Reklama dla biznesu – dlaczego warto reklamować swoją firmę? Jak to robić?
Dla biznesu

9 Marca 2024
Reklamowanie firmy to jedna z elementarnych części rozwoju i zdobywania nowych klientów. Działania marketingowe stanowią podstawę docierania do odbiorców i pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji. Jak zadbać o właściwą promocję i dlaczego warto?
Reklama dla biznesu, czyli promocja marki
Reklama biznesu to nic innego jak szerzenie świadomości o swojej działalności wśród innych. Można to robić za pośrednictwem wielu mediów – zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych. W grę wchodzą działania płatne oraz darmowe, pojedyncze akcje i długofalowa kampanie. Wszystko zależy od strategii i celów, jakie chce się osiągnąć.
W internecie da się promować markę np. za pomocą mediów społecznościowych (profile na Facebooku, Instagramie itd.). To idealne narzędzie do budowania relacji z odbiorcami i brandingu. W razie potrzeby można prowadzić również kampanie płatne, przez co dociera się do jeszcze większej społeczności.
Sposoby reklamy w sieci to jednak nie tylko social media. Aby zadbać o pozycjonowanie witryny w wyszukiwarce, warto zamówić artykuły sponsorowane i content na własną stronę. W zainteresowaniu konsumentów pomagają kampanie banerowe na portalach powiązanych tematycznie z działalnością marki.
Niezbędnym narzędziem jest Google Ads. Pozwala na planowanie akcji marketingowych w wyszukiwarkach czy tworzenie materiałów dynamicznych, które zmieniają się na podstawie potrzeb użytkowników. Dobrze mieć w firmie swój team od promocji, który zajmie się m.in. wymyślaniem działań, ustalaniem budżetu, wyznaczaniem celów, inwestowaniem i monitorowaniem wyników.
Oferujemy atrakcyjne rozwiązania reklamowe dla Twojej firmy. Sprawdź pełną ofertę reklamową i wybierz najlepszy sposób.
Reklamuj się tam, gdzie Twoi klienci odbierają paczki!
Dlaczego warto reklamować swój biznes?
Niezależnie od rodzaju prowadzonego biznesu zawsze trzeba zmagać się z jakąś konkurencją. Reklama pozwala wyróżnić się na tle innych i przekonać odbiorców, że powinni skorzystać z właśnie tej oferty, a nie żadnej innej. Daje możliwość pokazania swoich plusów i zalet działalności.
Marketing sprawia, że marka zyskuje na popularności, a to ułatwia zwiększanie sprzedaży i przychodów. Za pomocą kampanii da się kreować pożądany obraz firmy w oczach odbiorców i budować lojalność pomiędzy brandem a konsumentami. To doskonały sposób na rozwój przedsiębiorstwa.
Reklama InPost dla biznesu – promuj z nami swoją markę!
Reklama dla firm dostępna jest również w InPost. Proponujemy oryginalne sposoby promocji marek ze wszystkich branż. Co znajduje się w naszej ofercie?
- Oklejanie urządzeń Paczkomat® – reklamy Twojego przedsiębiorstwa możemy umieścić na naszych maszynach dostępnych w całej Polsce. Materiały ulokujemy na minimum czterech kolumnach, ale a nawet na całej maszynie.
- Reklamy na ekranach automatów Paczkomat – na monitorach wyświetlimy reklamę statyczną, którą zobaczą klienci odbierający lub nadający swoje przesyłki. Masz do wyboru ekran powitalny, autoryzacyjny i pożegnalny.
- Newsletter – nasza baza mailingowa to kilka milionów użytkowników, do których chętnie prześlemy informacje o Twojej marce.
- Powiadomienia PUSH w aplikacji – w aplikacji InPost Mobile wyślemy powiadomienie o Twojej działalności, a kliknięcie komunikatu przekieruje użytkownika bezpośrednio na witrynę firmy.
- Sampling produktów w maszynach Paczkomat – jeśli prowadzisz sklep, możesz zamówić u nas rozdysponowanie próbek towarów w skrytkach urządzeń. W ten sposób zyskasz szansę przekonania potencjalnych klientów do zakupu pełnowartościowych opakowań.
- Kampanie na stronie internetowej – banery z Twoją reklamą możemy umieścić na stronie głównej, w Managerze Paczek i w Śledzeniu przesyłek.
To jednak nie wszystko! Poznaj pełną ofertę i stwórz z nami kampanię szytą na miarę dla Twojego biznesu. Skontaktuj się z naszymi specjalistami przez poniższy formularz.
Reklama Twojej firmy z InPost? To zawsze dobry pomysł!
Poświęć 1 minutę i zostaw nam swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę skrojoną na miarę.
Możliwości jest naprawdę sporo:
- oklejanie urządzeń Paczkomat
- reklama na ekranach urządzeń Paczkomat
- sampling produktów reklamowych
- banery reklamowe na stronie InPost
- reklama w newsletterze InPost
- powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile
Czytaj również
Kompleksowa obsługa klienta. Jak określić potrzeby potencjalnego klienta w e-commerce?
Konkurencja w e-commerce jest ogromna, a zdobycie klienta nie oznacza jeszcze sukcesu. To, czy zdecyduje się na zakup i wróci po więcej, zal...
Kiedy jest dobry czas, żeby przenieść swój magazyn do InPost Fulfillment?
Zarządzanie magazynem to podstawowy element działań w zakresie e-commerce. Wielu sprzedawców internetowych po pewnym czasie zdaje sobie spra...

