Dzień dobry, tu Mat! Wprowadzamy nową funkcjonalność – Voicebota InPost!

Dzień dobry, tu Mat! Wprowadzamy nową funkcjonalność – Voicebota InPost!

19 Stycznia 2022

Kolejne nowości w InPost – sztuczna inteligencja wesprze infolinię dla naszych klientów! Aby zapewnić jeszcze wyższą jakość obsługi, uruchomiliśmy nową funkcjonalność – Voicebota o imieniu Mat, który odpowie na Wasze pytania! 

Voicebot to zaawansowana technologicznie platforma systemowa, która trafnie rozpoznaje, z jakim tematem klient dzwoni i od razu udziela odpowiedzi. Platforma wykorzystuje mechanizm głosowy do kontaktu z użytkownikiem. Przeprowadziliśmy wiele testów, dzięki którym Voicebot Mat zdobył szereg kompetencji, takich jak:

  • weryfikacja paczek przypisanych do numeru telefonu, z którego dzwoni klient, 
  • informacja dotycząca statusu przesyłki, 
  • udostępnienie numeru kontaktowego do kuriera InPost,
  • głos vs. klawiatura telefonu. Mat wie, że klienci często dzwonią do niego w biegu. Aby nie skupiać niepotrzebnie ich uwagi, nie trzeba wpisywać cyfr na klawiaturze telefonu – wystarczy podyktować Voicebotowi numer przesyłki.

Mat ciągle się uczy! W tym celu zapisuje pytania nierozpoznane, które są prezentowane zespołowi projektowemu. Team na bieżąco przygotowuje materiał edukacyjny. Po szeregu testów potwierdzających kompetencje Voicebota – zostają one udostępnione do rozmowy z klientem. 

„To kolejny krok w innowacjach wprowadzanych w całej infrastrukturze InPost. Założeniem dla wdrożenia Voicebota jest szybkie przekazywanie wiedzy na temat łatwo dostępnych informacji z systemów procesowych. Voicebot ma możliwość przekazania swojej rozmowy do konsultanta w sytuacji, gdy nie jest wstanie odpowiedzieć na pytania klienta” – podkreśla Rafał Brzoska, Prezes InPost.

W najbliżej przyszłości nasz Voicebot Mat będzie miał szerszą wiedzę w zakresie usług InPost, a dodatkowo, zarejestruje problem z przesyłką i poprosi Zespół Operacji o weryfikację. 

Dzwoniąc na naszą infolinię, wolisz porozmawiać z konsultantem? Nie ma problemu! Jeżeli uznasz, że mimo wszystko nie chcesz rozmawiać z Voicebotem – Mat przełączy Cię do jednego z konsultantów InPost.

Mat dzięki warstwie sztucznej inteligencji potrafi odpowiedzieć na najczęstsze pytania klientów, co przekłada się na jeszcze lepszą obsługę rosnącej ilości przesyłek w InPost.

To jak? Czas na pogawędkę z Matem? 😉