Reklama wewnętrzna – czym jest? Jak ją wykorzystać?

Reklama
Reklama wewnętrzna – czym jest? Jak ją wykorzystać? Reklama wewnętrzna – czym jest? Jak ją wykorzystać?

25 Lipca 2024

Reklama wewnętrzna to jedna z form promocji, które można spotkać w przestrzeni publicznej. Występuje w wielu formach, przez co pozwala na zdobywanie nowych klientów i budowanie wizerunku marki w ich świadomości. Jakie są wewnętrzne nośniki reklamy?

 

Reklama wewnętrzna – co to jest i jak jest stosowana?

Reklama indoor, czyli wewnętrzna, to taka forma promocji, która znajduje się jedynie w budynkach i w zamkniętych przestrzeniach. W ten sposób umożliwia docieranie do ściśle określonych grup odbiorców, np. studentów uniwersytetu, pracowników korporacji czy klientów galerii handlowej.

Ukryta reklama z założenia ma dochodzić do mniejszego grona osób niż taka umieszczona np. na wielkim billboardzie przy ruchliwej ulicy. Nie oznacza to jednak, że jest mniej skuteczna. Odpowiednio zaplanowana kampania wewnętrzna do doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży czy świadomości na temat marki.

Oferujemy atrakcyjne rozwiązania reklamowe dla Twojej firmy. Sprawdź pełną ofertę reklamową i wybierz najlepszy sposób.

Reklamuj się tam, gdzie Twoi klienci odbierają paczki!

Formy reklamy wewnętrznej

Materiały marketingowe indoor umieszcza się na różnorodnych nośnikach. Można je lokalizować w sklepach, biurach czy innych pomieszczeniach użytku publicznego. Przykłady reklamy wewnętrznej to m.in.: standy, plakaty, fototapety, ulotki czy treści na ekranach LED. W niektórych budynkach (np. centrach handlowych) spotyka się naklejki na podłogach, które zwracają uwagę spacerujących i prowadzą do konkretnych stoisk lub sklepów.

Idealną przestrzeń na umieszczenie reklam wewnętrznych stanowią konferencje branżowe. Eventy zrzeszające praktyków z danej branży organizuje się w dużej mierze po to, by pozyskiwać klientów. Warto stawiać wtedy na chwytliwe formy komunikacji wizualnej takie jak roll up reklamowy z intrygującym hasłem.

Niekiedy reklamy wewnętrzne wykorzystuje się np. do rozwoju danej organizacji. W biurowcu można umieścić materiały promujące kursy czy szkolenia przeznaczone dla pracowników. W tworzeniu takich komunikatów powinno się pamiętać o wyrazistym CTA, czyli wezwaniu odbiorców do działania.

Reklama InPost – my zajmiemy się promocją Twojego biznesu od zewnątrz!

Jeśli wybierzesz już idealne formy reklamy wewnętrznej dla swojego biznesu, zgłoś się do nas, by wypromować firmę na zewnątrz. W InPost mamy olbrzymie doświadczenie w promowaniu działalności różnych marek, a jedną z najciekawszych propozycji stanowi oklejanie automatów Paczkomat® materiałami marketingowymi. Z przyjemnością umieścimy grafikę promocyjną Twojego przedsiębiorstwa na naszych urządzeniach dostępnych w całej Polsce. Ponadto możemy wyświetlać treści na ekranach maszyn.

Jeśli zajmujesz się sprzedażą produktów, warto zastanowić się nad ich samplingiem w skrytkach automatów. W ten sposób dotrzesz do zróżnicowanego grona potencjalnych klientów. Aby zaistnieć w przestrzeni internetowej, zarezerwuj miejsce na baner na naszej oficjalnej witrynie.

Możesz również wykupić u nas powiadomienia PUSH w aplikacji InPost Mobile, czy miejsce w wysyłanym regularnie do milionów odbiorców newsletterze. To idealne uzupełnienie kampanii indoor i pomoc w rozwoju marki na ogólnokrajowym rynku. Dopasuj przekaz do odbiorcy, a następnie ustal z nami szczegóły umiejscowienia treści.

Jeśli interesuje Cię oferta reklamy w InPost, koniecznie odezwij się do nas przez formularz kontaktowy. Chętnie przekażemy Ci szczegóły oferty i dotrzemy do konsumentów z Twojej grupy docelowej!

Reklama Twojej firmy z InPost? To zawsze dobry pomysł!

Poświęć 1 minutę i zostaw nam swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę skrojoną na miarę.

Możliwości jest naprawdę sporo:


  • oklejanie urządzeń Paczkomat
  • reklama na ekranach urządzeń Paczkomat
  • sampling produktów reklamowych
  • banery reklamowe na stronie InPost
  • reklama w newsletterze InPost
  • powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile

Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania.

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraź zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o.o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o.o., innych spółek z Grupy Integer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.

Czytaj również

Jak pozyskać klienta na usługi? Cenne wskazówki i sposoby reklamowe

Pozyskiwanie klientów to trudne zadanie, zwłaszcza dla nowych firm. Jak to zrobić? Wykorzystaj moc rekomendacji, wydarzeń branżowych i i...

Jak poprawić wizerunek firmy? Przydatne wskazówki i tipy

Pozytywny wizerunek firmy ma ogromne znaczenie na konkurencyjnym rynku biznesowym. W InPost wierzymy, że zapewnić go może strategia skon...

Reklamy video – co warto o nich wiedzieć? Czy są skuteczną formą promocji?

Treści video generują tysiące, a nawet miliony odsłon. Właśnie dlatego są one formą reklamy tak chętnie wybieraną przez reklamodawców. C...

InPost mobile
Nie masz jeszcze apki InPost Mobile? Pobierz ją już teraz!
Z aplikacją InPost życie jest prostsze. Wysyłaj paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki funkcji zdalnego otwarcia skrytki i nadaniu bez etykiety. Oszczędzaj czas z apką!
Nie masz jeszcze apki InPost Mobile? Pobierz ją już teraz!
Z aplikacją InPost życie jest prostsze. Wysyłaj paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki funkcji zdalnego otwarcia skrytki i nadaniu bez etykiety. Oszczędzaj czas z apką!