Paczkomat®️ InPost to nr 1 dostaw e-commerce w Polsce!

Paczkomat®️ InPost to nr 1 dostaw e-commerce w Polsce!

29 Września 2022

Paczkomat®️ InPost to nr 1 dostaw e-commerce w Polsce! Zgodnie z raportem firmy Gemius „E-commerce w Polsce w roku 2022”, aż 81% kupujących online wybiera właśnie tę formę dostawy swoich zakupów. Z kolei dla 83% respondentów możliwość dostarczenia paczki przez InPost przekonuje do dokonania transakcji. Ten trend jest szczególnie zauważalny u przedstawicieli pokolenia „Z” (15-24 lata).

Z opublikowanych w raporcie danych wynika, że InPost i sieć urządzeń Paczkomat® na stałe odmieniły preferencje konsumenckie dotyczące formy nadawania przesyłek kurierskich w Polsce. Polacy spośród wielu dostępnych możliwości dostawy najchętniej decydują się na Paczkomat InPost. Co więcej, aż 83% respondentów wymieniło Paczkomat jako preferowaną formę dostawy, będącą motywacją do dokonania transakcji online. To oznacza wzrost sympatii do usługi o 2% w porównaniu do roku ubiegłego.

“Po ubiegłorocznym bardzo dobrym dla InPost raporcie Gemiusa, zastanawiałem czy można poprawić ten wynik. Tymczasem, w tegorocznym raporcie, Paczkomat® InPost jako forma dostawy poprawił swój wynik o 4 punkty procentowe do 81%! To, że 8 na 10 konsumentów, gdy chce skorzystać z usługi dostawy decyduje się na Paczkomat, jest wynikiem olbrzymiego zaufania jakie okazują InPost nasi klienci, ale także wynikiem stałego poprawiania jakości oferowanych rozwiązań oraz realizowanej przez nas strategii tworzenia usług logistycznych przyjaznych zarówno środowisku, jak i człowiekowi. Udało się nam to osiągnąć między innymi poprzez taką rozbudowę sieci maszyn, by ograniczyć dotarcie do najbliższego urządzenia do zaledwie 7-minutowego spaceru oraz wyeliminować konieczność poruszania się samochodem” - podkreśla Rafał Brzoska, założyciel i prezes InPost.

Według ekspertów firmy Gemius, uwzględnienie przez sklep internetowy sieci urządzeń Paczkomat InPost jako formy dostawy ma coraz większy wpływ na przyszłe decyzje zakupowe najmłodszych konsumentów. Jest to szczególne zauważalne u przedstawicieli tzw. pokolenia „Z” (15-24 lata), gdzie blisko 9 na 10 osób (89% respondentów) motywuje dokonanie zakupu danego towaru dostępnością sieci urządzeń InPost jako formy dostawy zamówienia.

Dziękujemy, że wybieracie InPost! 💛 Jednym z celów naszej firmy jest tworzenie świata prostych rozwiązań, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wiedzy, pasji i kreatywności polskich inżynierów oraz specjalistów.