InPost i LPP rozpoczęły współpracę

LPP i InPost rozpoczęły współpracę

Teraz paczki z Reserved odbierzesz w Paczkomacie!

InPost nawiązał współpracę z Grupą LPP, właścicielem 5 marek odzieżowych. Od 1 października klienci e-sklepów Reserved w Polsce mogą zamawiać swoje przesyłki bezpośrednio do Paczkomatów. W planach jest wdrożenie możliwości odbioru zakupów w Paczkomacie w kolejnych sklepach internetowych pozostałych marek Grupy LPP – Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

Klienci sklepów Reserved od 1 października mogą odbierać swoje zakupy w Paczkomatach, dostępnych 24/7. Dzięki aplikacji mobilnej InPost Mobile, kupujący mogą m.in. sprawdzić wszystkie informacje dotyczące czasu realizacji dostawy oraz śledzić drogę przesyłki.

„Preferencje i zachowania klientów zmieniają się wraz z rozwojem cyfryzacji, która napędza transformację w handlu detalicznym. Grupa LPP jest świadoma zmian na rynku i w swojej strategii stawia nie tylko na rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych, ale także na rozwój sieci sklepów internetowych. InPost jest świetnym partnerem logistycznym dla sklepów internetowych – aż 52% kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru*. Dane te wskazują nie tylko na korzyść w postaci satysfakcji klientów, ale również zwiększenia sprzedaży e-sklepów, w których Paczkomaty są oferowaną opcją dostawy zakupionych produktów.” – zwraca uwagę Rafał Brzoska, prezes InPost.

„W branży retail odpowiadanie na potrzeby klienta to przede wszystkim ciągła praca zarówno nad doskonaleniem oferty, jak również standardów obsługi sprzedaży. Nawiązanie współpracy z operatorem InPost, to dla nas kolejny krok w kierunku odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, którzy coraz bardziej cenią sobie czas, elastyczność i wygodę rozwiązań. Świadomość zmieniającego się rynku oraz rosnące znaczenie kanału e-commerce sprawiają, że logistyka, a tym samym elastyczne podejście do oczekiwań konsumentów to jeden ze strategicznych kierunków naszego rozwoju. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że możemy połączyć siły z polskim operatorem, aby realizować te cele.” – komentuje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

*Raport Gemius, E-commerce w Polsce w 2019 roku