

18 Lipca 2024
Odpowiednio prowadzone działania promocyjne mają za zadanie informować odbiorców o produktach wytwarzanych przez firmę lub usługach, a także przekonać do zakupu konkretnego towaru. Obecnie istnieje wiele metod reklamowania, ale nie wszystkie są równie skuteczne. Co więcej, wymagania konsumentów stale rosną. Jak w takim razie osiągnąć sukces? Dzięki naszej ofercie dla firm!
Nietuzinkowe nośniki reklamy – sposób na zwrócenie uwagi klientów
Wzbudzenie zainteresowania to dziś ogromna sztuka. Odbiorcy nieustannie otrzymują rozmaite przekazy. Z tego względu często je ignorują, a w pamięć zapadają im wyłącznie pomysłowe kreacje. Każda reklama powinna więc zawierać element zaskoczenia, wzbudzać określone emocje oraz przełamywać schematy. Oprócz tego powinna być dopasowana do oczekiwań konkretnych grup docelowych potencjalnych klientów.
Oprócz przygotowania właściwej koncepcji liczy się również sposób i miejsce prezentacji materiału marketingowego. Tradycyjne nośniki reklamy coraz mniej się sprawdzają. Wszechobecne billboardy i ulotki nie robią już na nikim wrażenia. Warto zatem poszukać niestandardowych miejsc do umieszczenia reklamy swojego stacjonarnego lub internetowego biznesu.
Oferujemy atrakcyjne rozwiązania reklamowe dla Twojej firmy. Sprawdź pełną ofertę reklamową i wybierz najlepszy sposób.
Reklamuj się tam, gdzie Twoi klienci odbierają paczki!
Reklama w Managerze Paczek i na stronie głównej InPost
Rok 2023 zakończyliśmy z liczbą 599 mln wysłanych i odebranych przesyłek. Pewna część z nich została nadana poprzez Managera Paczek. Z popularności tej usługi mogą skorzystać nasi klienci biznesowi. Proponujemy umieszczenie banerów reklamowych w formie grafik.
Pamiętaliśmy o tym, że wiele osób woli korzystać z Managera Paczek z telefonu. Właśnie dlatego nasza oferta obejmuje również wyświetlanie reklamy w formacie dostosowanym do urządzeń mobilnych. Treści promocyjne mogą pojawić się także na naszej głównej witrynie, czyli inpost.pl. Zainteresowanych przedsiębiorców zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi banerów oraz cennikiem.
Reklama w InPost Mobile i poprzez e-mail
Zalety reklamy z InPost z pewnością odkryją również przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na informowanie o swojej ofercie za pośrednictwem naszej aplikacji. Liczba kilku milionów pobrań daje ogromne pole do zaprezentowania produktów oraz budowy wizerunku marki. Powiadomienia PUSH, które pojawiają się na ekranie smartfona, trudno przeoczyć.
Sprzedaż towarów i oferowanie usług w modelu omnichannel (z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji) stwarzają warunki do poprawy obsługi posprzedażowej. Osoby, które w trakcie składania zamówienia podały swój adres e-mail, mogą na niego dostawać newslettery, kody rabatowe, powiadomienia o ekskluzywnych promocjach dla stałych klientów i inne informacje zwiększające szansę na przyciągnięcie ich uwagi.
Paczkomat® jako nośnik reklamy
Dla wielkiej rzeszy osób Paczkomat stał się naturalnym wyborem miejsca wysyłki towarów i odbioru zamówień. Co więcej, nasze urządzenia wyróżniają się na tle okolicznego krajobrazu. Czemu więc nie wykorzystać potencjału, jaki daje już ponad 23 tys. automatów działających w całej Polsce? Proponujemy:
- oklejenie wybranej liczby maszyn Paczkomat;
- wyświetlanie reklam na ich ekranach (powitalnym, pożegnalnym albo w trakcie autoryzacji);
- sampling, czyli wysyłkę próbek produktów i innych materiałów reklamowych (np. katalogów).
Zalety reklamy z InPost
Nasze propozycje pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji. Różnorodność form reklamy przyniesie korzyści firmom każdej wielkości i z dowolnej branży. Jakie dokładnie są zalety reklamy z InPost? Należą do nich:
- możliwość dotarcia do wybranej grupy odbiorców w całej Polsce;
- imponujące zasięgi naszych stron – nawet do 4 mln odsłon miesięcznie;
- dowolność wyboru lokalizacji oraz sposobu ekspozycji;
- realizacja od druku po montaż – to my wszystkim się zajmiemy;
- opcja wyboru długości czasu trwania kampanii;
- widoczność nie tylko w dzień, ale również w nocy – każda maszyna Paczkomat jest oświetlona.
Skorzystaj z innowacyjnych form reklamy oferowanych przez InPost! Dzięki naszym nośnikom dotrzesz do szerokiego grona klientów, wyróżnisz się na tle konkurencji i zwiększysz rozpoznawalność swojej firmy.
Reklama Twojej firmy z InPost? To zawsze dobry pomysł!
Poświęć 1 minutę i zostaw nam swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę skrojoną na miarę.
Możliwości jest naprawdę sporo:
- oklejanie urządzeń Paczkomat
- reklama na ekranach urządzeń Paczkomat
- sampling produktów reklamowych
- banery reklamowe na stronie InPost
- reklama w newsletterze InPost
- powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile
Czytaj również
Kompleksowa obsługa klienta. Jak określić potrzeby potencjalnego klienta w e-commerce?
Konkurencja w e-commerce jest ogromna, a zdobycie klienta nie oznacza jeszcze sukcesu. To, czy zdecyduje się na zakup i wróci po więcej, zal...
Kiedy jest dobry czas, żeby przenieść swój magazyn do InPost Fulfillment?
Zarządzanie magazynem to podstawowy element działań w zakresie e-commerce. Wielu sprzedawców internetowych po pewnym czasie zdaje sobie spra...

