługi InPost Allegro Paczkomaty 24/7.
Ponadto informujemy, że od weekendu 8-10 maja usługa InPost Paczka w Weekend – dla Klientów Biznesowych i Detalicznych – będzie oferowana w cenie standardowej 4,06 zł netto / 4,99 zł brutto.