

16 Marca 2024
Usługa InPost Abonamenty wprowadza jedną, stałą umowę dla przesyłek kurierskich i wysyłanych przez Paczkomat, gwarancję ceny przez cały okres i ekspresową dostawę – aż 95% przesyłek dotrze do Twoich klientów już następnego dnia! Dowiedz się, który rodzaj abonamentu okaże się idealnym wyborem dla Twojej firmy.
Abonamenty kurierskie na nadanie poprzez Paczkomat w jednej, stałej umowie
Prowadzenie dobrego sklepu internetowego to dzisiaj wyzwanie. I to wcale nie dlatego, że uruchomienie platformy sprzedażowej jest skomplikowane czy kosztowne, ale przede wszystkim dlatego, że konsumenci oczekują dzisiaj sprawnej logistyki, która pozwala im na komfortowe i wygodne kupowanie w internecie.
Zastąpiliśmy Pakiety Kurierskie usługą InPost Abonamenty dla firm, żeby odpowiedzieć na wyzwania, przed którymi każdego dnia stają przedsiębiorcy prowadzący np. sklepy internetowe. Dzięki abonamentom nie musisz już wykupywać dwóch różnych usług albo martwić się o zmieniające się każdego miesiąca koszty – z InPost Abonamenty masz 1 umowę, a także stałą cenę przez cały okres jej trwania.
Prowadzisz firmę? Wysyłasz wiele paczek miesięcznie? Zaoszczędź na wysyłce z InPost! Różnorodność oferty sprawia, że jest to rozwiązanie zarówno dla małych, jak i dużych firm.
Poznaj pełną ofertę Abonamentów i podpisz umowę online.
Kurier czy Paczkomat? Z InPost Abonamenty nie musisz wybierać
InPost Abonamenty dotyczą zarówno paczek kurierskich, jak i z nadaniem i odbiorem przez Paczkomat, a to oznacza, że w ramach jednego abonamentu obsługujemy oba rodzaje przesyłek. Niezależnie od tego, który abonament wybierzesz na start, zawsze możesz go zwiększyć w przyszłości wraz z rozwojem swojego biznesu. Za wyborem konkretnej opcji dla przesyłek nie idą żadne ukryte koszty – po przekroczeniu limitu paczek, każda kolejna kosztuje dokładnie tyle, ile w cenniku. Dodatkowo, wybierając dowolny abonament, otrzymujesz promocyjne ceny za usługę COD, czyli przesyłek za pobraniem.
Abonamenty dopasowane do Twojego e-sklepu
W ofercie InPost znajdziesz abonamenty dopasowane do potrzeb. Abonament 150 jest idealny dla małych przedsiębiorców, którzy stawiają pierwsze kroki w e-commerce, Abonament 300 dla średnich biznesów mających stałe zamówienia w miesiącu, Abonament 600 dla dużych, doświadczonych i aktywnych właścicieli e-sklepów. Jak podpisać umowę na abonament z InPost? Da się to zrobić w kilku krokach online. Sprawdź na: https://inpost.pl/abonamenty-dla-firm.
Pakiet dla małych firm, średnich biznesów i dużych przedsiębiorców – oferta abonamentowa od InPost
Jako sprzedawca masz do wyboru 3 różne oferty abonamentowe. Różnią się one od siebie pod względem ceny, kosztów przesyłek przy poszczególnych gabarytach czy warunków zawarcia umowy.
Abonament 150: micro firma
Podstawowy, najniższy pakiet dla małych to Abonament 150, który zawiera następujące parametry:
- koszt w wysokości 150 zł za miesiąc;
- umowa podpisywana na 12 lub 24 miesiące;
- ceny jednostkowe wysyłki paczek poprzez Paczkomat zaczynają się od 12,59 zł, a kończą na 16,95 zł;
- ceny wysyłki paczek kurierskich wynoszą od 15,49 zł do 22,56 zł.
Abonament 300: mini firma
Kolejny pakiet to Abonament 300, czyli taki, którego cena wynosi 300 zł za miesiąc. Może być zawarty na 12 miesięcy lub na 24 miesiące. Długość trwania umowy wpływa na zakres cenowy paczek:
- w przypadku umowy na 12 miesięcy – cena paczek z nadaniem przez Paczkomat to przedział od 12,70 zł do 16,55 zł, a kurierskich – od 16,02 zł do 21,76 zł;
- w przypadku umowy na 24 miesiące – koszt paczki wysłanej przez Paczkomat zaczyna się od 11,99 zł za gabaryt A, a kończy na 15,79 zł za gabaryt C. Z kolei przy paczce kurierskiej są to widełki od 14,89 zł do 20,79 zł.
Abonament 600: midi firma
Abonament kurierski o kwocie 600 zł za miesiąc można zawrzeć jedynie na 24 miesiące. W tym przypadku ceny poszczególnych paczek prezentują się następująco:
- widełki paczek z wysyłką przez Paczkomat to koszt od 11,89 zł do 15,69 zł, a kurierskich – od 14,39 zł do 20,03 zł.
Limit paczek w ofercie abonamentowej – ile wynosi?
W każdym z tych pakietów obowiązuje limit paczek. Zależy on od rodzaju paczki (kurierska lub przez Paczkomat), jej gabarytu oraz okresu zawarcia umowy. Przykładowo, w abonamencie 150 limity na paczki kurierskie uzależnione są od wagi przesyłki:
- do 5 kg – 10;
- do 10 kg – 9;
- do 15 kg – 8;
- do 30 kg – 7.
Jeśli zaś chodzi o paczki nadawane przez maszynę Paczkomat, to ich limit zależy od określonego gabarytu:
- gabaryt A – 12;
- gabaryt B – 11;
- gabaryt C – 9.
Chcesz poznać wszystkie korzyści nowych abonamentów? Odwiedź InPost Abonamenty, wybierz coś dla swojego sklepu internetowego i rozwijaj się jeszcze szybciej!
Weź na próbę i testuj abonament w InPost przez 3 miesiące!
Poświęć 1 minutę, zostaw kontakt do siebie i zacznij nadawać paczki już od 11,58 zł*.
- Jedna umowa na paczki kurierskie i paczkomatowe
- Darmowe podjazdy kurierskie
- Ekspresowa dostawa
- Gwarancja ceny przez okres trwania umowy
- Opłata paliwowa wliczona w cenę
- Dedykowana opieka posprzedażowa
* Cena netto za przesyłkę paczkomatową w abonamencie Midi Firma 600.
Czytaj również
Kompleksowa obsługa klienta. Jak określić potrzeby potencjalnego klienta w e-commerce?
Konkurencja w e-commerce jest ogromna, a zdobycie klienta nie oznacza jeszcze sukcesu. To, czy zdecyduje się na zakup i wróci po więcej, zal...
Kiedy jest dobry czas, żeby przenieść swój magazyn do InPost Fulfillment?
Zarządzanie magazynem to podstawowy element działań w zakresie e-commerce. Wielu sprzedawców internetowych po pewnym czasie zdaje sobie spra...

