
Dzień dobry, tu Mat! Wprowadzamy nową funkcjonalność – Voicebota InPost!
19 Stycznia 2022
Kolejne nowości w InPost – sztuczna inteligencja wesprze infolinię dla naszych klientów! Aby zapewnić jeszcze wyższą jakość obsługi, uruchomiliśmy nową funkcjonalność – Voicebota o imieniu Mat, który odpowie na Wasze pytania!
Voicebot to zaawansowana technologicznie platforma systemowa, która trafnie rozpoznaje, z jakim tematem klient dzwoni i od razu udziela odpowiedzi. Platforma wykorzystuje mechanizm głosowy do kontaktu z użytkownikiem. Przeprowadziliśmy wiele testów, dzięki którym Voicebot Mat zdobył szereg kompetencji, takich jak:
- weryfikacja paczek przypisanych do numeru telefonu, z którego dzwoni klient,
- informacja dotycząca statusu przesyłki,
- udostępnienie numeru kontaktowego do kuriera InPost,
- głos vs. klawiatura telefonu. Mat wie, że klienci często dzwonią do niego w biegu. Aby nie skupiać niepotrzebnie ich uwagi, nie trzeba wpisywać cyfr na klawiaturze telefonu – wystarczy podyktować Voicebotowi numer przesyłki.
Mat ciągle się uczy! W tym celu zapisuje pytania nierozpoznane, które są prezentowane zespołowi projektowemu. Team na bieżąco przygotowuje materiał edukacyjny. Po szeregu testów potwierdzających kompetencje Voicebota – zostają one udostępnione do rozmowy z klientem.
„To kolejny krok w innowacjach wprowadzanych w całej infrastrukturze InPost. Założeniem dla wdrożenia Voicebota jest szybkie przekazywanie wiedzy na temat łatwo dostępnych informacji z systemów procesowych. Voicebot ma możliwość przekazania swojej rozmowy do konsultanta w sytuacji, gdy nie jest wstanie odpowiedzieć na pytania klienta” – podkreśla Rafał Brzoska, Prezes InPost.
W najbliżej przyszłości nasz Voicebot Mat będzie miał szerszą wiedzę w zakresie usług InPost, a dodatkowo, zarejestruje problem z przesyłką i poprosi Zespół Operacji o weryfikację.
Dzwoniąc na naszą infolinię, wolisz porozmawiać z konsultantem? Nie ma problemu! Jeżeli uznasz, że mimo wszystko nie chcesz rozmawiać z Voicebotem – Mat przełączy Cię do jednego z konsultantów InPost.
Mat dzięki warstwie sztucznej inteligencji potrafi odpowiedzieć na najczęstsze pytania klientów, co przekłada się na jeszcze lepszą obsługę rosnącej ilości przesyłek w InPost.
To jak? Czas na pogawędkę z Matem? 😉