Zmiany w regulaminach InPost

Zmiany w regulaminach InPost

3 Października 2022

Drogi Kliencie,

 

pragniemy poinformować Cię o zmianach, które wdrażamy w regulaminach świadczenia usług pocztowych i przewozowych InPost. Dotyczą one następujących dokumentów:

  • Regulamin świadczenia usługi „Paczkomat 24/7” przez InPost Sp. z o.o.
  • Regulamin świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez InPost Sp. z o.o.
  • Regulamin Aplikacji Mobilnej
  • Regulamin Allegro Paczkomat
  • Regulamin Allegro Kurier
  • Regulamin Odbiorów Allegro Smart!

Główna zmiana w regulaminach:

  • Zmiana procesu realizowania zwrotów do nadawców po nieudanej próbie doręczenia przesyłki – po zmianie zwroty będą realizowane bezpośrednio do miejsca, z którego przesyłki zostały nadane. Jeśli nadanie nastąpiło przez Paczkomat® lub przez  PaczkoPunkt – zwrot zostanie wykonany dokładnie do tego samego urządzenia lub punktu. W przypadku nadania poprzez podjazd kuriera – zwrot zostanie zrealizowany pod adres nadawczy (tak jak dotychczas). Zmiana nie dotyczy Klientów z ustalonym adresem zwrotu w ramach umowy biznesowej.

Modyfikacje wchodzą w życie od 17 października 2022 roku.

 

Zaktualizowane dokumenty znajdują się pod linkiem https://inpost.pl/regulaminy.

 

Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi zmianami wprowadzonymi w dokumentach. W przypadku pojawiających się pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt z InPost.

 

Z pozdrowieniami,
Zespół InPost