Paczkomaty® InPost nagrodzone we Włoszech

Netcomm Awards 2015 za najlepszą innowację włoskiego rynku e-commerce.

 

ePrice – spółka wchodząca w skład Grupy Banzai – we współpracy z InPost – globalnym liderem w innowacyjnych usługach dla e-commerce i właścicielem największej na świecie sieci Paczkomatów® – otrzymała główną nagrodzę podczas czwartej edycji konkursu Netcomm Awards. Wyróżnienie przyznano w związku z wykorzystaniem Paczkomatów® InPost, które uznano za największą innowację włoskiego rynku e-commerce w 2015 roku. We Włoszech Paczkomaty® InPost dostępne są w supermarketach (Carrefour) oraz na stacjach benzynowych (Repsol, TotalErg), a firma planuje, że do końca 2015 roku sieć obejmie ponad 800 terminali.

Nagroda główna w konkursie Netcomm Awards oraz pozostałe sukcesy związane z rozwojem sieci Paczkomatów® InPost we Włoszech to efekt współpracy m.in. z takimi partnerami, jak TNT Express Italy czy Grupą Banzai - największą włoską platformę e-commerce. 

„Wyróżnienie Paczkomatów® InPost w konkursie NetComm Awards 2015 to nie tylko prestiż, ale przede wszystkim potwierdzenie ich wysokiej skuteczności - nasze samoobsługowe terminale stają się coraz bardziej popularne wśród włoskiej grupy użytkowników. Z punktu widzenia strategii rozwoju naszej spółki rynek e-commerce na Półwyspie Apenińskim jest jednym z kluczowych i dlatego w najbliższym czasie planujemy zintensyfikować działania związane z dalszą ekspansją automatycznych rozwiązań click&collect w tym kraju. Jestem przekonany, że nasza rozległa sieć Paczkomatów® InPost zapewni wygodę w odbiorze zamawianych przesyłek i dodatkowo przyspieszy wzrost sektora e-handlu na terenie Włoch” – komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, do której należy InPost.

„Już dawno uważaliśmy, że włoscy konsumenci są gotowi na wypróbowanie nowej, szybkiej i prostej formy odbioru zamawianych towarów. Rzeczywistość okazała się dużo bardziej zaskakująca. Wystarczyło, aby sieć Paczkomatów® InPost wzrosła dwu i pół krotnie, aby liczba zamówień realizowanych za ich pośrednictwem powiększyła się ponad dwanaście razy” – ocenia Alessandro Cernigliaro, Chief Operating Officer w firmie Banzai.

„Nasz świat jest coraz bardziej cyfrowy, ale mimo to fizyczny wymiar rzeczy wciąż pozostaje istotny. W tak dynamicznie rozwijającym się sektorze, jak e-commerce, musimy dostosowywać się do oczekiwań konsumentów – dlatego proponujemy automatyczne rozwiązanie dostaw, całkowicie likwidujące problem ‘ostatniej mili’. Wierzę, że Paczkomaty® InPost staną się w przyszłości pierwszą opcją wyboru dla dostaw produktów zamówionych on-line, a już dziś każdy ich użytkownik – kiedy już raz doświadczy ich innowacyjności – nie jest w stanie obejść się bez nich” – dodaje Stefano Moni, dyrektor zarządzający InPost Italy.

Paczkomaty® InPost działają już na 5 kontynentach, między innymi w takich krajach jak: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Polska, Irlandia, Islandia, Litwa, Łotwa, Estonia, Rosja, Czechy, Słowacja, Kolumbia, Kanada, Australia, Arabia Saudyjska, Malezja. Do końca 2015 roku na całym świecie będzie dostępnych – w różnych modelach biznesowych – ponad 5000 Paczkomatów® InPost. Spółka planuje instalację kolejnych 4000 terminali na terenie Europy, Azji, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Najwyższą jakość usług Grupy Integer.pl potwierdzają nagrody: polscy internauci już po raz trzeci wyróżnili InPost nagrodą Ekomersy w kategorii „Najlepszy produkt/usługa wspierający logistykę e-sklepu”. Innowacyjność firmy została doceniona między innymi przez tygodnik WPROST tytułem „Innowatora Roku 2014” i zwyciężyła w konkursie „Lider Nowoczesnych Technologii” organizowanym przez Instytut Nowych Technologii. Grupa Integer.pl otrzymała też Nagrodę Specjalną w konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion” za dynamiczną ekspansję i promocję Polski za granicą. Konsekwentny rozwój firmy potwierdza również tytuł „Gazele Biznesu” przyznawany przez Puls Biznesu najdynamiczniej rozwijającym się polskim firmom.

InPost otrzymał także liczne wyróżnienia międzynarodowe: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014, czterokrotne zwycięstwo w prestiżowym konkursie World Mail Award w latach 2010 – 2013, nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”, które Paczkomaty® InPost otrzymały 2014 w Wielkiej Brytanii, czy Postal Technology International Award w kategorii ‘Retail Innovation of the Year’ za ‘Innowację Roku’.

125 milionów finansowania z KKR

InPost: 125 milionów finansowania z KKR

Funduszu Advent International, jeden z największych globalnych inwestorów private equity i KKR – amerykańska firma inwestycyjna zawarły porozumienie gwarantujące 125 mln euro finansowania dla InPost w okresie 5,5 roku. A to zwiększy skalę działania i uruchomi nowe lokalizacje Paczkomatów – obecnie sieć liczy już 3800 maszyn w całej Polsce, w tym także w małych miejscowościach.
InPost Partnerem w Allegro Smart

InPost Partnerem w Allegro Smart! Mamy już 3800 Paczkomatów®

Nasza firma została partnerem Allegro w nowatorskiej usłudze Allegro Smart!, w której za abonament w wysokości 49 zł będzie można odebrać 365 paczek w roku w ponad 3800 Paczkomatach® InPost w całej Polsce. Gwarancją jakości InPost jest terminowość usługi paczkomatowej na poziomie 97 % w D+1 (dzień po nadaniu)
smart allegro

InPost partnerem nowej usługi Allegro SMART!

Chcesz robić zakupy na największym portalu aukcyjnym w Polsce codziennie przez okrągły rok, paczki odbierać wygodnie w Paczkomatach, a za przesyłki płacić jedną, niewielką opłatę roczną? Teraz to możliwe. A wszystko dzięki rewolucyjnej usłudze Allegro SMART!