Przerwa serwisowa 11-12.11.2022, w godzinach 18:00-05:00.

Drogi Kliencie,

informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo i niezawodność naszych systemów informatycznych w terminie 11-12.11.2022, w godzinach 18:00-05:00 (11 godzin) planujemy prace serwisowe.

Jednocześnie zaznaczamy, że wspomniana przerwa serwisowa nie wpłynie na możliwość odbioru paczek z urządzeń Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR. Natomiast zdalne otwarcie skrytki za pomocą aplikacji InPost Mobile nie będzie możliwe.

Usługa Paczka w Weekend, z powodu święta w dniu 11.11.2022, będzie w tym okresie niedostępna.

Poniżej przedstawiamy szczegółowy zakres przerwy serwisowej, prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą listą.

Będzie działać:

  • Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat® zostanie wydłużony o czas okna serwisowego;
  • Termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas okna serwisowego;
  • Będzie możliwy odbiór paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR;
  • Będzie możliwe wybranie urządzenia Paczkomat® jako opcji dostawy i spośród listy urządzeń dostępnych na wyświetlanej mapie;
  • Będzie działać usługa InPost Lodókomat.

Nie będzie działać:

  • Nie będzie możliwy zdalny odbiór paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat® przy użyciu aplikacji InPost Mobile;
  • Nie będzie możliwe generowanie etykiet, tworzenie i opłacanie przesyłek, umieszczanie ich w urządzeniach Paczkomat® w oparciu o następujące usługi: ShipX, Szybkie Nadania, Szybkie Zwroty, aplikacja InPost Mobile oraz Manager Paczek;
  • Nie będzie możliwe tworzenie przesyłek dla urządzeń Paczkomat® i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt) oraz przesyłek kurierskich;
  • Nie będzie możliwe nadawanie oraz umieszczanie paczek w urządzeniach Paczkomat®;
  • Nie będzie możliwe generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców dotyczące m.in. kodów odbioru czy statusów przesyłek;
  • W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www, w aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz na platformie WebTrucker;
  • Nie będzie możliwe opłacanie paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
  • Nie będzie możliwe przekierowywanie przesyłek;
  • Nie będzie możliwe tworzenie paczek za pomocą usługi xFile (Klienci Offline);
  • Nie będzie możliwe możliwe generowanie raportów QlickView.

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Dziękujemy za wyrozumiałość.

Z pozdrowieniami,

Zespół InPost