Kontakt z Allegro – czy wiesz, jak go znaleźć?
Porady

Kontakt z Allegro – czy wiesz, jak go znaleźć?

3 Października 2019

Serwis Allegro od lat należy do największych i najpopularniejszych krajowych platform e-commerce. Dla wielu Polaków jest to ulubione miejsce zakupowe. Znajdziemy tam mnóstwo rozmaitych produktów z różnych kategorii, a to wszystko w konkurencyjnych cenach. Allegro cały czas intensywnie się rozwija, co dobrze rokuje na przyszłość. Jeśli zdarza Ci się robić zakupy na tym lubianym portalu, to pewnie szukasz odpowiedzi na nurtujące pytania. W tym artykule dowiesz się, jak nawiązać kontakt z Allegro.

Dlaczego warto mieć konto na Allegro?

Aby zrobić satysfakcjonujące zakupy na wiodącej platformie sprzedażowej w Polsce, nie trzeba się rejestrować. Wystarczy wejść na stronę i wyszukać rzecz, która nas interesuje. Jeśli kupujemy sporadycznie, ta opcja wydaje się całkiem wygoda. Warto jednak wiedzieć, że brak konieczności zakładania konta wiąże się z pewnymi ograniczeniami – można kupować wyłącznie przedmioty oznaczone jako „Kup teraz”. Zarejestrowani użytkownicy korzystają ze wszystkich możliwości portalu, takich jak:

  • udział w licytacjach,
  • dokonywanie szybkich i wygodnych zakupów poprzez koszyk,
  • wybór dowolnej formy płatności oraz dostawy za towar – nie trzeba za każdym razem podawać danych do wysyłki,
  • nieograniczony dostęp do produktów w ramach ofert „Kup teraz”,
  • ocenianie i komentowanie zawartych transakcji.

Ponadto założenie konta na Allegro ułatwia płacenie i zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa. Nie musimy się martwić, kiedy sprzedawca nie wywiązuje się z transakcji. Specjalnie do takich nieprzyjemnych sytuacji opracowano „Program Ochrony Kupujących”, dzięki któremu odzyskamy pieniądze w przypadku problemów z zakupami.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Poza tym rejestrując się na Allegro, otrzymamy dostęp do innych użytecznych funkcji, np.:

  • monitorowania ofert, którymi jesteśmy zainteresowani, poprzez dodanie ich do specjalnej zakładki: „Obserwowane”;
  • wysyłania e-maili z pytaniami dotyczącymi transakcji albo zakupów – zarówno ze strony przedmiotu „Moje Allegro” lub karty użytkownika;
  • dostawania spersonalizowanych informacji o akcjach promocyjnych i ofertach specjalnych.

Kontakt z Allegro – dostępne opcje

Zakupy przez Internet są bez wątpienia szybkie, wygodne i opłacalne. Jednak czasami pojawiają się drobne problemy lub dodatkowe pytania. Co zrobić w takiej sytuacji? Jak skontaktować się z Allegro telefonicznie lub mailowo? Gdzie szukać pomocy? W pierwszej kolejności warto sprawdzić, czy ktoś wcześniej nie borykał się z podobnym kłopotem, co jest wysoce prawdopodobne. W tym celu wystarczy wejść na stronę https://allegro.pl/pomoc i wpisać w wyszukiwarkę konkretną frazę związaną z danym problemem. Można również od razu przejść do wybranej kategorii, gdzie znajduje się zbiór artykułów na określony temat. Jeśli jednak nie uda się odnaleźć pomocnych informacji, wówczas istnieje kilka opcji kontaktu z Allegro. Oto one:

  1. Formularz kontaktowy

Korzystanie z formularza kontaktowego umieszczonego na stronie Allegro to prosty i szybki sposób na wysłanie wiadomości. Zrobisz to o każdej porze dnia lub nocy w dowolnym dniu tygodnia. Nie trzeba logować się do swojej skrytki mailowej, co zajmuje trochę więcej czasu. Wystarczy podać kilka niezbędnych danych i gotowe! Do wiadomości można dołączyć również załączniki. Odpowiedź dostaniesz na swój adres e-mail.

  1. Kontakt telefoniczny

Rozmowa przez telefon jest dla wielu jednym z najwygodniejszych i najszybszych sposobów komunikacji – szczególnie gdy trzeba załatwić pilną sprawę. Serwis Allegro odpowiadając na potrzeby użytkowników, wprowadził wygodną usługę o nazwie „callback” – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. Kontakt telefoniczny z Allegro stał się więc sprawny i wygodny. Jak dokładnie działa? Każdy Internauta w razie konieczności zamawia rozmowę z doradcą. Zamówienie składa się  poprzez stronę „Allegro Pomoc”. Wystarczy podać swój numer i wskazać godzinę, a osoba z załogi serwisu oddzwoni w wyznaczonym czasie. To pewien rodzaj infolinii, ale znacznie bardziej komfortowy, ponieważ nie musimy czekać kilkunastu minut na linii, żeby porozmawiać z konsultantem.

  1. Czat

Kolejnym sposobem kontaktu z Allegro jest czat – również znajdujący się na stronie „Allegro Pomoc”. Należy tylko kliknąć w przycisk „Napisz na czacie” i w okienku, które się pojawi, opisać swój problem lub zadać pytania. Wybierając tę opcję, mamy bezpośrednią wymianę informacji z doradcą. To bardzo dobra alternatywa do rozmowy przez telefon – nie każdy z nas lubi taką formę kontaktu, a czat pozwala równie szybko załatwić sprawę. Na bieżąco możemy też dopytać o różne kwestie, o których łatwo zapomnieć, np. podczas pisania e-maila.

Uwaga: dostępne opcje kontaktu do Allegro zależą od tematu. Oznacza to, że w niektórych sytuacjach nie będziemy mieć możliwości wyboru spośród wszystkich dostępnych metod komunikacji. Czat albo kontakt telefoniczny nie są aktywne, jeśli doradcy w danej chwili kontaktują się z innymi użytkownikami. W takim przypadku najlepiej spróbować później lub wysłać wiadomość przy pomocy formularza.

Weź na próbę i testuj abonament w InPost przez 3 miesiące!

Poświęć 1 minutę, zostaw kontakt do siebie i zacznij nadawać paczki już od 11,58 zł*.


  • Jedna umowa na paczki kurierskie i paczkomatowe
  • Darmowe podjazdy kurierskie
  • Ekspresowa dostawa
  • Gwarancja ceny przez okres trwania umowy
  • Opłata paliwowa wliczona w cenę
  • Dedykowana opieka posprzedażowa
* Cena netto za przesyłkę paczkomatową w abonamencie Midi Firma 600.

Wypełnij formularz, a szybko oddzwonimy

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraź zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o.o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o.o., innych spółek z Grupy Integer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.