Paczkomaty ® InPost wspierają Dzień Darmowej Dostawy

2 grudnia 2014 roku w Polsce organizowany jest po raz piąty Dzień Darmowej Dostawy (DDD). Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. 

 

Organizatorem akcji jest serwis eKomercyjnie.pl, który wzoruje się na amerykańskiej akcji Free Shipping Day. Jak pokazują statystyki z roku na rok w akcję angażuje się co raz więcej e-sklepów oraz osób zainteresowanych taką promocją.

W czasie Dnia Darmowej Dostawy, w godzinach od 00:01 do 23:59,wszystkie sklepy uczestniczące w akcji oferują swoim klientom darmową dostawę zamówień. Bez względu na ich wartość i sposób płatności.

W tym roku partnerem PREMIUM DDD są Paczkomaty® InPost. W całej Polsce jest już ponad 1100 Paczkomatów, a każdy z nich działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki nam przesyłkę odbierzecie szybko i wygodnie, o najdogodniejszej dla Was porze dnia (lub nocy). Przekonało się już o tym 2,5 mln użytkowników.

 W tym roku do akcji przyłączyło się aż 2550 sklepów! Tym sposobem pobity został ubiegłoroczny rekord. W 2013 roku w Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział 2450 sklepów. Najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,4%), „Uroda i zdrowie” (12,4%), „Odzież, dodatki” (12,3%), „Dla dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,7%).

Więcej o sklepach biorących udział w akcji na stronie: www.dziendarmowejdostawy.pl

Krzysztof Bartnik, pomysłodawca i organizator akcji, tak podsumowuje DDD2103: „To było prawdziwe święto internetowych zakupów. Rekordziści składali po kilkanaście zamówień, co pozwoliło im zaoszczędzić na gwiazdkowych zakupach nawet do 200 zł. Sklepy mogły natomiast promować swoją markę i wykorzystać ten dzień, aby pozyskać nowych lojalnych klientów. Co ważne – akcja DDD połączyła branżę e-commerce, czyli sklepy i firmy działające na rzecz handlu internetowego.”