Zmiany w regulaminach świadczenia usług przez InPost Sp. z o.o., wchodzące w życie 4 sierpnia 2022 roku

Zmiany w regulaminach świadczenia usług przez InPost Sp. z o.o., wchodzące w życie 4 sierpnia 2022 roku

20 Lipca 2022

Drogi Kliencie,

Pragniemy poinformować Cię o zmianach, które wdrażamy w regulaminach świadczenia usług pocztowych i przewozowych InPost. Dotyczą one następujących dokumentów:

  • Regulamin świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Sp. z o.o.
  • Regulamin świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez InPost Sp. z o.o.
  • Regulamin Allegro Paczkomaty
  • Regulamin Allegro Kurier

Powyższe modyfikacje wchodzą w życie dnia 04 sierpnia 2022 roku.

Zaktualizowane dokumenty znajdują się pod linkiem https://inpost.pl/regulaminy.

 

Główne zmiany w dokumentacji obejmują:

  • Doprecyzowanie zapisów dotyczących charakterystyk urządzeń dostępnych w ramach sieci automatów Paczkomat® InPost
  • Zmiany w zakresie funkcjonowania usługi Paczka w Weekend - uproszczenie działania usługi Paczka w Weekend do nadań przesyłek w piątki związane z intensyfikacją działań dla doręczeń weekendowych w soboty
  • Wydłużenie możliwości odbioru przesyłki w przypadku niedostępności danego punktu   - czas na odbiór przesyłki zostanie wydłużony o długość niedostępności punktu

 

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami wprowadzonymi w dokumentach.

W przypadku pojawiających się pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt z InPost.

 

Z pozdrowieniami,
Zespół InPost