
Wprowadzamy Strefę Ułatwionego Dostępu – Paczkomaty są przecież dla wszystkich!
30 Września 2021
W InPost zależy nam na tym, aby z naszych Paczkomatów korzystało jak najwięcej osób. Właśnie dlatego, cały czas pracujemy nad wieloma udogodnieniami i nowymi funkcjonalnościami. Tym razem przedstawiamy Wam nową opcję, czyli Strefę Ułatwionego Dostępu. Wszystko po to, aby odbiór przesyłek z Paczkomatu był jeszcze prostszy i wygodniejszy – dla wszystkich!
Czym jest Strefa Ułatwionego Dostępu? To nowe rozwiązanie, które umożliwia dostawę paczek do niżej położonych skrytek w Paczkomacie. Funkcjonalność jest dostępna w aplikacji InPost Mobile i skierowana jest do osób niewysokich oraz osób z niepełnosprawnościami.
W InPost na każdym etapie staramy się słuchać potrzeb naszych Klientów i wprowadzać nowe rozwiązania, które sprawiają, że korzystanie z Paczkomatów jest dla wszystkich najwygodniejszą opcją odbioru przesyłek.
„Od dłuższego czasu otrzymywaliśmy liczne prośby o wprowadzenie takiej dodatkowej funkcjonalności. Dzisiaj odpowiadamy na to zapotrzebowanie wsłuchując się w głos naszych klientów. Przygotowaliśmy specjalną opcję w naszej aplikacji. Jestem pewien, że Strefa Ułatwionego Dostępu to nie tylko kolejne udogodnienie i realne podniesienie komfortu korzystania z Paczkomatów® InPost, ale przede wszystkim pokazanie, jak elastyczne są nasze rozwiązania.” – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.
Jak skorzystać z naszej nowej funkcji? To bardzo proste! Wystarczy, że:
- uruchomisz aplikację InPost Mobile,
- w szczegółach wybranej przesyłki przy pytaniu „Czy umieścić przesyłkę w Strefie Ułatwionego Dostępu?” wybierzesz przycisk „Aktywuj”.
- I już, gotowe! Jeśli w Strefie Ułatwionego Dostępu nie zabrakło wolnych skrytek, Twoja przesyłka zostanie tam umieszczona. O tym, czy paczka znalazła się w wybranej strefie poinformujemy Cię w komunikacji mailowej i bezpośrednio w aplikacji. Warto pamiętać, że zlecenie umieszczenia przesyłki w Strefie Ułatwionego Dostępu może być dokonane nie później, niż z chwilą przekazania kurierowi przesyłki do doręczenia. To oznacza, że gdy w aplikacji status Twojej paczki zmieni się na „Wydana do doręczenia”, przycisk umożliwiający aktywację Strefy zniknie.
Wierzymy, że Strefa Ułatwionego Dostępu realnie poprawi komfort odbioru przesyłek osobom, które naprawdę tego potrzebują.
Zależy nam, aby pozytywne doświadczenia z korzystania z Paczkomatów mieli absolutnie wszyscy – młodsi, starsi, wysocy i… nieco niżsi. 😊 Strefa Ułatwionego Dostępu to kolejna funkcjonalność, którą wprowadzamy słuchając Waszych potrzeb. Z opcji można skorzystać za pomocą aplikacji InPost Mobile, w której dodatkowo w kilka sekund nadasz paczkę bez konieczności drukowania etykiety, odbierzesz swoją przesyłkę zdalnie, przedłużysz czas odbioru paczki, a także przekierujesz przesyłkę kurierską dokładnie tam, gdzie chcesz. Kolejne nowości już wkrótce!
Więcej możesz z InPost Mobile!
Aplikację InPost Mobile pobierzesz z oficjalnych sklepów Google Play, App Store oraz Huawei AppGallery.