

22 Maja 2024
Rynek e-commerce kwitnie. Nic dziwnego, ponieważ konsumenci coraz bardziej doceniają możliwość zamawiania rozmaitych produktów bez wychodzenia z domu. Jednak w prowadzeniu platformy sprzedażowej oprócz oferowanych towarów oraz atrakcyjnych cen liczy się również m.in. sprawna i niedroga wysyłka. Jak zatem zmniejszyć koszt dostawy firmowych paczek i jeszcze bardziej zachęcić klientów do zakupów w swoim sklepie internetowym?
Wpływ kosztów wysyłki na sprzedaż w e-sklepie
W jaki sposób przyciągnąć nowych internautów do swojego e-sklepu? Sprzedawcy często skupiają się na obniżce cen produktów, zachęcają akcjami promocyjnymi i starają się skupić uwagę potencjalnych klientów przy pomocy reklam. Każde z tych działań może przynieść znakomite efekty, jednak wysoka płatność za dostawę w wielu przypadkach spowoduje ostateczną rezygnację z zakupów.
Niski koszt dostawy zamówienia ma tym większy wpływ na zyski z prowadzenia sklepu, im liczniejsza jest konkurencja. Sprzedawcy oferujący podobne towary w zbliżonych cenach po prostu nie są w stanie niczym się wyróżnić w oczach osób oczekujących jak najniższej ceny transakcji.
Zbyt wysoki koszt wysyłki w jednym ze sklepów sprawi, że potencjalni nabywcy zdecydują się kupić ten sam (albo podobny) towar gdzie indziej. Tania dostawa produktów, a do tego różne formy odbioru (kurier, Paczkomat®, PaczkoPunkt) to najlepsze sposoby na zmniejszenie liczby porzuconych koszyków.
Prowadzisz firmę? Wysyłasz wiele paczek miesięcznie? Zaoszczędź na wysyłce z InPost! Różnorodność oferty sprawia, że jest to rozwiązanie zarówno dla małych, jak i dużych firm.
Poznaj pełną ofertę Abonamentów i podpisz umowę online.
Tanie nadawanie dzięki Abonamentom dla firm od InPost
Teoria to jedno, a praktyka – drugie. Właśnie dlatego warto zainteresować się naszą ofertą dla przedsiębiorstw z branży e-commerce. Proponujemy kilka wariantów abonamentów dostosowanych do potrzeb biznesów różnej wielkości.
Z naszą pomocą tanio wyślesz paczki, zarówno gdy masz niewielu klientów, jak i kiedy potrzebujesz partnera biznesowego, który obsłuży setki zamówień miesięcznie. Co więcej, w ramach wszystkich abonamentów dajemy możliwość wysyłki paczek o różnych gabarytach. Ponadto tylko od Twoich klientów będzie zależeć czy wybiorą oni Paczkomat, czy dostawę towaru do domu.
Paczkomat InPost – najlepszy sposób na tanie i szybkie wysyłki
Zależy Ci na taniej dostawie? Chcesz, żeby kupowanie w Twoim e-sklepie stało się jeszcze przyjemniejsze i niesamowicie korzystne? W InPost mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie! Zaproponuj swoim klientom wysyłkę do naszych automatów. Dlaczego warto postawić na Paczkomat?
Atrakcyjna cena
Nasi kurierzy są w stanie doręczyć do maszyn wielokrotnie więcej przesyłek w porównaniu do tradycyjnej metody doręczenia pod wskazany adres. Stąd też biorą się tak niskie opłaty za dostawę. Na ostateczny koszt ma wpływ m.in. liczba paczek wysyłanych miesięcznie.
Odbiór przez całą dobę
Jedną z licznych zalet jest to, że Paczkomat 24/7 jest dostępny całą dobę. Twoi klienci mogą więc odbierać swoje zamówienia, kiedy tylko znajdą na to wolną chwilę, nawet w nocy i w święta. Jedyne, o czym będą musieli pamiętać, to odebranie przesyłki w ciągu 48 godzin od jej dostarczenia do urządzenia. Oczywiście w InPost stawiamy na innowacje, dlatego klienci mogą samodzielnie przedłużyć czas odbioru paczki.
Duża dostępność
Ponadto dołożyliśmy starań, aby nasze automaty znajdowały się w dogodnych lokalizacjach. Wiele z nich umieściliśmy (i dalej stawiamy) tam, gdzie Twoi klienci najczęściej bywają – przy centrach handlowych, na stacjach benzynowych lub w okolicy węzłów lokalizacyjnych. Dzięki temu odbiorą oni swoje paczki przy okazji załatwiania innych spraw i to bez stania w długich kolejkach.
Błyskawiczna dostawa
Nikt nie chce zbyt długo czekać na swoje zamówienie. Paczkomat jest najlepszym sposobem, żeby tego uniknąć. Transport przesyłki z magazynu Twojego sklepu (bądź hurtowni, z którą współpracujesz) do miejsca doręczenia, trwa zwykle nie dłużej niż dwa dni. Jednak najczęściej paczka dociera do odbiorcy już następnego dnia od złożenia zamówienia.
Opcja płatności za pobraniem
Niektórzy konsumenci wolą płatności za pobraniem. Właśnie dlatego w InPost umożliwiamy dokonanie opłaty przy odbiorze paczki. Co ważne, zależy nam na bezpieczeństwie Twoich (i przy okazji naszych) klientów. Zadbaliśmy więc o to, żeby proces przebiegał bezproblemowo.
Szybkie Zwroty
Czasami zamówiony towar nie pasuje lub nie spełnia oczekiwań. Z tego powodu możliwość łatwego zwrócenia przedmiotów ma duże znaczenie dla klientów. Z InPost możesz obsługiwać wymiany i zwroty jeszcze sprawniej. Dostarczone przez nas produkty Twoi klienci bez problemu odeślą dzięki usłudze Szybkich Zwrotów, która jest dla nich darmowa.
Tania i szybka wysyłka z Mini paczką InPost
Z Mini paczki skorzystasz również prywatnie. Udostępniliśmy nadanie paczki o najmniejszym gabarycie, co obniżyło koszty nadania. Nadasz więc, np. listy, książki, nośniki danych (płyty CD, dyski zewnętrzne), małe zabawki czy też akcesoria w rodzaju futerałów na smartfony.
Mini paczka to usługa dostępna wyłącznie w aplikacji InPost Mobile. Przyda Ci się, jeśli chcesz nadać przesyłkę:
- o minimalnym rozmiarze 4 cm x 10 cm x 15 cm (kolejno głębokość, szerokość i wysokość);
- liczącą maksymalnie 4 cm x 23 cm x 40 cm (jak wyżej – głębokość, szerokość i wysokość);
- o wadze do 3 kg.
Zapoznaj się z naszymi propozycjami i zaoferuj swoim klientom konkurencyjne ceny dostawy!
Weź na próbę i testuj abonament w InPost przez 3 miesiące!
Poświęć 1 minutę, zostaw kontakt do siebie i zacznij nadawać paczki już od 11,58 zł*.
- Jedna umowa na paczki kurierskie i paczkomatowe
- Darmowe podjazdy kurierskie
- Ekspresowa dostawa
- Gwarancja ceny przez okres trwania umowy
- Opłata paliwowa wliczona w cenę
- Dedykowana opieka posprzedażowa
* Cena netto za przesyłkę paczkomatową w abonamencie Midi Firma 600.
Czytaj również
Kompleksowa obsługa klienta. Jak określić potrzeby potencjalnego klienta w e-commerce?
Konkurencja w e-commerce jest ogromna, a zdobycie klienta nie oznacza jeszcze sukcesu. To, czy zdecyduje się na zakup i wróci po więcej, zal...
Kiedy jest dobry czas, żeby przenieść swój magazyn do InPost Fulfillment?
Zarządzanie magazynem to podstawowy element działań w zakresie e-commerce. Wielu sprzedawców internetowych po pewnym czasie zdaje sobie spra...

