
Zmiany w regulaminach świadczenia usług przez InPost Sp. z o.o., wchodzące w życie 4 sierpnia 2022 roku
20 Lipca 2022
Drogi Kliencie,
Pragniemy poinformować Cię o zmianach, które wdrażamy w regulaminach świadczenia usług pocztowych i przewozowych InPost. Dotyczą one następujących dokumentów:
- Regulamin świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Sp. z o.o.
- Regulamin świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez InPost Sp. z o.o.
- Regulamin Allegro Paczkomaty
- Regulamin Allegro Kurier
Powyższe modyfikacje wchodzą w życie dnia 04 sierpnia 2022 roku.
Zaktualizowane dokumenty znajdują się pod linkiem https://inpost.pl/regulaminy.
Główne zmiany w dokumentacji obejmują:
- Doprecyzowanie zapisów dotyczących charakterystyk urządzeń dostępnych w ramach sieci automatów Paczkomat® InPost
- Zmiany w zakresie funkcjonowania usługi Paczka w Weekend - uproszczenie działania usługi Paczka w Weekend do nadań przesyłek w piątki związane z intensyfikacją działań dla doręczeń weekendowych w soboty
- Wydłużenie możliwości odbioru przesyłki w przypadku niedostępności danego punktu - czas na odbiór przesyłki zostanie wydłużony o długość niedostępności punktu
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami wprowadzonymi w dokumentach.
W przypadku pojawiających się pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt z InPost.
Z pozdrowieniami,
Zespół InPost