Zmiana regulaminów

Zmiana regulaminów

16 Listopada 2020

Drodzy Klienci,

W dniu 16 listopada opublikowaliśmy na naszej stronie zaktualizowane dokumenty:

  • Regulamin świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez InPost sp. z o.o;

  • Regulamin świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost sp. z o.o;

  • Cennik Usług InPost Paczkomaty 24/7 (zmiany wyłącznie w części dotyczącej Klientów Detalicznych);

  • Cennik Usług InPost Kurier (zmiany wyłącznie w części dotyczącej Klientów Detalicznych).

Najważniejsze zmiany:

  • Od 26 listopada skracamy czas magazynowania przesyłki w PaczkoPunkcie (Punkcie Obsługi Paczek) w przypadku, gdy pierwotnie wybrany Paczkomat jest przepełniony lub niedostępny.
    Do tej pory przesyłka była magazynowana przez 2 pełne dni robocze – po zmianie, okres magazynowania będzie wynosił 1 pełny dzień kalendarzowy, analogicznie jak dotychczas w przypadku magazynowania w Paczkomacie Tymczasowym.

    Wprowadzona zmiana jest korzystna dla odbiorców, których przesyłka zostanie szybciej dostarczona do pierwotnie wybranego Paczkomatu, po okresie magazynowania w PaczkoPunkcie. Nie ulega zmianie dostępny czas na odbiór przesyłek z Paczkomatu docelowego (dostępnego 24/7) – nadal wynosi 48 h.

  • Od 19 listopada wprowadzamy zmiany w Cenniku dla Klientów Detalicznych – obniżeniu ulegają ceny na platformie SzybkieNadania.pl, które po zmianie będą na tym samym poziomie, co obecnie obowiązująca oferta dla Klientów Detalicznych w Managerze Paczek. Podwyższeniu ulegają ceny obowiązujące w przypadku nadania przesyłki bezpośrednio w Paczkomacie, tj. w procesie utworzenia i nadania przesyłki przy wykorzystaniu ekranu Paczkomatu.

    Ceny dla Klientów Biznesowych nie ulegają zmianie.

Pozdrawiamy,
Zespół InPost