Szybkie Zwroty w aplikacji InPost Mobile
Nietrafiony zakup?
Spokojnie…
Zwróć bezpłatnie przesyłkę w aplikacji InPost Mobile!
Jasne, że możesz zwrócić paczkę!
Każdemu może się zdarzyć zrobić nietrafione zakupy przez Internet. Rozmiarówka zawiodła? Nowy sprzęt nie gra jak trzeba? A może zamówiony produkt wygląda trochę inaczej niż na zdjęciach? Spokojnie... Mamy na to rozwiązanie!
Więcej możesz z InPost Mobile!
Już teraz każdy użytkownik InPost Mobile może w szybki i wygodny sposób zwrócić swoje przesyłki do partnerskich sklepów! Nie trzeba drukować etykiety – wystarczy, że zapiszesz kod zwrotu bezpośrednio na przesyłce i nadasz ją w dowolnym automacie Paczkomat®.
Jak zwrócić przesyłkę w aplikacji InPost Mobile?
W sekcji „Wyszukaj sklep” zacznij wpisywać nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić przesyłkę. Lista obejmuje sklepy oferujące usługę zwrotu w ramach współpracy z InPost. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek, którą znajdziesz poniżej pola wyszukiwania.
Po wybraniu odpowiedniej paczki, uzupełnij dane zwrotu i kliknij “zwróć przesyłkę”. Jeśli wybrany przez Ciebie sklep nie wymaga akceptacji zwrotu, to tyle – Twój zwrot został zgłoszony! Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail.
W przypadku wymaganej akceptacji zwrotu przez sklep, po wypełnieniu formularza, poczekaj na potwierdzenie. Otrzymasz powiadomienie w aplikacji oraz w wiadomości e-mail, kiedy zwrot będzie można już nadać w automacie Paczkomat®.
Spakuj i zabezpiecz przesyłkę. Jeśli używasz tego samego pudełka (zachęcamy, by być eko i zero waste!), usuń starą etykietę. Nie musisz drukować żadnej nowej etykiety – przy nadaniu użyj wygenerowanego w aplikacji kodu zwrotu.
Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat® – wystarczy zeskanować kod QR z aplikacji przykładając go do czytnika lub wybrać opcję nadania paczki na ekranie i wpisać kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce i gotowe!