InPost dostarcza radość na Święta! Gwarancja dostawy dla przesyłek nadanych do 22 grudnia!
Nowości

InPost dostarcza radość na Święta! Gwarancja dostawy dla przesyłek nadanych do 22 grudnia!

14 Grudnia 2022

Wpis archiwalny

Cooooraz bliżej Święta! Jeśli w świątecznej gorączce nie zdążyliście jeszcze zamówić wszystkich prezentów dla bliskich, mamy dla Was dobre wieści – elfy InPost gwarantują dostawę przed Świętami. Dotyczy to przesyłek nadanych do 22 grudnia 2022 włącznie.

Pierniczki upieczone? Choinka ubrana? Prezenty kupione? Mamy nadzieję, że tak! A jeśli nie… InPost śpieszy z pomocą i ratuje Święta! 😉 Zapewniamy dostawę wszystkich paczek jeszcze przed Wigilią. Dotyczy to przesyłek nadanych do 22 grudnia, do godziny 13:00. Dzięki temu możecie zamawiać świąteczne prezenty bez stresu, że nie zdążą dotrzeć i znaleźć się pod choinką na czas.

Kurierzy InPost pracują niczym świąteczne elfy – od 26 listopada dostarczają i odbierają paczki również w każdy weekend. Wszystko po to, aby wszystkie prezenty dotarły do Was na czas!

„Już po raz 4 klienci InPost mogą skorzystać z naszego autorskiego pomysłu jakim jest gwarancja dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia. W tym roku, postawiliśmy sobie poprzeczkę wysoko, a nawet jeszcze wyżej niż w ubiegłym. Zapewniamy gwarancję dostawy przesyłkom nadanym przez sprzedawców do 22 grudnia, zgodnie z godzinami nadań - od 13.00 do nawet 16.00 - w zależności od miejscowości nadania lub indywidualnych ustaleń sprzedawców z InPost. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że szczególnie w ostatnich dniach przed świętami w skrytkach naszych urządzeń Paczkomat® znaczny odsetek paczek stanowią świąteczne upominki, które muszą zostać dostarczone na czas. Dlatego tak, zorganizowaliśmy cały proces logistyczny, by analogicznie jak w latach ubiegłych każda przesyłka z prezentami i zakupami świątecznymi, nawet tymi zrobionymi w ostatniej chwili trafiła do odbiorców przed świętami” – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

Kurierzy InPost zrobią wszystko, aby świąteczne przesyłki zamówione last minute dostarczyć na czas! Radzimy jednak, aby nie czekać na ostatni moment i dla pewności zamówić podarunki dla najbliższych możliwie jak najwcześniej.

 

Aby zapoznać Was ze wszystkimi szczegółami, przygotowaliśmy dla Was zestawienie kilku najczęściej zadawanych pytań z odpowiedziami. Mamy nadzieję, że rozwieją Wasze wątpliwości, związane z gwarancją dostawy prezentów świątecznych.

1. Czy usługa gwarantowanej dostawy przed Świętami jest dodatkowo płatna?

Nie, usługa nie jest dodatkowo płatna – dotyczy wszystkich przesyłek.

2. Co oznacza dostarczenie przesyłki „do nas/do sieci InPost”? Jaki status powinna mieć moja przesyłka, żebym miał pewność, że dotrze przed świętami?

Określenie „dostarczone do nas/do sieci InPost” oznacza odpowiednio:

  • Przekazanie kurierowi InPost przez Nadawcę maksymalnie w czwartek, 22 grudnia. Oznacza to, że w tym dniu paczka powinna uzyskać status „Odebrana od Nadawcy”. Najlepiej będzie, jeśli złożysz zamówienie w dniach 19-21 grudnia, ale jeśli nastąpi to dopiero w czwartek, 22 grudnia, to koniecznie upewnij się, że sprzedawca przekaże przesyłkę naszemu kurierowi jeszcze tego samego dnia.
  • Umieszczenie paczki w urządzeniu Paczkomat do czwartku, 22 grudnia, do godz. 13:00. Oznacza to, że przed tą godziną paczka powinna mieć status „Nadana w Paczkomacie”.
  • Przekazanie paczki do PaczkoPunktu do czwartku, 22 grudnia, do godz. 13:00. Oznacza to, że przed tą godziną paczka powinna mieć status „Nadana w Punkcie Obsługi Paczek”.

3. Czy dotyczy to wszystkich Oddziałów? Czy wszystkie Oddziały InPost będą dostarczać paczki?

Tak, dotyczy to wszystkich Oddziałów.

4. Czy usługa Paczka w Weekend będzie działać w Wigilię (sobota, 24 grudnia)?

Nie, usługa Paczka w Weekend nie będzie działać w sobotę, 24 grudnia.

5. Jak mogę sprawdzić czy sprzedawca wysłał paczkę w dniu 22 grudnia?

Twoja paczka powinna otrzymać jeden z poniższych statusów w czwartek, 22 grudnia:

  • „Odebrana od Nadawcy” – w przypadku, gdy sklep przekazał paczkę bezpośrednio kurierowi.
  • „Nadana w Paczkomacie” – jeśli sklep nadał paczkę w urządzeniu Paczkomat.
  • „Nadana w Punkcie Obsługi Paczek” – jeśli sklep nadał paczkę w PaczkoPunkcie.

Jeśli status paczki w aplikacji brzmi „W trakcie przygotowania” – prosimy o kontakt ze sklepem. Możliwe, że sklep przygotował Twoją przesyłkę, ale nie przekazał jej kurierowi, ani nie nadał osobiście. W takim wypadku paczka może nie dotrzeć do Ciebie przed świętami.

6. Czy nadawca może umieścić paczki w automacie Paczkomat do 13:00 i będzie obowiązywać gwarancja?

Tak, aby paczka dotarła do Ciebie do 24 grudnia, musi zostać umieszczona w urządzeniu Paczkomat do czwartku, 22 grudnia, do godz. 13:00.

7. Co w sytuacji, gdy nadawca dostarczy paczkę do PaczkoPunktu po 13:00, czy będzie obowiązywać gwarancja?

Aby paczka dotarła do Ciebie do 24 grudnia, przekazanie paczki do PaczkoPunktu powinno nastąpić maksymalnie w czwartek, 22 grudnia, do godziny 13:00.

8. Co oznacza przed Wigilią? Do której godziny będą umieszczane przesyłki?

Termin „przed Wigilią” oznacza, że paczki zostaną dostarczone przez Paczkomat maksymalnie w dniu 24 grudnia.

9. Co w sytuacji, gdy w dniu 23 grudnia paczka zostanie zmagazynowana w urządzeniu Paczkomat albo PaczkoPunkcie i nie zostanie dostarczona do wybranego przeze mnie automatu Paczkomat? Czy deklaracja zostanie dotrzymana?

W przypadku przepełnionego urządzenia Paczkomat, paczka zostanie przekazana do innego automatu lub MPOK-u (tzw. Mobilny Paczkomat), zlokalizowanych w pobliżu docelowego urządzenia Paczkomat. W dniach 23 i 24 grudnia, paczki będą magazynowane wyłącznie w automatach Paczkomat, aby była możliwość ich odbioru 24/7. W tych dniach nie będziemy magazynować paczek w PaczkoPunktach.

10. Czy gwarancja dotyczy tylko przesyłek do automatów Paczkomat, czy również kurierskich?

Gwarancja dostawy zarówno paczek z dostawą przez Paczkomat lub PaczkoPunktu, jak i z dostawą do domu, przy czym w przypadku paczek kurierskich gwarantujemy, że najpóźniej w dniu 24 grudnia dokonamy pierwszej próby doręczenia paczki.

11. Czy gwarancją są objęte paczki zamówione do PaczkoPunktu?

Tak, gwarancją objęte są paczki zamówione do PaczkoPunktu. Zalecamy jednak, aby przed zamówieniem do konkretnego PaczkoPunktu sprawdzić, w jakich dniach i godzinach PaczkoPunkt jest czynny, gdyż godziny otwarcia punktów w dniach 24-31 grudnia mogą się różnić od standardowych.

12. Czy gwarancja obejmuje tylko umieszczenie? Co w sytuacji gdy paczki zostaną umieszczone do Wigilii, a Paczkomat ulegnie awarii?

W sytuacji awarii urządzenia Paczkomat dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie paczki umieszczone w automacie miały możliwość odbioru. W sytuacji dłuższej awarii, paczki zostaną przekazane do wydania do MPOK (tzw. Mobilny Paczkomat), zlokalizowanego w pobliżu pierwotnie wybranego urządzenia Paczkomat lub przekazane do wydania w inny sposób ustalony indywidualnie z odbiorcą, zgodnie z obowiązującym regulaminem.

13. Co w sytuacji, gdy sklep poinformuje mnie, że paczka została umieszczona w urządzeniu Paczkomat do 13:00, natomiast paczka się nie zarejestruje (nie otrzymam takiej informacji od InPost)?

W przypadku nadania paczki przez Paczkomat, powinieneś/powinnaś otrzymać status paczki „Nadana w Paczkomacie” najpóźniej do godziny 13:00. Jeśli taki status się nie pojawi, oznacza, że sklep nie nadał skutecznie paczki w tym terminie. W takiej sytuacji prosimy o kontakt bezpośrednio ze sklepem.

14. Co w przypadku przesyłek ponadgabarytowych, tj. takich, w których nadawca błędnie zadeklarował wymiar lub wagę paczki? Czy gwarancja dostarczenia tutaj także obowiązuje?

W przypadku paczek nadanych przez Paczkomat, których wymiary lub waga nie będą spełniać wymogów (błędne oznaczenie wielkości, zbyt duże wymiary lub waga), gwarancja dostarczenia nie obowiązuje.

15. Co, jeżeli paczka mimo gwarancji nie dotrze? Czy mogę liczyć na rekompensatę? Czy mam składać od razu reklamację?

Jeśli paczka została nadana i otrzymała do czwartku, 22 grudnia, jeden z poniższych statusów:

  • „Odebrana od Nadawcy” – w przypadku, gdy Nadawca przekazał paczkę bezpośrednio kurierowi
  • „Nadana w Paczkomacie” (status do godz. 13:00) – jeśli Nadawca nadał paczkę w urządzeniu Paczkomat
  • „Nadana w Punkcie Obsługi Paczek” (status do godz. 13:00) – jeśli Nadawca nadał paczkę w PaczkoPunkcie

…i nie została dostarczona do 24 grudnia, Klient ma prawo zgłosić reklamację zgodnie z obowiązującymi regulaminami. Każde zgłoszenie rozpatrywane jest indywidualnie. W przypadku paczek kurierskich za realizację gwarancji uznaje się pierwszą próbę doręczenia.

Mamy nadzieję, że wprowadzenie gwarantowanej dostawy InPost przed Świętami sprawi, że nadchodzące Boże Narodzenie będzie radosne i spokojne, wszystkie przesyłki dotrą do celu na czas, a radość na twarzach obdarowanych bliskich będzie bezcennym prezentem!

Radosnych Świąt!

Weź na próbę i testuj abonament w InPost przez 3 miesiące!

Poświęć 1 minutę, zostaw kontakt do siebie i zacznij nadawać paczki już od 11,58 zł*.


  • Jedna umowa na paczki kurierskie i paczkomatowe
  • Darmowe podjazdy kurierskie
  • Ekspresowa dostawa
  • Gwarancja ceny przez okres trwania umowy
  • Opłata paliwowa wliczona w cenę
  • Dedykowana opieka posprzedażowa
* Cena netto za przesyłkę paczkomatową w abonamencie Midi Firma 600.

Wypełnij formularz, a szybko oddzwonimy

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraź zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o.o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o.o., innych spółek z Grupy Integer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.